Lekkerquote:Op zondag 7 mei 2023 18:16 schreef praadje het volgende:
[..]
Hier ook redelijk droog gebleven. Ik heb hete kip met mihoen en ingelegd zuur gemaakt. Smaakte weer heerlijk. Wat stond er bij jou op het menu?
Nee ik maak heel veel en vries zo ongeveer 4 porties in. En ik hou op een lijstje bij wat er in de vriezer staat zodat ik aan de hand daarvan bepaal wat ik die week eet. Zo hoef ik maar een/twee keer per week te koken en heb ik genoeg variatie.quote:Op zondag 7 mei 2023 18:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
LekkerDoe je dan één portie? Ik vind het nadeel van serieus koken dat je dan drie dagen achter elkaar hetzelfde moet eten.
![]()
Ik ga straks lekker simpel tosti's met Hela curry eten.
Mooi systeem met coderen (Rob Geus is trots op jouquote:Op zondag 7 mei 2023 18:23 schreef praadje het volgende:
[..]
Nee ik maak heel veel en vries zo ongeveer 4 porties in. En ik hou op een lijstje bij wat er in de vriezer staat zodat ik aan de hand daarvan bepaal wat ik die week eet. Zo hoef ik maar twee keer per week te koken en heb ik genoeg variatie.
En vaak heb ik ook veel te veel en dat geef ik dan weg aan buurtjes/vriendinnen.
Tosti's, ook heerlijk
Fijn voor je!!!quote:Op zondag 7 mei 2023 19:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Mijn laatste weekje hier. Maandag de 15e met ontslag. Ik ben blij als ik eenmaal weer helemaal thuis ben
Ja eindelijk... zit er dan al een aantal weken. maar het gaat een stuk beter. Mijn grootste probleem is heimweequote:
Daarom maak ik vaak pasta'squote:Op zondag 7 mei 2023 18:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mooi systeem met coderen (Rob Geus is trots op jou) Ik ben altijd wat huiverig om dingen in te vriezen (zeker gerechten met aardappels, dan wordt het vaak wat 'smotsig')
quote:Op zondag 7 mei 2023 19:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Mijn laatste weekje hier. Maandag de 15e met ontslag. Ik ben blij als ik eenmaal weer helemaal thuis ben
quote:Op maandag 8 mei 2023 18:17 schreef praadje het volgende:
Jeetje, ik vergat jullie gewoonIk ga niet echt iets kijken vermoed ik. Ik ga wat lekkers bakken, heb ik zin in.
Plaag je maar lieverd. Ik weet dat je een druk leven hebt met een zware baanquote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:37 schreef praadje het volgende:
Ahhhh lieverds. Ik was heel laat thuis en in slaap gevallen. En toen was het nog veel later.
No worries mate, morgen is er weer een dag.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:37 schreef praadje het volgende:
Ahhhh lieverds. Ik was heel laat thuis en in slaap gevallen. En toen was het nog veel later.
Bohh, alleen Nederland gezien. Niet best nee.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 23:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
No worries mate, morgen is er weer een dag.
Vandaag ESF gekeken...dat was echt niet best
Vocaal was het barslecht.quote:Op woensdag 10 mei 2023 06:51 schreef praadje het volgende:
[..]
Bohh, alleen Nederland gezien. Niet best nee.
Ja inderdaad. Oh, Zweden ook gezien trouwens (Loreen). Die was wel heel goedquote:Op woensdag 10 mei 2023 06:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vocaal was het barslecht.
Volgend jaar weer een nieuwe kans.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |