abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8400465
Hieronder staat een stukje tekst in met dingen die ik nog wil bereiken in mijn leven, en waar ik op dit moment ook hulp bij krijg.
Kunnen jullie zeggen wat jullie van onderstaand gedicht / verhaal vinden?
Het is door mezelf geschreven, en dus niet van een of andere schrijver gejat, en komt ook echt uit mezelf....
-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Levensboom

Opgroeien in mijn gevoels- en belevingswereld,
zoals een boom van een klein plantje uitgroet tot iets groots en sterks.
Zo sterk als een boom in de grond vastgeankerd staat,
zo zou ik ook graag in mijn schoenen willen staan.
Zoals een boom voor zichzelf opkomt door te zorgen voor genoeg zonlicht op de bladeren, zou ik ook voor mezelf willen opkomen,
Niet alleen om te kunnen overleven,
Maar genoeg om een fijn leven te kunnen leiden.
Erg zou ik het, denk ik, niet vinden om af en toe een mindere tijd te hebben,
zoals een boom in de herfst zijn bladeren verliest,zolang er maar in het vooruitzicht is dat ik weer kan en mag opbloeien in de lente.

maandag 10 februari 2003 @ 22:45:39 #2
12493 dracoon
Of niet......................
pi_8400738
quote:
Op maandag 10 februari 2003 22:36 schreef Pacific het volgende:
Zoals een boom voor zichzelf opkomt door te zorgen voor genoeg zonlicht op de bladeren, zou ik ook voor mezelf willen opkomen.
Heel mooi hoe je dat ziet. Zo had ik het zelf nooit gezien.
pi_8400888
Heel duidelijk
knap gedaan hoor, zo mooi.
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_8400962
cliche cliche

elk feel good boek heeft dit soort spreuken

Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
pi_8401003
quote:
Op maandag 10 februari 2003 22:53 schreef wonko het volgende:
cliche cliche

Hmz, zo een soort boeken lees ik eigenlijk nooit, eerder met spanning o.i.d.
Maargoed, ik weet in iedergeval dat ik het uit mezelf heb geschreven, dus je kan denken dat het uit een boek komt, of mij op mijn woord geloven...
pi_8401059
quote:
cliche cliche

Ja en

het gaat hier niet om een feel good boek....
zo kan je alles wel cliche noemen

Let's plant a tree
  maandag 10 februari 2003 @ 22:59:24 #7
12493 dracoon
Of niet......................
pi_8401120
quote:
cliche cliche

Ja en.......................... beetje makkelijk.
Laat de topicstarter in zijn/haar waarde aub.
pi_8401307
Ik had eigenlijk dus meer gehoopt op serieuze reacties over wat jullie er van vinden, en of jullie er evt. iets in herkennen o.i.d....
Dit stukje tekst heb ik geschreven aan de hand van een hoop verhalen die ik op had geschreven om mijn gedachten en problemen onder woorden te brengen.
Ook moest ik doelen hebben om aan te werken tijdens therapie, en dit is het resultaat dus van een pen oppakken tijdens een slapeloze nacht...

Mensen die net doen alsof et zo uit een boek overgetikt zou zijn... ik denk dat ik het maar moet opvatten als een compliment, en verder.... het zegt meer over diegene die het zegt als van mij, dus "Laat de topicstarter in zijn/haar waarde aub." <- ik heb zelf niet het gevoel dat mijn waarde zeg maar omlaag word gehaald...

pi_8401818
quote:
Op maandag 10 februari 2003 23:05 schreef Pacific het volgende:
Ik had eigenlijk dus meer gehoopt op serieuze reacties over wat jullie er van vinden, en of jullie er evt. iets in herkennen o.i.d....
Dit stukje tekst heb ik geschreven aan de hand van een hoop verhalen die ik op had geschreven om mijn gedachten en problemen onder woorden te brengen.
Ook moest ik doelen hebben om aan te werken tijdens therapie, en dit is het resultaat dus van een pen oppakken tijdens een slapeloze nacht...

Mensen die net doen alsof et zo uit een boek overgetikt zou zijn... ik denk dat ik het maar moet opvatten als een compliment, en verder.... het zegt meer over diegene die het zegt als van mij, dus "Laat de topicstarter in zijn/haar waarde aub." <- ik heb zelf niet het gevoel dat mijn waarde zeg maar omlaag word gehaald...

ik heb je een compliment gegeven omdat ik het knap van je vindt hoe je het opschrijft.... en je nog verdedigt ook met die k*treactie....

maar okay, of ik er wat in herken.... jawel.... zeer zeker... ik zou het alleen nooit zoals jij kunnen opschrijven....

Let's plant a tree
pi_8401948
Vava, ik neem het jou ook niet kwalijk hoor, ik dank je ook zeer voor jouw mening
Ik probeerde dus aan te geven dat ik dat wel wardeer, alleen die nutteloze opmerkingen (zoiets waar jij ook al op reageerde en mij in verdedigde) vind ik dus niet nodig..
Ik vind dat andere een beetje kortzichtig
pi_8409439
quote:
Op maandag 10 februari 2003 23:30 schreef Pacific het volgende:
Vava, ik neem het jou ook niet kwalijk hoor, ik dank je ook zeer voor jouw mening
Ik probeerde dus aan te geven dat ik dat wel wardeer, alleen die nutteloze opmerkingen (zoiets waar jij ook al op reageerde en mij in verdedigde) vind ik dus niet nodig..
Ik vind dat andere een beetje kortzichtig
Okay... het is alweer goed
Let's plant a tree
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')