Ik denk dat als je boven de 60 bent dat het wel wat lastig wordtquote:Op vrijdag 7 april 2023 14:21 schreef Seattle het volgende:
Toch kun je met wat handige regeltjes best snel het hoofdrekenen verbeteren. Niet als je dyscalculie hebt natuurlijk
Geen schande lovquote:Op vrijdag 7 april 2023 14:21 schreef Loveable het volgende:
Keer sommen en deel sommen snap ik ook niet echt
Ik ben optimistisch ingesteldquote:Op vrijdag 7 april 2023 14:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat als je boven de 60 bent dat het wel wat lastig wordt
Weet ik, maar soms wel vervelend zeker als je dingen moet uitrekenenquote:
Jup de proof of the pudding is in the eating..quote:
Inderdaad, dat kan je prima trainen.quote:Op vrijdag 7 april 2023 14:21 schreef Seattle het volgende:
Toch kun je met wat handige regeltjes best snel het hoofdrekenen verbeteren. Niet als je dyscalculie hebt natuurlijk
quote:Op vrijdag 7 april 2023 14:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat als je boven de 60 bent dat het wel wat lastig wordt
Ja daar is een andere voorquote:Op vrijdag 7 april 2023 14:23 schreef 5thencounter het volgende:
Meneer Van Dalen Wacht Op Antwoord uitleg van Bern
Dat gaat nu nog helpenquote:Op vrijdag 7 april 2023 14:23 schreef 5thencounter het volgende:
Ze gaan vast geen haakjes kwadraat of wortel gebruikenquote:
Vorige keer welquote:Op vrijdag 7 april 2023 14:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze gaan vast geen haakjes kwadraat of wortel gebruiken![]()
Ik denk nu nietquote:
Dat is de boomer regel, die telt niet meer.quote:Op vrijdag 7 april 2023 14:23 schreef 5thencounter het volgende:
Hoeft ook niet, krijgen ze gewoon wat sneller weer een verdienopdracht.quote:Op vrijdag 7 april 2023 14:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk nu niet
Was toen ook geen succes toch
Ohhw? wat was er mis aan?quote:Op vrijdag 7 april 2023 14:26 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Dat is de boomer regel, die telt niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |