Met Kerst.quote:Op vrijdag 7 april 2023 14:47 schreef Seattle het volgende:
Jap en Sas samen bonden tijdens het organiseren van een markt. Waar hebben we dat eerder gezien
Staat een filmpje van @spapaars ergens terugquote:Op vrijdag 7 april 2023 14:49 schreef schizolientje het volgende:
wie kan de opdracht samenvatten, wat gaat er gebeuren. Ik heb terug gelezen maar geen idee
Die is te verliefd op Wandaquote:Op vrijdag 7 april 2023 14:47 schreef Seattle het volgende:
Jap en Sas samen bonden tijdens het organiseren van een markt. Waar hebben we dat eerder gezien
Ook niet zo slim om dat de dag van de fotoshoot te doenquote:Op vrijdag 7 april 2023 14:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[ afbeelding ]
wat vinden ze hier nu mooi aan? Het ziet er niet uit![]()
Volgens mij gaat de filler een beetje uit werken nuquote:
Ik snap dit ook niet. Maar make-up trends volg ik helemaal niet. Iedereen in die loods heeft van die wenkbrauwen dus het zal welquote:Op vrijdag 7 april 2023 14:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[ afbeelding ]
wat vinden ze hier nu mooi aan? Het ziet er niet uit![]()
Prachtig Babet, nu nog een clownsneus op of een paar snorharen en een paashaaspak aanquote:
Janet is slimmer. Die doet het gewoon ernaquote:Op vrijdag 7 april 2023 14:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ook niet zo slim om dat de dag van de fotoshoot te doen
Beter 2 dagen ervoor
quote:Op vrijdag 7 april 2023 14:55 schreef engine het volgende:
[..]
Janet is slimmer. Die doet het gewoon erna
Om het af te makenquote:Op vrijdag 7 april 2023 14:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Prachtig Babet, nu nog een clownsneus op of een paar snorharen en een paashaaspak aan
Je hebt ook gewone bruine wenkbrauw verfquote:Op vrijdag 7 april 2023 14:57 schreef Seattle het volgende:
Alleen Moraima kan dit hebben, zij heeft zwart haar
Maar waarom gebruiken ze dan allemaal zwartquote:Op vrijdag 7 april 2023 14:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je hebt ook gewone bruine wenkbrauw verf
Ik denk dat het zwart lijktquote:Op vrijdag 7 april 2023 14:57 schreef Seattle het volgende:
[..]
Maar waarom gebruiken ze dan allemaal zwart
Die hebben ze gemaaktquote:Op vrijdag 7 april 2023 15:05 schreef engine het volgende:
Waar komt die flipover ineens vandaan eigenlijk?
vlgs mij heeft Eunice die besteldquote:Op vrijdag 7 april 2023 15:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die hebben ze gemaakt
Dat blok is maandag(?) binnen gekomen
Handigquote:Op vrijdag 7 april 2023 15:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die hebben ze gemaakt
Dat blok is maandag(?) binnen gekomen
Nu alquote:Op vrijdag 7 april 2023 15:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[ afbeelding ]
Marciano heeft zijn bril gevonden
quote:Op vrijdag 7 april 2023 15:14 schreef Harry het volgende:
Eunice vraagt aan JW waar zij gefotografeerd moet worden.
JW: ik weet nog wel een plek..... Die wil ik nog wel weer eens zien (en streelt haar over het gezicht).
Vind net een trans...quote:Op vrijdag 7 april 2023 15:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[ afbeelding ]
Zo heeft Babet echt wel mannelijke trekken
Die wenkies! Mein Gott!quote:Op vrijdag 7 april 2023 15:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[ afbeelding ]
Ik schrijf ze niet voor nietsquote:Op vrijdag 7 april 2023 14:49 schreef schizolientje het volgende:
wie kan de opdracht samenvatten, wat gaat er gebeuren. Ik heb terug gelezen maar geen idee
Dat zie ik ook heel vaak bij haarquote:Op vrijdag 7 april 2023 15:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[ afbeelding ]
Owquote:
Is Babette een vrouw?quote:Op vrijdag 7 april 2023 15:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[ afbeelding ]
Ik krijg al een error in mijn hoofd als ik hier na kijkquote:
Ik denk daar ook wel een paarquote:Op vrijdag 7 april 2023 15:53 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ik krijg al een error in mijn hoofd als ik hier na kijk![]()
Exact dezelfde soort som als die allereerste opdracht om überhaupt de loods te mogen betreden dus extra leuk ditmaalquote:
Wat een kattekop is het ookquote:Op vrijdag 7 april 2023 16:05 schreef Dotteke het volgende:
Sascha wil jij je zender controleren zegt de stem
"Jullie weten toch dat ik met een fotoshoot bezig ben", snauwt ze
Moet je eerst keer doen en dan delen? En dan plus en min?quote:Op vrijdag 7 april 2023 15:55 schreef engine het volgende:
[..]
Ik denk daar ook wel een paarben hier ook niet goed in.
ja kwam er niet al te vriendelijk uitquote:
Solliciteert naar een toneelhaakje...quote:Op vrijdag 7 april 2023 16:05 schreef Dotteke het volgende:
Sascha wil jij je zender controleren zegt de stem
"Jullie weten toch dat ik met een fotoshoot bezig ben", snauwt ze
Ik zou willen dat Bern een keer echt goed boos op haar wordt en haar op haar nummer zet, ipv dat eeuwige zijige gedrag naar haar toequote:Op vrijdag 7 april 2023 16:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Solliciteert naar een toneelhaakje...
Gewoon alles in de volgorde zoals het staat.quote:Op vrijdag 7 april 2023 16:07 schreef Loveable het volgende:
[..]
Moet je eerst keer doen en dan delen? En dan plus en min?
Zo zo Eunice heeft zinquote:
Okquote:Op vrijdag 7 april 2023 16:39 schreef engine het volgende:
[..]
Gewoon alles in de volgorde zoals het staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |