Heel veel sterktequote:Op woensdag 10 juli 2024 00:02 schreef theguyver het volgende:
Nou. even droevige mededeling..
Na kort ziekbed is mijn mama afgelopen week overleden.
Gelijk even de reden waarom ik heel weinig online was afgelopen jaar..
Was alleen maar druk met haar verzorgen.
Lees dit pas net en wens je heel veel sterkte met dit grote verlies.quote:Op woensdag 10 juli 2024 00:02 schreef theguyver het volgende:
Nou. even droevige mededeling..
Na kort ziekbed is mijn mama afgelopen week overleden.
Gelijk even de reden waarom ik heel weinig online was afgelopen jaar..
Was alleen maar druk met haar verzorgen.
Simpsons did it!quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 18:27 schreef ToT het volgende:
Schiet me ineens te binnen dat toen ik hier jaren geleden modje was, ik een UI had die veel lijkt op die ik nu heb.
Alleen het kasteeltje boven de "o" (gevormd door e overlap van de letters "T") leek sprekend op het Disney kasteel en de achtergrondkleuren waren veel meer regenboog-achtig.Voorspelde ik er toen wat mee?
Tja, Danny is met de dood bedreigd omdat er zwarte piet emoji's en banners waren op dit forum en daarom zijn die er sindsdien niet meer. Het is triest inderdaad.quote:Op zondag 25 mei 2025 13:54 schreef SuperHartje het volgende:
Ik wil nog ff zeggen dat ik Zwarte Piet terug wil
![]()
![]()
Dit ziet er toch niet uit joh
DM: lees inhoudquote:Op zondag 25 mei 2025 20:53 schreef Fok-it het volgende:
Schei eens lekker uit joh psychotische koekwaus. Dat ik niet op je dms reageer betekent niet dat je me hoeft te taggen hier
Post- traumatische stress behandeling.quote:Op maandag 26 mei 2025 00:42 schreef achjaha het volgende:
Ik zou voor alternatieven gaan , dus geen medicatie
Heftig, zware tijd achter de rug dus.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 06:43 schreef theguyver het volgende:
Na een jaartje pauze ben ik weer terug!
Vlak na overlijden van mijn moeder, overleed ook mijn vader.
Dus heb ik even een lange pauze genomen.
Maar ik ben er weer.bedankt voor de vele steun berichtjes die ik kreeg in mijn PM!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |