Ik hoor anders dat Janet en jappie ook amper douchenquote:Op vrijdag 7 april 2023 00:14 schreef Silves het volgende:
[..]![]()
nooit douchen, zijn pulk van neus en ogen aan het flossen, bewaren in zijn kast voor barre tijden..ja regie is niet gek, gewoon zijn vieze gewoontes op beeld krijgen.24/7
Hij mag alles zeggen, mar hij staat een beetje voor lulquote:Op vrijdag 7 april 2023 00:13 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het is gewoon een feit en hij mag dat zeggen.
Nee vond ik niet. En voor wie dan? Voor degene die dit nu doen? Mooi toch die ongemakkelijkheid van degene die het betreft?quote:Op vrijdag 7 april 2023 00:17 schreef mangalie het volgende:
[..]
Hij mag alles zeggen, mar hij staat een beetje voor lul
Hij gaat ervan uit dat haar relatie over is , in de brief stond iets over relatiebreukquote:Op vrijdag 7 april 2023 00:20 schreef Puzzie het volgende:
Jappie gedraagt zich apart ..bijna een soort van overmoedig
Dat komt omdat er niemand is die zo erg bezig is met het opeten wat uit zijn neus ogen etc. Komt . Een zo ook het aflikken van zijn bestek bord kopje etc. Snap dat ze dit willen laten zien. Ik ga er van over mijn nek smerig vies ventjequote:Op vrijdag 7 april 2023 00:16 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik hoor anders dat Janet en jappie ook amper douchen
Ik betwijfel dat, denk dat iedereen netjes elke dag onder de douche staat ,maar de regie wil anderen niet volgen, er zijn echt wel meer mensen die uit hun neus pulken, puisten uitknijpen, flossen, epileren, etc etc
Maar dat wordt nooit zo ingezoemd als bij Erik, erg flauw
Tja SBS he kijkcijfersquote:Op vrijdag 7 april 2023 00:25 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Dat komt omdat er niemand is die zo erg bezig is met het opeten wat uit zijn neus ogen etc. Komt . Een zo ook het aflikken van zijn bestek bord kopje etc. Snap dat ze dit willen laten zien. Ik ga er van over mijn nek smerig vies ventje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jeff is jarig stream 2 - 7 april 2023.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Jasper doucht misschien wel maar komt waarschijnlijk niet boven die douchedeur uit waardoor wij het niet zien 😀quote:Op vrijdag 7 april 2023 00:16 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik betwijfel dat, denk dat iedereen netjes elke dag onder de douche staat ,maar de regie wil anderen niet volgen, er zijn echt wel meer mensen die uit hun neus pulken, puisten uitknijpen, flossen, epileren, etc etc
quote:Op vrijdag 7 april 2023 01:33 schreef Teckeltje25 het volgende:
[..]
Jasper doucht misschien wel maar komt waarschijnlijk niet boven die douchedeur uit waardoor wij het niet zien 😀
Kloptquote:Op vrijdag 7 april 2023 00:16 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |