ik heb nog hoopquote:Op donderdag 6 april 2023 23:25 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Op insta heeft Wanda alle fotos van die vriend verwijderd. No more
Ik zag het...Ze werd blij van Jasper...quote:Op donderdag 6 april 2023 23:24 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
niet qua 'wie is knapper', maar wel de blijdschap die ze uitstraalt, hoe ze over hem praatte, het type dat hij is en jappue niet is...
als die vriend verstandig is..heeft hij het uitgemaakt. en ik krijg wel die indrukquote:Op donderdag 6 april 2023 23:22 schreef HappyCharly het volgende:
als ik kijk naar foto's van wanda e haar vriend en dat vergelijk met jappie...
dat gaat ie nevernooitniet 'winnen', alleen als plan B als haar vriend t echt definitief uitmaakt..
ja even, als loodspartner, ze had behoefte aan aandactquote:Op donderdag 6 april 2023 23:27 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ik zag het...Ze werd blij van Jasper...
Volgens mij wel. Er waren veel foto's met de blonde stoere Ivor die nu niet meer te zien zijn.quote:
hij staat er nog stseds, net gekekenquote:Op donderdag 6 april 2023 23:29 schreef Harry het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Er waren veel foto's met de blonde stoere Ivor die nu niet meer te zien zijn.
De andere mannen in de reeks, meer naar onderen, zijn naar mijn oordeel andere mannen.
oeps daar gaat een tweede relatiequote:Op donderdag 6 april 2023 23:28 schreef HappyCharly het volgende:
Sas lacht wel veel meer met Jappie dan met Bern
ja dit is wat ik doe, ik luister en heb het gezien, dan pas een post...niet gezien en gehoord, ook geen postquote:
Er staan er nog een stuk of 5 en nog een reel die "My love" heetquote:Op donderdag 6 april 2023 23:29 schreef Harry het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Er waren veel foto's met de blonde stoere Ivor die nu niet meer te zien zijn.
De andere mannen in de reeks, meer naar onderen, zijn naar mijn oordeel andere mannen.
quote:Op donderdag 6 april 2023 23:30 schreef Silves het volgende:
[..]
ja dit is wat ik doe, ik luister en heb het gezien, dan pas een post...niet gezien en gehoord, ook geen post![]()
wel erg kinderlijk jou post..denk dat je zelfs je tong uit steekt naar me
![]()
Aandacht kreeg ze al van Jappie, dan maak je samen lol en daar is niks mis mee, maar om dan te checken of de camera's je volgen en steeds met je koppie omhoog komt uit de kussens om te kijken of er een camera op je staat is wel vreemd als je slechts vriendschap wil , wat maakt het dan uit dat je gefilmd wordt ? Tenzij je andere plannen hebt.quote:Op donderdag 6 april 2023 23:27 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ja even, als loodspartner, ze had behoefte aan aandact
denk dat ze meer heeft aan haar eigen manquote:Op donderdag 6 april 2023 23:32 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Aandacht kreeg ze al van Jappie, dan maak je samen lol en daar is niks mis mee, maar om dan te checken of de camera's je volgen en steeds met je koppie omhoog komt uit de kussens om te kijken of er een camera op je staat is wel vreemd als je slechts vriendschap wil , wat maakt het dan uit dat je gefilmd wordt ? Tenzij je andere plannen hebt.
Ze was ook jaloers op het slapen met Wendy
Denk dat er al vroeg gevoelens waren en niet alleen bij Jappie
Bovendien is het stoer om een motorcrosser on ice als vriend te hebben toch ?
quote:Op donderdag 6 april 2023 23:34 schreef Flow3r het volgende:
anyway, ik geloof wel dat Wanda er staat voor Jappie als ie er uit komt
en ze leefden nog lang en gelukkig![]()
Het gerucht gaat dat ze al op 'm wacht ..quote:Op donderdag 6 april 2023 23:34 schreef Flow3r het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op donderdag 6 april 2023 23:35 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Het gerucht gaat dat ze al op 'm wacht ..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
voor woonruimte danquote:Op donderdag 6 april 2023 23:34 schreef Flow3r het volgende:
Eindelijk...quote:Op donderdag 6 april 2023 23:36 schreef Silves het volgende:
Sas en Jap hebben dus echt al dagen de hoofdrol..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |