Jappie is ook 30 geen 16quote:Op donderdag 6 april 2023 22:10 schreef HappyCharly het volgende:
Marciano probeert een soort van orde in de chaos te scheppen...
tegen Jappie:
je leert nu gewoon een nieuwe emotie kennen
dat verstond ik ookquote:Op donderdag 6 april 2023 22:07 schreef Flow3r het volgende:
zei Jappie nou : zij heeft een relatie die ze moet doorbreken?
maar ze begonnen om 8 uur met drinken! en er was niet zo veel dacht ik. dat heeft hij snel gedaan.quote:
Tiano vergeet 1 dingquote:Op donderdag 6 april 2023 22:12 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ja i know, maar zo zei hij het echt..
vaderlijk advies
dat krijgt hij vaker voor elkaarquote:Op donderdag 6 april 2023 22:12 schreef Thorelf het volgende:
[..]
maar ze begonnen om 8 uur met drinken! en er was niet zo veel dacht ik. dat heeft hij snel gedaan.
jappie is een lichtgewicht, heel snel dronkenquote:Op donderdag 6 april 2023 22:12 schreef xsaskiax het volgende:
En dan die handdoek nog steeds om de kop van Jasper...... die behoorrrrrlijk aangeschoten lijkt..
Ergens krijg ik medelijden met hem, zou hij echt denken dat Wanda buiten op hem wacht??
mss wel als ze dakloos isquote:Op donderdag 6 april 2023 22:12 schreef xsaskiax het volgende:
En dan die handdoek nog steeds om de kop van Jasper...... die behoorrrrrlijk aangeschoten lijkt..
Ergens krijg ik medelijden met hem, zou hij echt denken dat Wanda buiten op hem wacht??
Nee dit zijn de bekende camera,s..we hebben het achter in de hoek, bij het rokershok..en er is ook geen camera aan de andere kant van de loods, kamer 5 zeg maar, waar Wanda met Jap aan het vozen waren.dat is opgenomen door een camera tegenover de hoek..quote:Op donderdag 6 april 2023 22:08 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die staat er al weer een tijdje, Babette en Wendy stonden daar ooit 'stiekem' te roken na het 'Fuk joe' van Erik. Ook Erik was er laatst te zien toen ie in de tuin rommel aan het oprapen was.
Maar het lijkt er maar 1 te zijn die dat hoekje pakt. Als ik me niet vergis is het dezelfde camera die ook Mexx op beeld had toen die zooi van tafel veegde bij haar 1e geel.
Jasper kan in rap tempo glazen wijn achterover slaan (dat heb ik hem al een paar keer zien doen, of het limonade is)quote:Op donderdag 6 april 2023 22:12 schreef Thorelf het volgende:
[..]
maar ze begonnen om 8 uur met drinken! en er was niet zo veel dacht ik. dat heeft hij snel gedaan.
Zuipt heel veelquote:Op donderdag 6 april 2023 22:13 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
jappie is een lichtgewicht, heel snel dronken
En dan hebben we nog altijd zijn kluis, kast..daar staat ook wel altijd iets in..hij jat graag drank of achterhouden als hij een evenement heeft gehad, en als hij met sas achter de bar staat..quote:Op donderdag 6 april 2023 22:13 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Jasper kan in rap tempo glazen wijn achterover slaan (dat heb ik hem al een paar keer zien doen, of het limonade is)
Er is wel een camera naast de rokershok. Jeffrey en Kim stonden daar een x ruzie te maken.quote:Op donderdag 6 april 2023 22:13 schreef Silves het volgende:
[..]
Nee dit zijn de bekende camera,s..we hebben het achter in de hoek, bij het rokershok..en er is ook geen camera aan de andere kant van de loods, kamer 5 zeg maar, waar Wanda met Jap aan het vozen waren.dat is opgenomen door een camera tegenover de hoek..
En zegt ook altijd ik rook niet zo veel..quote:Op donderdag 6 april 2023 22:14 schreef greysbones het volgende:
Tiano zegt altijd dat hij maar 2 biertjes drinkt
het zijn er vaak meer
quote:Op donderdag 6 april 2023 22:17 schreef Silves het volgende:
[..]
En zegt ook altijd ik rook niet zo veel..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |