Nee volgens mij nog niet bekendquote:Op donderdag 6 april 2023 22:00 schreef Vlinder1974 het volgende:
Is er al wat bekend over de gouden envelop? Ik kan het niet terug vinden in de cossen
en geil loeren naar icequote:Op donderdag 6 april 2023 22:04 schreef Thorelf het volgende:
zit meer leven in janet dan in heel Zoe...die kan alleen maar roddelen en schminken
Dan is die snel geplaats, hopend op de echte beelden..quote:Op donderdag 6 april 2023 22:02 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ze hebben er nu volgens mij wel een camera neergezet, dat is toch waar Isaac van de week zat te huilen/zo kwaad was??
en stoken, vergeet dat vooral nietquote:Op donderdag 6 april 2023 22:04 schreef Thorelf het volgende:
zit meer leven in janet dan in heel Zoe...die kan alleen maar roddelen en schminken
hij was toch niet vliefdquote:Op donderdag 6 april 2023 22:06 schreef Flow3r het volgende:
Marciano : je klinkt wel verliefd
Jappie : dat is ook wat ik ben
verliefd op onbereikbare liefdequote:Op donderdag 6 april 2023 22:06 schreef Flow3r het volgende:
Marciano : je klinkt wel verliefd
Jappie : dat is ook wat ik ben
Jappie heeft weer teveel gezopenquote:Op donderdag 6 april 2023 22:07 schreef Flow3r het volgende:
zei Jappie nou : zij heeft een relatie die ze moet doorbreken?
Die staat er al weer een tijdje, Babette en Wendy stonden daar ooit 'stiekem' te roken na het 'Fuk joe' van Erik. Ook Erik was er laatst te zien toen ie in de tuin rommel aan het oprapen was.quote:Op donderdag 6 april 2023 22:02 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ze hebben er nu volgens mij wel een camera neergezet, dat is toch waar Isaac van de week zat te huilen/zo kwaad was??
Kim is daar ook een keer uit haar plaat gegaan, er staat wel een camera op, maar ik denk dat die zo zelden wordt gebruikt dat ze de juiste knop niet op tijd hebben kunnen vindenquote:Op donderdag 6 april 2023 22:08 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die staat er al weer een tijdje, Babette en Wendy stonden daar ooit 'stiekem' te roken na het 'Fuk joe' van Erik. Ook Erik was er laatst te zien toen ie in de tuin rommel aan het oprapen was.
Maar het lijkt er maar 1 te zijn die dat hoekje pakt. Als ik me niet vergis is het dezelfde camera die ook Mexx op beeld had toen die zooi van tafel veegde bij haar 1e geel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |