quote:Op donderdag 6 april 2023 21:53 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dat ze heeft gezoend met Janwillem
Esther thuis : godverdomme en ze zei dat ze hem als een oom zag die leugenaar![]()
Mirthe: Jij basterdquote:Op donderdag 6 april 2023 21:22 schreef KinKiJan het volgende:
Eunice biecht iets op aan Mirthe
Filmpje: https://streamable.com/4fe2nv
Ik heb het vermoeden dat ze die ene camera op de rokende Jeff hadden staan in plaats van op dat hoekje. No way dat ze die beelden achter zouden houden als ze die gehad hadden.quote:Op donderdag 6 april 2023 21:55 schreef Flow3r het volgende:
Denk dat die luie regie de zoenpartij van Eunice en Janwillem heeft gemist
Daar heb je een punt jaquote:Op donderdag 6 april 2023 21:57 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat ze die ene camera op de rokende Jeff hadden staan in plaats van op dat hoekje. No way dat ze die beelden achter zouden houden als ze die gehad hadden.
Ditquote:Op donderdag 6 april 2023 21:57 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat ze die ene camera op de rokende Jeff hadden staan in plaats van op dat hoekje. No way dat ze die beelden achter zouden houden als ze die gehad hadden.
quote:Op donderdag 6 april 2023 21:44 schreef Flow3r het volgende:
[..]Thanks,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja omdat daar de enige hoek is zonder camera...quote:Op donderdag 6 april 2023 21:55 schreef Flow3r het volgende:
Denk dat die luie regie de zoenpartij van Eunice en Janwillem heeft gemist
en altijd helemaal inzoemen op iemands kop waardoor ze het overzicht missenquote:Op donderdag 6 april 2023 21:57 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
vooral op ericquote:Op donderdag 6 april 2023 21:59 schreef Flow3r het volgende:
[..]
en altijd helemaal inzoemen op iemands kop waardoor ze het overzicht missen
Wie weet komen ze nog, nu ze het zelf toegegeven heeftquote:Op donderdag 6 april 2023 21:57 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
gouden envelop?quote:Op donderdag 6 april 2023 22:00 schreef Vlinder1974 het volgende:
Is er al wat bekend over de gouden envelop? Ik kan het niet terug vinden in de cossen
Ze hebben er nu volgens mij wel een camera neergezet, dat is toch waar Isaac van de week zat te huilen/zo kwaad was??quote:Op donderdag 6 april 2023 21:59 schreef Silves het volgende:
[..]
Ja omdat daar de enige hoek is zonder camera...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |