Dat ze heeft gezoend met Janwillemquote:Op donderdag 6 april 2023 21:52 schreef Wibehh het volgende:
[..]
Ik hoor amper wat ze zeggen?? Waar gaat het over?
ik denk dat Jeff dat ook in zijn hoofd heeftquote:Op donderdag 6 april 2023 21:52 schreef HappyCharly het volgende:
beetje sneu dat Jeff jarig is, net nu Kikm weg is
hahaha thanks!!!quote:Op donderdag 6 april 2023 21:53 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dat ze heeft gezoend met Janwillem
Esther thuis : godverdomme en ze zei dat ze hem als een oom zag die leugenaar![]()
ja precies, kan me wel voorstellen dat hij ff niet zo happy isquote:Op donderdag 6 april 2023 21:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat Jeff dat ook in zijn hoofd heeft
draai maar wat Syrische muziekquote:Op donderdag 6 april 2023 21:52 schreef Silves het volgende:
[..]
Ima is weer terug achter de tafel..wie weet, 10 u afgelopen.
Lekker doen danquote:Op donderdag 6 april 2023 21:53 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
jep, maar kon het niet laten even mee te galmen, maar mijn stijl....dacht het niet
quote:Op donderdag 6 april 2023 21:54 schreef Chanel5 het volgende:
Had ook een echo, Deis galmde ook mee, of ik galmde met Deis mee....kan ook
quote:Op donderdag 6 april 2023 21:55 schreef Flow3r het volgende:
Denk dat die luie regie de zoenpartij van Eunice en Janwillem heeft gemist
De overloper..en maar denken bij wie heb ik het meeste profijt...op en neer is hij aan het hobbelen.quote:Op donderdag 6 april 2023 21:54 schreef greysbones het volgende:
Tiano kijkt ook als een oorwurm
tis besmettelijk
en draaide deze muziek als djquote:Op donderdag 6 april 2023 21:54 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ja precies, kan me wel voorstellen dat hij ff niet zo happy is
En kim houdt doorgaans ook wel van een feestje
of in dat ene hoekje?quote:Op donderdag 6 april 2023 21:55 schreef Flow3r het volgende:
Denk dat die luie regie de zoenpartij van Eunice en Janwillem heeft gemist
quote:Op donderdag 6 april 2023 21:56 schreef Silves het volgende:
[..]
De overloper..en maar denken bij wie heb ik het meeste profijt...op en neer is hij aan het hobbelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |