quote:Op donderdag 6 april 2023 21:33 schreef Judiwi het volgende:
Dat nummer besa mi. Weet iemand van wie dat is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb even niet opgelet dus weet nu niet welk nummer je bedoeld helaas.quote:
Ik ook. Maar ik beweeg wel een beetje meequote:
Te voorspelbaar aan het worden..zei net al dat hij gaat basketballen, en kijk eens aan de acteur is buiten.quote:
en zij is maar al te bereid om zich daarvoor te lenenquote:Op donderdag 6 april 2023 21:22 schreef greysbones het volgende:
ze heeft het over dat mannen hun goedje kwijt moeten![]()
![]()
Niet meegekregen, zag 'm bezig na een wissel...quote:Op donderdag 6 april 2023 21:47 schreef Silves het volgende:
[..]
Te voorspelbaar aan het worden..zei net al dat hij gaat basketballen, en kijk eens aan de acteur is buiten.
ow oke , dacht echt de 9de, is dit dan Janet dan? die haar taart aan het samenstellen was voor haar verjaardag op kantoor eerder.quote:
Jeff is morgen jaquote:Op donderdag 6 april 2023 21:51 schreef Silves het volgende:
[..]
ow oke , dacht echt de 9de, is dit dan Janet dan? die haar taart aan het samenstellen was voor haar verjaardag op kantoor eerder.
Ik hoor amper wat ze zeggen?? Waar gaat het over?quote:Op donderdag 6 april 2023 21:34 schreef KinKiJan het volgende:
Eunice biecht iets op aan Mirthe
Filmpje: https://streamable.com/4fe2nv
Nu met geluid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |