abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208692340
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 april 2023 12:57 schreef PS. het volgende:

[..]
:') Manmanman wat een overdreven gezeik toch.
Juist. Iedereen rijdt wel eens te hard.

Hij heeft een drankje op en laat zich rijden, dat is al verstandig. En dan op een lege snelweg ff wat harder rijden rond middernacht. Mensen willen gewoon ook zeiken om het zeiken om zichzelf een podium te geven.
pi_208692368
En deze aandacht voor Knol is alleen maar goed voor zijn merk. Zo heeft hij landelijke aandacht = meer geld verdienen. :Y
  Trouwste user 2022 vrijdag 7 april 2023 @ 13:09:21 #97
7889 tong80
Spleenheup
pi_208692380
quote:
1s.gif Op donderdag 6 april 2023 20:35 schreef potjecreme het volgende:

[..]
[ twitter ]
Wis is dit :?

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 vrijdag 7 april 2023 @ 13:10:31 #98
7889 tong80
Spleenheup
pi_208692391
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 april 2023 13:08 schreef Duiveltja het volgende:
En deze aandacht voor Knol is alleen maar goed voor zijn merk. Zo heeft hij landelijke aandacht = meer geld verdienen. :Y
Dat is toch normaal in een land waar een populistische domme boerin premier wordt.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_208692411
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 april 2023 13:05 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Juist. Iedereen rijdt wel eens te hard.

Hij heeft een drankje op en laat zich rijden, dat is al verstandig. En dan op een lege snelweg ff wat harder rijden rond middernacht. Mensen willen gewoon ook zeiken om het zeiken om zichzelf een podium te geven.
250 is niet even iets te hard, men vergeet ook even dat het oom agent is die de familie mag inlichten dat ze verder moeten zonder bijv. hun zoon omdat ie debiel heeft gereden.. Of nog erger omdat een ander persoon debiel moest rijden..
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | <a href="https://mdj-stek.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://mdj-stek.nl</a>
pi_208692482
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 april 2023 13:12 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
250 is niet even iets te hard, men vergeet ook even dat het oom agent is die de familie mag inlichten dat ze verder moeten zonder bijv. hun zoon omdat ie debiel heeft gereden.. Of nog erger omdat een ander persoon debiel moest rijden..
Er is nergens gezegd dat ze 250 hebben gereden, als dat was gemeten was het voor het rijbewijs sowieso een ander verhaal natuurlijk.

De politie zegt dat ze 250 moesten rijden om haar bij te houden, maar dat vind ik allemaal een beetje twijfelachtig, die zijden eerder ook dat zij zelf geijkt geklokt was op 260, daar moet je zelfs met een Porche panamera Ddiesel flink de moeite voor doen.
pi_208692523
Enzo wie? Ik ken alleen influencers die met hun Twingo rode kruizen negeren.
  Trouwste user 2022 vrijdag 7 april 2023 @ 13:30:21 #102
7889 tong80
Spleenheup
pi_208692614
Ik kende hem niet. Net filmpje gekeken. Ik haat die man en dat soort onbekende, talentloze BNer's. Dit is nog erger dan Robert Molendijks.. :(

Moderator / Redactie FP + Sport vrijdag 7 april 2023 @ 13:34:25 #103
408813 crew  trein2000
pi_208692654
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 april 2023 09:33 schreef quirina het volgende:
Die agent mag zeggen wat hij wil. Agent gaf aan dat er dodelijke ongelukken waren gebeurd en “Karen”Knol doet net of het hun in de schoen geschoven wordt.
:r
Als oom agent mag zeggen wat hij wil dan mag Karen Knol ook terugzeggen wat hij wil. Zoiets is niet eenrichtingsverkeer.

Alleen werkt het zo niet en hebben beide partijen zich aan fatsoensnormen te houden.
zie email 27 oktober
pi_208693099
quote:
9s.gif Op vrijdag 7 april 2023 13:23 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Enzo wie? Ik ken alleen influencers die met hun Twingo rode kruizen negeren.
Braddie?
pi_208693126
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 april 2023 13:20 schreef PS. het volgende:

[..]
Er is nergens gezegd dat ze 250 hebben gereden, als dat was gemeten was het voor het rijbewijs sowieso een ander verhaal natuurlijk.

De politie zegt dat ze 250 moesten rijden om haar bij te houden, maar dat vind ik allemaal een beetje twijfelachtig, die zijden eerder ook dat zij zelf geijkt geklokt was op 260, daar moet je zelfs met een Porche panamera Ddiesel flink de moeite voor doen.
Het zal niet veel zachter geweest zijn, zeker gezien het feit dat ook meerdere mensen gebeld hadden over een asociaal hard rijdende auto.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | <a href="https://mdj-stek.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://mdj-stek.nl</a>
pi_208693189
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 april 2023 14:06 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Het zal niet veel zachter geweest zijn, zeker gezien het feit dat ook meerdere mensen gebeld hadden over een asociaal hard rijdende auto.
sorry, maar ook dat vind ik een vaag verhaal, wie belt er nou de politie als ze iemand te hard zien rijden?

Als het 1 iemand is oke, maar meerdere mensen midden in de nacht? Nah.
pi_208693196
quote:

[..]
En wat vinden de nabestaanden van die vier dode Nederlanders in PORSCHES!!!!! die in Duitsland overleden vorige maand?

En hebben Porsche en Duitsland al gereageerd!?!?!?! :(
  vrijdag 7 april 2023 @ 14:13:37 #108
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_208693213
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 april 2023 14:11 schreef PS. het volgende:

[..]
sorry, maar ook dat vind ik een vaag verhaal, wie belt er nou de politie als ze iemand te hard zien rijden?

Als er meerdere mensen gebeld hebben, dan zullen ze het wel bont gemaakt hebben.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  vrijdag 7 april 2023 @ 14:17:09 #109
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_208693269
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 april 2023 14:11 schreef PS. het volgende:

[..]

Nagenoeg niemand, dus als er meerdere mensen gebeld hebben dan hebben ze waarschijnlijk niet alleen te hard gereden maar ook ander asociaal of zorgwekkend rijgedrag vertoont.

Ik bel ook niet, maar als het er uitziet alsof iemand dronken is en veel te hard rijdt is de kans aanwezig dat ik wel bel.

Het zal maar een Rai Vloet zijn die 20 km verderop een gezin kapotrijdt en je hebt niet gebeld.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Trouwste user 2022 vrijdag 7 april 2023 @ 14:19:57 #110
7889 tong80
Spleenheup
pi_208693315
Absurd eigenlijk. Ha ha ha. Je kunt dus ook briljant zijn in het totale niets. Leve in het tijdperk waar het genie tong80 bans aanvecht. En echte criminelen miljonair worden. Gelukkig heeft de bescheiden Goddelijkheid Tong geen rijbewijs. _O_ Tot morgen. Armen der zielsverwanten, en dergelijke.

Trouwste user 2022 vrijdag 7 april 2023 @ 14:21:42 #111
7889 tong80
Spleenheup
pi_208693335
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 april 2023 14:17 schreef Leandra het volgende:

[..]
Nagenoeg niemand, dus als er meerdere mensen gebeld hebben dan hebben ze waarschijnlijk niet alleen te hard gereden maar ook ander asociaal of zorgwekkend rijgedrag vertoont.

Ik bel ook niet, maar als het er uitziet alsof iemand dronken is en veel te hard rijdt is de kans aanwezig dat ik wel bel.

Het zal maar een Rai Vloet zijn die 20 km verderop een gezin kapotrijdt en je hebt niet gebeld.
Heerlijk dit populistisch gezwam dat een megalomane narcistische gezwam weer op zichzelf richt. Ha ha ha.

pi_208693385
Vrijdagmiddagborrel gestart om 11:42u, Tong?
Go hard or go home
  Trouwste user 2022 vrijdag 7 april 2023 @ 14:33:13 #113
7889 tong80
Spleenheup
pi_208693449
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 april 2023 14:25 schreef Noek het volgende:
Vrijdagmiddagborrel gestart om 11:42u, Tong?
Werken ligt niet in m'n aard. Daarom laat ik je geile moeder het werk doen. Zitvoetbal noemden we dit vroeger. Zeg maar de mandekking als je genaaid wordt.

Tot morgen. Vraag je wel om een extra slabbetje aan de zuster? Je morst zo veel de laatste tijd. Dat baart me zorgen. :{

pi_208693598
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2023 22:42 schreef ZanneG het volgende:

ik wist niet dat hij nog steeds actief is maar dankzij dit akkefietje weet iedereen hem weer te vinden.
Alle media schreven over hem, dus het doet hem goed.

Publiciteitsstunt?
Ik kijk geen enkele Knol, maar heb wel kinderen en die kijken dat wel eens.

Knol is niet gek. Die leeft al jaren op het randje van het toelaatbare in internetland. Hij zal hier geen cent om lijden. De camera staat 24/7 aan en alleen wat hij wil showen en wellicht geld oplevert zal gepubliceerd worden.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
  vrijdag 7 april 2023 @ 14:57:14 #115
3542 Gia
User under construction
pi_208693678
quote:

[..]
Hoi Enzo, Etc. :W
pi_208693736
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 april 2023 14:49 schreef Mr_Belvedere het volgende:

[..]
Ik kijk geen enkele Knol, maar heb wel kinderen en die kijken dat wel eens.

Knol is niet gek. Die leeft al jaren op het randje van het toelaatbare in internetland. Hij zal hier geen cent om lijden. De camera staat 24/7 aan en alleen wat hij wil showen en wellicht geld oplevert zal gepubliceerd worden.
Op het randje van het toelaatbare? Enzo Knol? :') pls zeg, die gast is veel te braaf om ook maar enigszins interessant te zijn. Jeugd kijkt liever naar een Boef of Lil Kleine die echt op het randje zitten.
pi_208693773
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 april 2023 15:01 schreef PS. het volgende:

Op het randje van het toelaatbare? Enzo Knol? :') pls zeg, die gast is veel te braaf om ook maar enigszins interessant te zijn. Jeugd kijkt liever naar een Boef of Lil Kleine die echt op het randje zitten.
Ow ik bedoelde meer op sluikreclame, niet opgegeven inkomsten, dat soort gedoe.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_208693987
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 april 2023 13:12 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Verzin er even 90 km/u bij joh. Maakt het uit.

Kijk, als die gast door een woonwijk 30 km/u te hard had gereden, helemaal gelijk. Want dat is zonder meer extreem risicovol. Maar 160 km/u op een lege snelweg. Zo'n beetje iedereen doet dat wel eens bij de Oosterburen. En harder ook. Natuurlijk is er een verschil in de zin van dat het daar is toegestaan, maar het 'gevaar' is vergelijkbaar.
pi_208694018
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 april 2023 14:33 schreef tong80 het volgende:

[..]
Werken ligt niet in m'n aard. Daarom laat ik je geile moeder het werk doen. Zitvoetbal noemden we dit vroeger. Zeg maar de mandekking als je genaaid wordt.

Tot morgen. Vraag je wel om een extra slabbetje aan de zuster? Je morst zo veel de laatste tijd. Dat baart me zorgen. :{

Dat bedoelde ze niet. Ze bedoelde dat je stomdronken overkomt.
  vrijdag 7 april 2023 @ 15:58:38 #120
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_208694312
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 april 2023 15:24 schreef -Sigaartje het volgende:

[..]
Dat bedoelde ze niet. Ze bedoelde dat je stomdronken overkomt.
Nou ja de reply bevestigde het toch aardig
Where law ends, tyrrany begins.
pi_208694388
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 april 2023 14:33 schreef tong80 het volgende:

[..]

Mijn geile moeder. :') Nu niet weer gaan janken als iemand over jouw moeder start hè en dat ze dementerend is.
Je bent gewoon een achterlijke loser, Tong en iedereen hier houdt je altijd de handen boven je achterlijke hoofd en het zal wel altijd een mysterie blijven waarom ze dat doen.
Go hard or go home
pi_208694840
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 april 2023 16:10 schreef Noek het volgende:

[..]
Mijn geile moeder. :') Nu niet weer gaan janken als iemand over jouw moeder start hè en dat ze dementerend is.
Je bent gewoon een achterlijke loser, Tong en iedereen hier houdt je altijd de handen boven je achterlijke hoofd en het zal wel altijd een mysterie blijven waarom ze dat doen.
Daar snap ik dus niets van, als lurker zag ik deze figuur overal maar door hem had ik nooit zin om een account te maken.
Ik ken hem verder niet en ik weet dat hij tot het meubilair hoort maar de dingen die hij zegt gaan te ver en zijn zelden grappig.

Niemand die hem ooit de waarheid durft te zeggen, maar ik denk dat deze figuur mensen er van weerhoud om uberhaupt een account te willen maken.

[ Bericht 0% gewijzigd door ZanneG op 07-04-2023 17:04:02 ]
pi_208695037
Vanavond is die droeftoeter te zien bij Beau. Hoop dat Myron er ook is met haar dikke reet
pi_208695323
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 april 2023 14:06 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Hetgeen iets is waar je vraagtekens bij kan zeggen.

Gaan mensen echt bellen naar de politie als ze midden in de nacht ingehaald worden door een keihard rijdende auto? Ik heb er mijn twijfels bij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')