Juist. Iedereen rijdt wel eens te hard.quote:Op vrijdag 7 april 2023 12:57 schreef PS. het volgende:
[..]Manmanman wat een overdreven gezeik toch.
Dat is toch normaal in een land waar een populistische domme boerin premier wordt.quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:08 schreef Duiveltja het volgende:
En deze aandacht voor Knol is alleen maar goed voor zijn merk. Zo heeft hij landelijke aandacht = meer geld verdienen.
250 is niet even iets te hard, men vergeet ook even dat het oom agent is die de familie mag inlichten dat ze verder moeten zonder bijv. hun zoon omdat ie debiel heeft gereden.. Of nog erger omdat een ander persoon debiel moest rijden..quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:05 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Juist. Iedereen rijdt wel eens te hard.
Hij heeft een drankje op en laat zich rijden, dat is al verstandig. En dan op een lege snelweg ff wat harder rijden rond middernacht. Mensen willen gewoon ook zeiken om het zeiken om zichzelf een podium te geven.
Er is nergens gezegd dat ze 250 hebben gereden, als dat was gemeten was het voor het rijbewijs sowieso een ander verhaal natuurlijk.quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:12 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
250 is niet even iets te hard, men vergeet ook even dat het oom agent is die de familie mag inlichten dat ze verder moeten zonder bijv. hun zoon omdat ie debiel heeft gereden.. Of nog erger omdat een ander persoon debiel moest rijden..
Als oom agent mag zeggen wat hij wil dan mag Karen Knol ook terugzeggen wat hij wil. Zoiets is niet eenrichtingsverkeer.quote:Op vrijdag 7 april 2023 09:33 schreef quirina het volgende:
Die agent mag zeggen wat hij wil. Agent gaf aan dat er dodelijke ongelukken waren gebeurd en “Karen”Knol doet net of het hun in de schoen geschoven wordt.
Braddie?quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:23 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Enzo wie? Ik ken alleen influencers die met hun Twingo rode kruizen negeren.
Het zal niet veel zachter geweest zijn, zeker gezien het feit dat ook meerdere mensen gebeld hadden over een asociaal hard rijdende auto.quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:20 schreef PS. het volgende:
[..]
Er is nergens gezegd dat ze 250 hebben gereden, als dat was gemeten was het voor het rijbewijs sowieso een ander verhaal natuurlijk.
De politie zegt dat ze 250 moesten rijden om haar bij te houden, maar dat vind ik allemaal een beetje twijfelachtig, die zijden eerder ook dat zij zelf geijkt geklokt was op 260, daar moet je zelfs met een Porche panamera Ddiesel flink de moeite voor doen.
sorry, maar ook dat vind ik een vaag verhaal, wie belt er nou de politie als ze iemand te hard zien rijden?quote:Op vrijdag 7 april 2023 14:06 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Het zal niet veel zachter geweest zijn, zeker gezien het feit dat ook meerdere mensen gebeld hadden over een asociaal hard rijdende auto.
En wat vinden de nabestaanden van die vier dode Nederlanders in PORSCHES!!!!! die in Duitsland overleden vorige maand?quote:Op vrijdag 7 april 2023 12:57 schreef PS. het volgende:
Als er meerdere mensen gebeld hebben, dan zullen ze het wel bont gemaakt hebben.quote:Op vrijdag 7 april 2023 14:11 schreef PS. het volgende:
[..]
sorry, maar ook dat vind ik een vaag verhaal, wie belt er nou de politie als ze iemand te hard zien rijden?
Als het 1 iemand is oke, maar meerdere mensen midden in de nacht? Nah.
Nagenoeg niemand, dus als er meerdere mensen gebeld hebben dan hebben ze waarschijnlijk niet alleen te hard gereden maar ook ander asociaal of zorgwekkend rijgedrag vertoont.quote:Op vrijdag 7 april 2023 14:11 schreef PS. het volgende:
[..]
sorry, maar ook dat vind ik een vaag verhaal, wie belt er nou de politie als ze iemand te hard zien rijden?
Als het 1 iemand is oke, maar meerdere mensen midden in de nacht? Nah.
Heerlijk dit populistisch gezwam dat een megalomane narcistische gezwam weer op zichzelf richt. Ha ha ha.quote:Op vrijdag 7 april 2023 14:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nagenoeg niemand, dus als er meerdere mensen gebeld hebben dan hebben ze waarschijnlijk niet alleen te hard gereden maar ook ander asociaal of zorgwekkend rijgedrag vertoont.
Ik bel ook niet, maar als het er uitziet alsof iemand dronken is en veel te hard rijdt is de kans aanwezig dat ik wel bel.
Het zal maar een Rai Vloet zijn die 20 km verderop een gezin kapotrijdt en je hebt niet gebeld.
Werken ligt niet in m'n aard. Daarom laat ik je geile moeder het werk doen. Zitvoetbal noemden we dit vroeger. Zeg maar de mandekking als je genaaid wordt.quote:Op vrijdag 7 april 2023 14:25 schreef Noek het volgende:
Vrijdagmiddagborrel gestart om 11:42u, Tong?
Ik kijk geen enkele Knol, maar heb wel kinderen en die kijken dat wel eens.quote:Op donderdag 6 april 2023 22:42 schreef ZanneG het volgende:
ik wist niet dat hij nog steeds actief is maar dankzij dit akkefietje weet iedereen hem weer te vinden.
Alle media schreven over hem, dus het doet hem goed.
Publiciteitsstunt?
Hoi Enzo, Etc.quote:Op vrijdag 7 april 2023 12:57 schreef PS. het volgende:
Op het randje van het toelaatbare? Enzo Knol?quote:Op vrijdag 7 april 2023 14:49 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Ik kijk geen enkele Knol, maar heb wel kinderen en die kijken dat wel eens.
Knol is niet gek. Die leeft al jaren op het randje van het toelaatbare in internetland. Hij zal hier geen cent om lijden. De camera staat 24/7 aan en alleen wat hij wil showen en wellicht geld oplevert zal gepubliceerd worden.
Ow ik bedoelde meer op sluikreclame, niet opgegeven inkomsten, dat soort gedoe.quote:Op vrijdag 7 april 2023 15:01 schreef PS. het volgende:
Op het randje van het toelaatbare? Enzo Knol?pls zeg, die gast is veel te braaf om ook maar enigszins interessant te zijn. Jeugd kijkt liever naar een Boef of Lil Kleine die echt op het randje zitten.
Verzin er even 90 km/u bij joh. Maakt het uit.quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:12 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
250 is niet even iets te hard, men vergeet ook even dat het oom agent is die de familie mag inlichten dat ze verder moeten zonder bijv. hun zoon omdat ie debiel heeft gereden.. Of nog erger omdat een ander persoon debiel moest rijden..
Dat bedoelde ze niet. Ze bedoelde dat je stomdronken overkomt.quote:Op vrijdag 7 april 2023 14:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Werken ligt niet in m'n aard. Daarom laat ik je geile moeder het werk doen. Zitvoetbal noemden we dit vroeger. Zeg maar de mandekking als je genaaid wordt.
Tot morgen. Vraag je wel om een extra slabbetje aan de zuster? Je morst zo veel de laatste tijd. Dat baart me zorgen.
Nou ja de reply bevestigde het toch aardigquote:Op vrijdag 7 april 2023 15:24 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Dat bedoelde ze niet. Ze bedoelde dat je stomdronken overkomt.
Mijn geile moeder.quote:Op vrijdag 7 april 2023 14:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Werken ligt niet in m'n aard. Daarom laat ik je geile moeder het werk doen. Zitvoetbal noemden we dit vroeger. Zeg maar de mandekking als je genaaid wordt.
Tot morgen. Vraag je wel om een extra slabbetje aan de zuster? Je morst zo veel de laatste tijd. Dat baart me zorgen.
Daar snap ik dus niets van, als lurker zag ik deze figuur overal maar door hem had ik nooit zin om een account te maken.quote:Op vrijdag 7 april 2023 16:10 schreef Noek het volgende:
[..]
Mijn geile moeder.Nu niet weer gaan janken als iemand over jouw moeder start hè en dat ze dementerend is.
Je bent gewoon een achterlijke loser, Tong en iedereen hier houdt je altijd de handen boven je achterlijke hoofd en het zal wel altijd een mysterie blijven waarom ze dat doen.
Hetgeen iets is waar je vraagtekens bij kan zeggen.quote:Op vrijdag 7 april 2023 14:06 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Het zal niet veel zachter geweest zijn, zeker gezien het feit dat ook meerdere mensen gebeld hadden over een asociaal hard rijdende auto.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |