Ja dat is zijn werk, zijn dag filmen.quote:Op donderdag 6 april 2023 20:21 schreef Glazenmaker het volgende:
Wat ik nog wel het gekste vind is dat die droeftoeter dit filmpje zelf gepost heeft.
Doen ze altijd. "Stel je voor dat je een klapband krijgt" of "er zou maar een auto met pech midden op de rijbaan staan" en dat soort onrealistische scenario's. En dan natuurlijk heel streng toespreken waarbij jij je heel slecht en schuldig moet voelen. Ze kunnen nooit gewoon die bon in je hand duwen en verder gaan.quote:Op donderdag 6 april 2023 20:22 schreef PS. het volgende:
die agent maar er zelf een heel groot circus van
hang jezelf gewoon op als je een kick wil, breng anderen daarmee niet in gevaar.quote:Knol, die al eerder filmde hoe de politie hem staande hield, zou zo weer 170 rijden. Want met een Porsche is dat volgens hem ‘niet hard’. Het risico op een boete hoort er voor hem bij en het zou pas verkeerd zijn als je dit doet in een woonwijk, betoogt hij
Zijn vriendin reedquote:Op donderdag 6 april 2023 20:24 schreef Aberkullie het volgende:
Filmpje niet gekeken maar;
[..]
hang jezelf gewoon op als je een kick wil, breng anderen daarmee niet in gevaar.
Dit heb ik gewoon meegemaakt hoor.quote:Op donderdag 6 april 2023 20:24 schreef Sapstengel het volgende:
"er zou maar een auto met pech midden op de rijbaan staan"
Oh ja kan ook best gebeuren, maar ook met 130 voel je dat wel.quote:Op donderdag 6 april 2023 20:31 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dit heb ik gewoon meegemaakt hoor.
Iemand met pech stond midden op de weg stil op een buitenring waar je 100km mag. Geen vluchtstrook. Zag daar hoe een auto daar bijna tegenop knalde, ging op het laatste moment met een bocht er omheen.
Van iedereen die zo gestoord is om 200+ te pieken zou ik het niet erg vinden als ze zich om een boom vouwen. Lopen wij tenminste geen gevaar meer.quote:Op donderdag 6 april 2023 20:36 schreef Scuidward het volgende:
Ik was al halverwege het artikel tot ik realiseerde dat ik het niet HOEFDE te lezen. Maar goed ik gun Enzo ook geen enkeltje Petrus dus beter let ie in het vervolg op wat zijn vriendin allemaal doet achter het stuur van een bak met zoveel knolpower.
Beetje lullig voor die hulpverleners die er dan met een bezempje naartoe moeten. Maar ik denk ook wel dat ze 200+ hebben gepiekt. Maar in zo'n auto merk je daar niks van. En dus ben je het rijbewijs kwijt.quote:Op donderdag 6 april 2023 20:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Van iedereen die zo gestoord is om 200+ te pieken zou ik het niet erg vinden als ze zich om een boom vouwen. Lopen wij tenminste geen gevaar meer.
Dat mag wmb dus echt veel sneller. Beter nog, auto in beslag nemen. Kijken hoe stoer je nog bent als je met 40 km/u te hard je auto en je rijbewijs kwijt bent.quote:Op donderdag 6 april 2023 20:48 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Beetje lullig voor die hulpverleners die er dan met een bezempje naartoe moeten. Maar ik denk ook wel dat ze 200+ hebben gepiekt. Maar in zo'n auto merk je daar niks van. En dus ben je het rijbewijs kwijt.
Toen ik vanochtend een filmpje voorbij zag komen zag ik er allemaal begripvolle kinders op reageren die Enzo's attitude helemaal terecht vonden. Dat vond ik nog wel het ergste.quote:Op donderdag 6 april 2023 20:21 schreef Glazenmaker het volgende:
Wat ik nog wel het gekste vind is dat die droeftoeter dit filmpje zelf gepost heeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |