Taylor is technisch vrij behoorlijk.quote:Op zondag 9 april 2023 17:04 schreef Saekerhett het volgende:
Flikker nou eens een keer op met die Taylor
Dat ‘schot’ van net zegt alles over zijn gebrek aan techniek.
Die lat ligt wel laag tegenwoordig zeg.quote:
Het is geen Bergkamp, maar technisch vermogen is bij hem niet de bottleneck. Zijn probleem is vooral dat hij teringonrustig is.quote:Op zondag 9 april 2023 18:11 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Die lat ligt wel laag tegenwoordig zeg.
Ik vind het een Klaassen of Van de Beek min om eerlijk te zijn. Wat wij doen in Nederland is redelijke allrounders opleiden, maar je ziet nooit keer een Sneijder of Van der Vaart met een echt goede aanvallende techniek. Het is allemaal aardig.quote:Op zondag 9 april 2023 18:12 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Het is geen Bergkamp, maar technisch vermogen is bij hem niet de bottleneck. Zijn probleem is vooral dat hij teringonrustig is.
Dat klopt wel, het is vooral allemaal aardig maar nooit op een gebied uitmuntend.quote:Op zondag 9 april 2023 18:15 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik vind het een Klaassen of Van de Beek min om eerlijk te zijn. Wat wij doen in Nederland is redelijke allrounders opleiden, maar je ziet nooit keer een Sneijder of Van der Vaart met een echt goede aanvallende techniek. Het is allemaal aardig.
Dat hij (nog) geen goede trainer is?quote:Op zondag 9 april 2023 18:20 schreef freaky40 het volgende:
Ik vraag me dat nu echt af; wat weet Taylor van Heitinga....?
Door Tadic jaquote:Op zondag 9 april 2023 18:32 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Dit was technisch wel aardig gedaan.
Ze zijn allemaal zo statisch als de pest.. Houten klaassen stuk voor stuk op een paar na...quote:Op zondag 9 april 2023 18:17 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat klopt wel, het is vooral allemaal aardig maar nooit op een gebied uitmuntend.
Speelde prima toch.quote:Op maandag 10 april 2023 00:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Het is echt bizar hoe TV-analisten Grillitsch afkraken.
Paar onduidelijke / verkeerde passes, maar speelde verder prima idd. Een speler die wat mij betreft iets meer speeltijd mag krijgen als je met Alvarez achterin blijft spelen.quote:
nogmaals, wie?quote:Op maandag 10 april 2023 09:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Buitenlandse trainer. Rot op met die Bosz
Wie is Chico?quote:Op zondag 9 april 2023 18:47 schreef freaky40 het volgende:
Vos maakt meer indruk dan Chico die al behoorlijk wat wedstrijden in de benen heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |