Ze moeten nu stil zijnquote:Op donderdag 6 april 2023 15:21 schreef Seattle het volgende:
Ik moet wel erg lachen om hoeveel lol zij zelf hebben bij zo’n duf spel
Ze gooien idd te hardquote:Op donderdag 6 april 2023 15:21 schreef spapaars het volgende:
Ze nemen het niet serieus, waarom rollen ze niet gewoon op de langzame manier?
Denk omdat ze denken dat ie dan tegen de rand terug weer kaats ofzquote:Op donderdag 6 april 2023 15:22 schreef 5thencounter het volgende:
Waarom ze idioot hard smijten , alsof ze al Jeu De Boule spelen
Ze proberen met hard te gooien tegen de schenen van de scheidsrechter te tikkenquote:Op donderdag 6 april 2023 15:22 schreef 5thencounter het volgende:
Waarom ze idioot hard smijten , alsof ze al Jeu De Boule spelen
Neequote:
En dan zeggen dat ze niks kan.Morrie flikt het gewoon.quote:
Buiten de plank is Bonus?quote:Op donderdag 6 april 2023 15:23 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze proberen met hard te gooien tegen de schenen van de scheidsrechter te tikken
Pitcher hčquote:Op donderdag 6 april 2023 15:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En dan zeggen dat ze niks kan.Morrie flikt het gewoon.
Ze heeft vaker gescoord, met basketballen ook en in het ijsbadquote:Op donderdag 6 april 2023 15:23 schreef spapaars het volgende:
Mori scoort, mag ook wel in het boek records worden vermeld
Dat dus.quote:Op donderdag 6 april 2023 15:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze heeft vaker gescoord, met basketballen ook en in het ijsbad
Ja kloptquote:Op donderdag 6 april 2023 15:24 schreef Silves het volgende:
[..]
Wendy zei dacht ik, als moira scoort, dan meestal de rest niet.
Mijn neefje van 4 zou dit ook nog kunnen.quote:Op donderdag 6 april 2023 15:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En dan zeggen dat ze niks kan.Morrie flikt het gewoon.
Bern wil niet etenquote:Op donderdag 6 april 2023 15:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Nou Bern, als je eten wilt, zul je moeten scoren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |