Toch knap hoe ze zelfstandig daar in het stadion gekomen zijn met die drie hersencellen. En dan ook nog een TikTok filmpje weten te maken.quote:Op donderdag 6 april 2023 12:26 schreef RipCity het volgende:
[ twitter ]
Dat kleine jongetje krijgt t goede voorbeeld…
Die Ajax haat zit wel diep en niet alleen bij de tokkies, ik kon er altijd wel om lachen toen er nog uitpubliek werd toegelaten maar zelfs in de businessclub werd je voor kankerjood uitgemaakt hoor.quote:Op donderdag 6 april 2023 12:30 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Toch knap hoe ze zelfstandig daar in het stadion gekomen zijn met die drie hersencellen. En dan ook nog een TikTok filmpje weten te maken.
De NOS heeft een mooie opsomming gemaakt:quote:Op donderdag 6 april 2023 11:54 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Daarna ook lekker makkelijk om te doen alsof het gooien met aanstekers gemeengoed is dat ieder weekend gebeurt, dat is gewoon niet zo.
zelfde als vorig jaar dus (kennelijk, stond achter het doel maar geen idee meer of die netten er toen ook waren)quote:Op dinsdag 18 april 2023 12:00 schreef Zipportal het volgende:
KNVB: alleen achter beide doelen netten bij bekerfinale
https://www.telegraaf.nl/(...)tten-bij-bekerfinale
Zou het wat uitmaken? Makkelie is geen schim meer van zichzelf. Kamphuis? Nijhuis? Lindhout? Kooy haha...quote:Op maandag 24 april 2023 21:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Sterkte aan mijn Ajax- en PSV vrienden.
Waardeloze scheids.
Ik vind Manschot wel een fijne scheids.quote:Op maandag 24 april 2023 21:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zou het wat uitmaken? Makkelie is geen schim meer van zichzelf. Kamphuis? Nijhuis? Lindhout? Kooy haha...
Dan zou ik durven zeggen dat je gewoon nog keer Gozubuyuk moet kiezen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |