Die heeft niks fout gedaanquote:Op woensdag 5 april 2023 23:05 schreef Scorpie het volgende:
Davy heeft ook het IQ van een poffertje.
Tactisch stond het ook niet zo best, die staking was in het voordeel van Ajax, Feyenoord vergat erna te voetballen.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:10 schreef Heeinz het volgende:
Dat we dit hebben gewonnen is echt te gek voor woorden. Zo veel spelers die voor de zoveelste keer door de ondergrens zijn gezakt
Abnormaal. Feyenoord is sowieso zeer armoedig al het hele seizoen, alleen is Ajax door wanbeleid nog minderquote:Op woensdag 5 april 2023 23:10 schreef Heeinz het volgende:
Dat we dit hebben gewonnen is echt te gek voor woorden. Zo veel spelers die voor de zoveelste keer door de ondergrens zijn gezakt
Klaassen scoorde toch ook de 1-2?quote:Op woensdag 5 april 2023 23:13 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Krankzinnige Klassieker levert Ajax bekerfinale op, hoofdrol Klaassen
https://www.at5.nl/artike(...)op-hoofdrol-klaassen
het staat er echt , hoofdrol Klaassen
10 voor wiskunde B op zijn eindexamen. Weliswaar havo, maar toch...quote:Op woensdag 5 april 2023 23:05 schreef Scorpie het volgende:
Davy heeft ook het IQ van een poffertje.
Nee nee, zeker niet. Geboren, getogen en woonachtig in Amsterdam.quote:Op woensdag 5 april 2023 15:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee dat is niet de juiste trainer. Jij was toch psvee?
Neuh, Davy heeft niets fout gedaan. Hij is wel altijd zeer magertjes in zijn interviews. Geeft op bijna elke vraag een kort antwoord en weet er verder niets over te vertellen.quote:
quote:Op woensdag 5 april 2023 23:30 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nee nee, zeker niet. Geboren, getogen en woonachtig in Amsterdam.
Dat is vervelend voor jequote:Op woensdag 5 april 2023 23:30 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nee nee, zeker niet. Geboren, getogen en woonachtig in Amsterdam.
Heb je een link freakquote:Op woensdag 5 april 2023 23:48 schreef freaky40 het volgende:
Slechtste analyse van de wedstrijd van Heitinga na de wedstrijd...die snapt er dus echt helemaal niets van. Hulde aan Arne Slot die dat wél zeer goed deed.
Ik zou dan geen kebab bestellen als ik jou was.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:59 schreef Tjacka het volgende:
Ik denk dat ik binnenkort een Tadic shirt aan heb
hadden ze het daar ook over de moslimhaat van tadic?quote:Op donderdag 6 april 2023 00:50 schreef freaky40 het volgende:
Pantalic Podcast is on fire trouwens. Aanrader, van A tot Z eens met hun analyse.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |