Was heel slecht en dan zo'n debiel er nog bij, ik had niet meer terug gekomen, sportief dat ze het wel deden.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:47 schreef fetX het volgende:
Gefeliciteerd. Slecht potje zowel op als naast het veld.
Los van die aansteker ook wel een echte Feyenoord-Ajax natuurlijk. Jullie kunnen mensonterend slecht spelen in de Kuip en toch uit de enige 2 kansen scoren. Zo ook vandaag.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Was heel slecht en dan zo'n debiel er nog bij, ik had niet meer terug gekomen, sportief dat ze het wel deden.
Een zegen, maar echt. Hopelijk is Kudus er beter aan toe.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:48 schreef MaxC het volgende:
VI:
"Een aderlating voor Ajax is dat Kenneth Taylor die finale mist door een tweede gele kaart in de slotfase van het duel met Feyenoord"
Klopt, al was Feyenoord na die staking toch minder dan ervoor.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Los van die aansteker ook wel een echte Feyenoord-Ajax natuurlijk. Jullie kunnen mensonterend slecht spelen in de Kuip en toch uit de enige 2 kansen scoren. Zo ook vandaag.
Waar heb je het in hemelsnaam overquote:Op woensdag 5 april 2023 22:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Los van die aansteker ook wel een echte Feyenoord-Ajax natuurlijk. Jullie kunnen mensonterend slecht spelen in de Kuip en toch uit de enige 2 kansen scoren. Zo ook vandaag.
Toen met Berghuis in de ArenA (toen hij nog voor Feyenoord speelde) werd het ook niet gestaakt dus ik had het ook wel verwacht eigenlijk al had ik het ook gesnapt als ze niet terug zouden komen. Ik word echt doodmoe van al die incidenten in het voetbal de laatste tijd.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Was heel slecht en dan zo'n debiel er nog bij, ik had niet meer terug gekomen, sportief dat ze het wel deden.
De meeste voetballers zijn niet bijster intelligent inderdaad.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:05 schreef Scorpie het volgende:
Davy heeft ook het IQ van een poffertje.
Het is echt dramatisch gesteld idd.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:06 schreef fetX het volgende:
[..]
Toen met Berghuis in de ArenA (toen hij nog voor Feyenoord speelde) werd het ook niet gestaakt dus ik had het ook wel verwacht eigenlijk al had ik het ook gesnapt als ze niet terug zouden komen. Ik word echt doodmoe van al die incidenten in het voetbal de laatste tijd.
Dan de pannenkoek van Basten terug.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:05 schreef Scorpie het volgende:
Davy heeft ook het IQ van een poffertje.
Ach wat moet je anders zeggenquote:Op woensdag 5 april 2023 22:58 schreef freaky40 het volgende:
Donder op met je John de Wolf en je aansluiten bij zijn woorden. Dat zal ze leren hoor, nou nou...
Gelul.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:08 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
De meeste voetballers zijn niet bijster intelligent inderdaad.
The fuck was Alvarez aan het doen allemaalquote:Op woensdag 5 april 2023 23:10 schreef Heeinz het volgende:
Dat we dit hebben gewonnen is echt te gek voor woorden. Zo veel spelers die voor de zoveelste keer door de ondergrens zijn gezakt
En Heitinga gaat op zijn gemakkie de wedstrijd analyserenquote:Op woensdag 5 april 2023 23:10 schreef Heeinz het volgende:
Dat we dit hebben gewonnen is echt te gek voor woorden. Zo veel spelers die voor de zoveelste keer door de ondergrens zijn gezakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |