abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210457454
Was net Unox champignonsoep aan het drinken. Maar er zat een hete champignon stuk in, die kwam tegen mijn voortanden aan, en nu zijn mijn tanden verbrand. Wat nu? Gaan ze grijs kleuren?
pi_210457501
ga alsjeblieft zo snel mogelijk naar de eerste hulp...
Mensen het spijt me maar ik mag jullie niet meer mentionen.
pi_210457508
Jammer dat je je vingers niet verbrand hebt zodat je niet meer kan typen, aandachtshoer
pi_210457526
Nu ga je dood, is geen houden meer aan.

Wat een tragedie.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_210457529
Yes grijs en ze vallen eruit. Ik ben tandarts.
Mankind is poised midway between the gods and the beasts
pi_210457541
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2023 17:22 schreef Doug-Heffernan het volgende:
ga alsjeblieft zo snel mogelijk naar de eerste hulp een psycholoog
Heb het even voor je verbeterd.
pi_210477946
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2023 17:26 schreef Nagelslak het volgende:

[..]
Heb het even voor je verbeterd.
Ik stop net onschuldig een Pringles in mijn mond, maar op de een of andere manier kwam de hoek tegen de achterkant van mijn voorkant aan en ging het chipje kapot, MAAR mijn tand schoot ook los!

WAT NU?

p.s. Zo zie je maar, junkfood is levensgevaarlijk. Ik raak dit NOOIT MEER AAN.
pi_210478079
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2023 19:03 schreef jarajosefff het volgende:

[..]
Ik stop net onschuldig een Pringles in mijn mond, maar op de een of andere manier kwam de hoek tegen de achterkant van mijn voorkant aan en ging het chipje kapot, MAAR mijn tand schoot ook los!

WAT NU?

Ik begrijp dat dit een onverwachte en zorgelijke situatie is. Als je tand daadwerkelijk los is gekomen, zijn er een paar stappen die je kunt volgen:

1. Bewaar de tand: Probeer voorzichtig de losgekomen tand te vinden en op te rapen. Houd de tand vast bij de kroon (het gedeelte dat normaal zichtbaar is in de mond) en vermijd het aanraken van de wortel.

2. Spoel de tand niet af: Spoel de tand niet af met water en gebruik geen zeep of schoonmaakmiddelen. Het is belangrijk om de natuurlijke cellen op de wortel te behouden om de kans op succesvolle re-implantatie te vergroten.

3. Bewaar de tand in melk: Als je toegang hebt tot melk, kun je de tand voorzichtig in een bakje melk plaatsen. Melk helpt de tandcellen te beschermen en vochtig te houden.

4. Spoedbezoek aan de tandarts: Neem zo snel mogelijk contact op met een tandarts, bij voorkeur een spoedtandarts, om te bespreken wat er is gebeurd en om een afspraak te maken voor een evaluatie. Tijd is hier van essentieel belang voor een succesvolle herplaatsing.

Het is begrijpelijk dat je schrikt van wat er is gebeurd, maar het is belangrijk om te onthouden dat niet alle situaties vergelijkbaar zijn. Hoewel dit een ongelukkig voorval was, betekent dit niet noodzakelijkerwijs dat alle junkfood per definitie gevaarlijk is. Ongeacht de oorzaak van het incident is het altijd goed om bewust te zijn van je mondgezondheid en voorzichtig te zijn bij het eten van hard voedsel.

Raadpleeg zo snel mogelijk een tandarts om de situatie te beoordelen en hun professionele advies te volgen.
AIVD Kerstpuzzel 2025: 1a, 2, 3a, 5
pi_210478102
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2023 19:03 schreef jarajosefff het volgende:

[..]

WAT NU?

Tandarts bellen en laten trekken. Kan niet gered worden
pi_210478534
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2023 19:17 schreef Nagelslak het volgende:

[..]
Tandarts bellen en laten trekken. Kan niet gered worden
Waarom duwt er nooit voedsel tegen jouw tanden aan?
pi_210478663
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2023 19:49 schreef jarajosefff het volgende:

[..]
Waarom duwt er nooit voedsel tegen jouw tanden aan?
Omdat ik mijn gebit beter verzorg.
pi_210478710
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2023 19:55 schreef Nagelslak het volgende:

[..]
Omdat ik mijn gebit beter verzorg.
Ik hoop dat je zometeen een patatje in je mond stopt en dat je per ongeluk een te lange stuk erin stopt die jou tand er ook hard uitduwt.

Je bent een slecht mens.
pi_210478717
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2023 19:59 schreef jarajosefff het volgende:

[..]
Ik hoop dat je zometeen een patatje in je mond stopt en dat je per ongeluk een te lange stuk erin stopt die jou tand er ook hard uitduwt.

Je bent een slecht mens.
Bedankt 👍🏼
pi_210480907
Ik vind jou zo schattig lieverd ❤️🧡💛💚🩵💜🤎♥️💋💋💋💋💋💋💋💋💋
pi_210487899
Nou update @jarajosefff heb patat gehad en m’n tanden intact 👍🏼
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: