abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208912692
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2023 18:11 schreef jarajosefff het volgende:

[..]
Dat is het juist, er is niks van afgekomen. Dat stomme tandsteen zit er nog steeds, en mijn uiterst luie tandarts heeft zich vorige maand enkel op mijn kiezen gefocust. Ik kan moeilijk voor een beetje tandsteen weer gaan. Dus 2 maanden afzien tot mijn volgende afspraak :'(
Kijk nou wat ik zeg

Ik zeg steek dat tandsteen gewoon weg. Het is niet dat je je tand eruit steekt, dat lijkt zo door je tandsteen
pi_208997111
Laat dit een wijze les zijn voor iedereen.

Tusse 21:30 en 23:00 was ik 1,5 uur bezig met mijn gezicht scheren, wenkbrauwen knippen, hele lichaam scheren...na een lange werkdag heb ik daar uiteraard geen zin in, maar ik HAAT stoppels/haar. Dus wat moet, dat moet. Daarvoor heb ik vanaf 20:30 mijn nagels gelakt, duurde een uurtje, Daarvoor vanaf 19:00 opgeruimd, daarvoor rond 17:45 gegeten en tot 17:30 gearbeit.

Mooie avond, en dan mag ik morgen gewoon weer arbeiten vanaf 09:00! Dus na het douchen had ik haast! Deodorant, babyolie op mijn borsten en tussen mijn benen, biodermal niacinamide bodylotion snel alles insmeren, en snel nieuwe kleren pakken. Trui kraag was wat strak, maar die rand/kraag/hals hoe het ook heet MAG NIET MIJN TANDEN AANRAKEN. Met gezichtsinspanning probeer ik gehaast het truitje over mijn hoofd te krijgen, mijn onderkin schiet naar voren en mijn ondertand schiet er uit, ik hoorde ook een KLIK geluid.

Wat nu? Ik durf niet te wiebelen? Hoe weet ik of die echt los zit?

Laat dit een les zijn mensen NOOIT NOOIT NOOIT je gezicht inspannen.
pi_208997116
Jaja, je tand lag er echt uit.
Right.
:')
pi_208997123
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2023 23:42 schreef iamredleader het volgende:
Jaja, je tand lag er echt uit.
Right.
:')
Nee, hij zit mogelijk los doordat ik mijn kaak heel erg inspande.
pi_208997128
Hij zit zeker weten los.
Gauw een tandartsafspraak maken.
pi_208997130
Hoeveel tanden heb je nu nog over?

even tellen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_208997138
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2023 23:43 schreef iamredleader het volgende:
Hij zit zeker weten los.
Gauw een tandartsafspraak maken.
een vaste afspraak? Of een losse?
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_208997146
Truth is: They weren't beautiful enough for him. Both were a bit chubby, especially Anjali. I'm actually surprised how childish and superficial the 30+ are in that show. Actually quite frightening.
Mensen het spijt me maar ik mag jullie niet meer mentionen.
pi_208997166
quote:
mijn onderkin schiet naar voren

Beetje minderen met de inteelt zou ik zeggen :7
pi_208997208
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2023 23:43 schreef Het_Bokje het volgende:
Hoeveel tanden heb je nu nog over?

even tellen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Luister, Blokje.

Alles op deze wereld is maakbaar. Kromme neus? Dan koop je een nieuwe. Verkeerde oogkleur? Gekleurde contactlenzen. Grijs haar? Verven. Allergisch voor verf? Natuurkapper. Vetbultje? Laten verwijderen. Korte nagels? Naar dr nagelsalon of nepnagels kopen. Kleine borsten? Koop je grote. Grote borsten? Koop je kleine. Behaard? Laseren. Striae? Laser. Geen tanden? Kronen, implantaten, brug etc. Scheve tanden? Beugel.

ALLES IS MAAKBAAR

Alleen ik wil het allemaal niet. Ik wil geen vulling in mijn mond. Heb er 0. Ik wil geen porseleinen veneer of facings. Ik wil geen kronen of schroef in mijn mond. En ja, als dat betekent dat (als mijn spleetje breder wordt en zichtbaar) ik echt met spleet rondloop, dan moet dat maar. Ik weet dat het allemaal doodnormaal is tegenwoordig, bijv:

Dit is allemaal best, maar feit is dat ze gewoon een kunstgebit hebben, oke niet uitneembaar, MAAR KUNSTGEBIT. Hun natuurlijke tanden krijgen ze never nooit meer terug. Die laatste heeft volgens mij zelfs KUNST-TANDVLEES 😬

En daarom blijf ik me altijd zorgen maken. Ik wil niets nep.
  woensdag 3 mei 2023 @ 23:56:55 #111
319979 Fok-it
All is well
pi_208997229
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2023 23:54 schreef jarajosefff het volgende:

[..]
Ik wil niets nep.
Behalve je FOK!-account?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_208997256
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2023 23:56 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Behalve je FOK!-account?
Deze is ook HILARISCH, jij zou haar best willen, maar het is NEP!

Maar zoals ik al zei, ALLES IS MAAKBAAR, alleen of er is geen geld of het interesseert ons niet, of we durven niet, of we willen de moeite er niet voor doen. Persoonlijk ik wil gewoon geen kunst dingen in mijn mond. Het idee van een schroef in mijn kaak. DAT IS TOCH BIZAR?
pi_208997270
Overigens begrijp ik beroemdheden wel....die zien zichzelf op tv, en als ze iets niet bevalt veranderen ze het. Wij zien ons zelf enkel op foto of op een camera voor eigen gebruik, dus liever niets nep tenzij er geen andere weg is.
pi_208997308
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2023 00:01 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Zoals je kanker?
Ook jij kan veranderen. Als Arjun Kapoor het kan, kan jij het ook:

Als Sara het kan, kan jij het ook:

DUS KOM OP!!!
pi_208997331
? Mijn tanden schuiven dus?

Parodontitis: een verborgen chronische infectie

- Parodontitis is een ontsteking van de steunweefsels van de gebitselementen. Deze meestal chronische aandoening heeft een prevalentie van circa 35 in de volwassen bevolking.

- Risicofactoren zijn overmatige hoeveelheid tandplaque en tandsteen, roken, diabetes mellitus, stress en genetische predispositie.

- Parodontitis houdt verband met genpolymorfisme in de interleukine-1-genen, net als chronische darmontstekingen en maagkanker.

- Parodontitis verloopt meestal pijnloos. Symptomen zijn: bloedend en verdikt tandvlees, vieze smaak door pusafvloed, en migratie van de tanden :X MIJN SPLEETJE!!!. Foetor ex ore kan aanwezig zijn.

- De behandeling bestaat uit het mechanisch verwijderen van tandplaque en tandsteen, bij onvoldoende effect gevolgd door chirurgisch elimineren van de verdiepte tandvleespockets, en instructie op het gebied van orale hygiëne.

- Op geleide van bacteriologisch onderzoek kan de behandeling zo nodig worden ondersteund door antibioticumtherapie.

- Vanuit de parodontale pockets kunnen bacteriën zich verspreiden in het lichaam en infecties veroorzaken. Het verdient daarom aanbeveling om parodontale infecties bij focusonderzoek te betrekken.

-O- MAAR DIE onbekwame luie tandartsin beweert altijd dat alles goed is. Het onbekwame achterlijke wijf prikt altijd wat hier en daar in het tandvlees 8)7 verwijdert wat tandsteen en zegt dan: "Ziet er goed uit" en dan word ik weggestuurd. ZO GESTOORD ALS DE PEST IS ZE.

Ondertussen barst het ongetwijfeld van gaatjes, paradontitis, botverlies, VERSCHUIVEN MIJN VOORTANDEN ZELFS EN ZIE IK EEN SPLEETJE ONTWIKKELEN, heb ik een dode tand vermoed ik (maar het luie mens beweert dat er ooit door een klap op mijn tanden het zenuwkanaal is teruggetrokken waardoor er meer tandbeen (dat gelig is) is afgezet, dit bestaat helemaal niet. VERKLEURDE TAND = DOOD)

Wat een domme tandartsin, en nu belde ik gisteren want wil toch snel een nieuwe afspraak ongeacht dat ik daar eind maart nog zomaar was om die ontwikkelende spleet te laten bekijken (zou me inmiddels niet verbazen dat zij die spleet zelf met haar stomme haakje en DRUKKENDE polijst apparaat heeft veroorzaakt), MAAR HET LUIE MENS VIERT MEI VAKANTIE. MEI VAKANTIE EN IS GESLOTEN TOT VRIJDAG. Ze schaamt zich niet.

Zo die moest er even uit, DOMSTE TANDARTSIN TER WERELD. Ongetwijfeld 4 jaar samenvattingen gelezen, tentamens gemaakt, diploma gekregen en beweert nu professioneel tandartsin te zijn. SCHANDE VOOR HET VAK. :(
pi_208997351
Hi, other Admin here,
Usually in Malaysia we conduct a one-time charge and your product will be delivered shortly, but from your question it sounds like you have a previous experience with your Bank.

I'm unsure of IDEAL, but SEAGM itself will only charge once for the product
Mensen het spijt me maar ik mag jullie niet meer mentionen.
pi_208997356
Het achterlijke wijf heeft trouwens ook een domme assistente. Als ik dan klaar ben omdat ze me weg wil sturen, vraag ik altijd na: Heb je echt geen gaatjes gezien? Waarom wordt mijn tandvlees dunner. En dan geeft ze domme antwoorden als: Nee, geen gaatjes gezien. Je tandvlees wordt niet dunner.

IK ZIE TOCH DAT HET DUNNER WORDT!!!!

En dan komt die stomme assistent daar altijd doen alsof ze schoonmaakt en giechelt ze erop los. WAT EEN BOEVENBENDE.
pi_208997362
LET OP: Als ik naar die spleet vraag, gaat die achterlijke wijf beweren dat ik het altijd had, of dat ik een beugel (weer) kan nemen. Alles om niet te hoeven werken. Paradontitis kost haar tijd, want dan zou ze moeten werken, maar daar is ze te lui voor. Een dode tand met mogelijk een abces die zo groot is dat mijn tanden uit elkaar worden geduwd = spleet, kost haar eveneens tijd. Dan moet ze werken, daar is ze te lui voor. SCHANDE VOOR HET VAK.
pi_208997375
quote:
Ik durf niet te wiebelen?

*O*
  donderdag 4 mei 2023 @ 03:09:33 #120
396386 sturmpie
for night & nature
pi_208997652
ja gaat zowiezo dood dus who cares about paradontintis of paradontitus maakt toch niks uit als je weet dat je dood gaat zijn er wel ergere dingen om over na te denken als je weet dat je dood gaat ergens in deze eeuw of later
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
  donderdag 4 mei 2023 @ 03:10:47 #121
396386 sturmpie
for night & nature
pi_208997653
als je weet dat je dood gaat dan maakt 't niets uit, geen zorgen voor morgen als je weet dat je dood gaat
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
pi_208997699
En ineens staat heel FOK! vol met ads van tandartsen :')
Cindy De Vuyst
pi_208997740
Hmmm wat zou ik TS graag willen insmeren met babyolie en bodylotion :@
#freeWillemM
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2682522/1/25#p209511850" target="_blank" >woensdag 14 juni 2023 19:05</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/221644" target="_blank" >timmmmm</a> het volgende:[/b]
Ik heb in ieder geval liever huidkanker dan dit topic lezen
pi_208997856
Ja
  Moderator donderdag 4 mei 2023 @ 09:11:27 #125
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_208998492
🤨
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG en OWS
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦