"Je mag niemand zo maar aanraken "quote:Op woensdag 5 april 2023 16:52 schreef 5thencounter het volgende:
Gimmick.. kijk mij es gekkie doen
[ afbeelding ]
Ja ook raar zo op iemand liggen die 40 jaar ouder is.quote:Op woensdag 5 april 2023 17:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Waarom moet/ wil Mirthe altijd op iemand liggen? Heeft ze dit wel aan Moraima gevraagd?
Dat zag ik later pas toen ik het hier had gevraagd, maar het ook in de TT stondquote:Op woensdag 5 april 2023 16:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als je die foto niet zag van Wendy onder in dan wordt het tijd voor een brillejtuh![]()
[ afbeelding ]
Krijgen we straks de verhaallijn dat Jappie een wippie doet met Sasha, Bern eindelijk een keer echt kwaad wordt, Jappie een pak slaag geeft, Bern eruit metquote:Op woensdag 5 april 2023 17:28 schreef 5thencounter het volgende:
En Jappie is de dagelijkse schaduw van SeikSas geworden..met zijn onverstaanbare kraakstemmetje dingetjes piepen een strategie die hij maandenlang bij Wanda ook heeft gedaan .. ik hoop dattie genoeg tijd heeft nog![]()
[ afbeelding ]
Ik ziet het al voor me.quote:Op woensdag 5 april 2023 17:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Krijgen we straks de verhaallijn dat Jappie een wippie doet met Sasha, Bern eindelijk een keer echt kwaad wordt, Jappie een pak slaag geeft, Bern eruit met?
Het valt wel op dat Jappie ernaast sluipt elke keer als Bern er niet isquote:Op woensdag 5 april 2023 17:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Krijgen we straks de verhaallijn dat Jappie een wippie doet met Sasha, Bern eindelijk een keer echt kwaad wordt, Jappie een pak slaag geeft, Bern eruit met?
Ja mooi was dat he,quote:Op woensdag 5 april 2023 17:48 schreef 5thencounter het volgende:
Babbel... Het dat ze hem nog net niet voerde..... Over Ester en JW
Nahh... Eunie ging lekker drummele met 'm.. liet die biljartkeu lekker daar haar vingers glijden...quote:Op woensdag 5 april 2023 17:50 schreef Dotteke het volgende:
Eunice vind het heel mooi van JanWillem dat hij ondanks alles bij Esther bleef om haar niet alleen te laten.
Ze schiet bijna wortel.quote:Op woensdag 5 april 2023 17:51 schreef Sestra666 het volgende:
ben een paar u weg geweest en babs zit nog in de kas?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |