En laatst met Jappie dag en nacht (letterlijk) bezig geweestquote:Op woensdag 5 april 2023 15:29 schreef Verida het volgende:
J
[..]
Jeff heeft de laatste weken, of misschien wel maanden eigenlijk nergens aan mee gedaan, hij levert commentaar,
Het enige waar hij zich voor heeft ingezet is de race dag.
Heerlijkquote:
Zo is dat, als je wat wilt dan moet je er iets voor latenquote:Op woensdag 5 april 2023 15:38 schreef engine het volgende:
[..]
Heerlijk![]()
Eten volgende maand wel weer een keer
ja, dat dus. twee dagen hard gewerkt en voor ingezet. Verder heeft hij echt niet veel uitgevoerd de laatste weken/maanden.quote:Op woensdag 5 april 2023 15:37 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
En laatst met Jappie dag en nacht (letterlijk) bezig geweest
Ik heb hem toch heel wat keren in de keuken zien staan en niet alleen frituren. Daar kunnen de hongerlappen en klagers zoals Bern, Erik en JW nog een voorbeeld aan nemen.quote:Op woensdag 5 april 2023 15:49 schreef Verida het volgende:
[..]
ja, dat dus. twee dagen hard gewerkt en voor ingezet. Verder heeft hij echt niet veel uitgevoerd de laatste weken/maanden.
Hij doet volgens mij uit principe al nergens aan mee tot hij er niet meer onderuit kan. Maar voorbereiden of organiseren, of oefenen, doet hij gewoon niet
De grootverdiener moet natuurlijk wel op tijd rusten.quote:Op woensdag 5 april 2023 15:49 schreef Verida het volgende:
[..]
ja, dat dus. twee dagen hard gewerkt en voor ingezet. Verder heeft hij echt niet veel uitgevoerd de laatste weken/maanden.
Hij doet volgens mij uit principe al nergens aan mee tot hij er niet meer onderuit kan. Maar voorbereiden of organiseren, of oefenen, doet hij gewoon niet
ik heb het niet over koken of frituren.quote:Op woensdag 5 april 2023 15:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik heb hem toch heel wat keren in de keuken zien staan en niet alleen frituren. Daar kunnen de hongerlappen en klagers zoals Bern, Erik en JW nog een voorbeeld aan nemen.
Dan zijn er nog altijd de SVquote:Op woensdag 5 april 2023 14:27 schreef Loveable het volgende:
[..]
Oh niet eens gezien![]()
Maar die had maar 2 stemmen?
haha, je zegt dat hij niet veel heeft uitgevoerd de laatste maanden, daar reageer ik op. En met in de keuken staan bedoel ik dan koken en lunch makenquote:Op woensdag 5 april 2023 15:59 schreef Verida het volgende:
[..]
ik heb het niet over koken of frituren.
Het ging toch over het meedoen aan spelletjes e.d.?quote:Op woensdag 5 april 2023 16:03 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
haha, je zegt dat hij niet veel heeft uitgevoerd de laatste maanden, daar reageer ik op. En met in de keuken staan bedoel ik dan koken en lunch maken
Zo ziet ze haarzelf dan ook geloof ik.quote:Op woensdag 5 april 2023 16:20 schreef roenketoenk het volgende:
Ze kleed zich inderdaad echt alsof het een #FITGIRL is.
sas doet wel meequote:Op woensdag 5 april 2023 16:23 schreef engine het volgende:
Immer vervelende Ice hakt houtjes om de hottub op te stoken. Sas en Jap doen ook niet mee zie ik nu.
Ik wilde eigenlijk #Fatgirl neerzetten.. Maar dik is ze ook niet. Ze is vooral chubby, en daar is natuurlijk niets mis mee. Maar kleed je op z'n minst naar je maten.quote:Op woensdag 5 april 2023 16:22 schreef engine het volgende:
[..]
Zo ziet ze haarzelf dan ook geloof ik.
Vanuit de hangmat?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |