eerder deed ze wel meequote:Op woensdag 5 april 2023 16:26 schreef engine het volgende:
[..]
Vanuit de hangmat?
Lekker in de weg gehangen dat ding ook.
Als je die foto niet zag van Wendy onder in dan wordt het tijd voor een brillejtuhquote:Op woensdag 5 april 2023 16:27 schreef Loveable het volgende:
[..]
Maar daar stond niet echt duidelijk in, of ik las het niet goed..
Ze zijn veel te baldadig, tevreden club zelfingenomen klieren.. de komende 14 dagen gebeurt er zoiezo helemaal naxquote:Op woensdag 5 april 2023 16:44 schreef Dotteke het volgende:
Vandaag hebben een beeld gekregen wat er de komende maanden gaat gebeuren.
Liggen en hangen in de zon
Net als dieren in de dierentuin.quote:Op woensdag 5 april 2023 16:44 schreef Dotteke het volgende:
Vandaag hebben een beeld gekregen wat er de komende maanden gaat gebeuren.
Liggen en hangen in de zon
Ja geleuter over ze er nu weer uitgaan stemmen, waar dan op het eind weer niets van klopt.quote:Op woensdag 5 april 2023 16:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze zijn veel te baldadig, tevreden club zelfingenomen klieren.. de komende 14 dagen gebeurt er zoiezo helemaal nax
hoe laat is het voedertijd daarquote:
Lente paringstijdquote:Op woensdag 5 april 2023 16:49 schreef 5thencounter het volgende:
Babbel lijkt wel hitsig vanddaag.. maar welke piemol zou daar in willen..
En het wordt niet minder, ze kan al over haar tieten heen haar buik zien, welk voordeel dat heeft geen ideequote:Op woensdag 5 april 2023 17:17 schreef Judiwi het volgende:
Jamner dat niemand met Kenzy traint en advies geeft dat ze ook kan afvallen.
Waarom moet/ wil Mirthe altijd op iemand liggen? Heeft ze dit wel aan Moraima gevraagd?quote:Op woensdag 5 april 2023 16:52 schreef 5thencounter het volgende:
Gimmick.. kijk mij es gekkie doen
[ afbeelding ]
"Je mag niemand zo maar aanraken "quote:Op woensdag 5 april 2023 16:52 schreef 5thencounter het volgende:
Gimmick.. kijk mij es gekkie doen
[ afbeelding ]
Ja ook raar zo op iemand liggen die 40 jaar ouder is.quote:Op woensdag 5 april 2023 17:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Waarom moet/ wil Mirthe altijd op iemand liggen? Heeft ze dit wel aan Moraima gevraagd?
Dat zag ik later pas toen ik het hier had gevraagd, maar het ook in de TT stondquote:Op woensdag 5 april 2023 16:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als je die foto niet zag van Wendy onder in dan wordt het tijd voor een brillejtuh![]()
[ afbeelding ]
Krijgen we straks de verhaallijn dat Jappie een wippie doet met Sasha, Bern eindelijk een keer echt kwaad wordt, Jappie een pak slaag geeft, Bern eruit metquote:Op woensdag 5 april 2023 17:28 schreef 5thencounter het volgende:
En Jappie is de dagelijkse schaduw van SeikSas geworden..met zijn onverstaanbare kraakstemmetje dingetjes piepen een strategie die hij maandenlang bij Wanda ook heeft gedaan .. ik hoop dattie genoeg tijd heeft nog![]()
[ afbeelding ]
Ik ziet het al voor me.quote:Op woensdag 5 april 2023 17:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Krijgen we straks de verhaallijn dat Jappie een wippie doet met Sasha, Bern eindelijk een keer echt kwaad wordt, Jappie een pak slaag geeft, Bern eruit met?
Het valt wel op dat Jappie ernaast sluipt elke keer als Bern er niet isquote:Op woensdag 5 april 2023 17:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Krijgen we straks de verhaallijn dat Jappie een wippie doet met Sasha, Bern eindelijk een keer echt kwaad wordt, Jappie een pak slaag geeft, Bern eruit met?
Ja mooi was dat he,quote:Op woensdag 5 april 2023 17:48 schreef 5thencounter het volgende:
Babbel... Het dat ze hem nog net niet voerde..... Over Ester en JW
Nahh... Eunie ging lekker drummele met 'm.. liet die biljartkeu lekker daar haar vingers glijden...quote:Op woensdag 5 april 2023 17:50 schreef Dotteke het volgende:
Eunice vind het heel mooi van JanWillem dat hij ondanks alles bij Esther bleef om haar niet alleen te laten.
Ze schiet bijna wortel.quote:Op woensdag 5 april 2023 17:51 schreef Sestra666 het volgende:
ben een paar u weg geweest en babs zit nog in de kas?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |