was ook bij managersverkiezingquote:Op woensdag 5 april 2023 12:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja klopt is ale eens gelijke stand geweest met iets.
Dat is dus wat er eens moet gebeuren, dat ze zoveel klachten krijgen, dat ze mss eens weten hoe dit voelt.quote:Op woensdag 5 april 2023 12:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat je van sommige mensen niet moet willen dat ze in de keuken staan
Ik vind Wendy leukquote:Op woensdag 5 april 2023 12:21 schreef Puzzie het volgende:
Er wordt soms net gedaan alsof Wendy een verstandelijk beperkte is , terwijl ze voor twee kinderen zorgt en ook alles moet regelen thuis
Wendy is geen dommie
quote:Op woensdag 5 april 2023 12:26 schreef Silves het volgende:
[..]
Dat is dus wat er eens moet gebeuren, dat ze zoveel klachten krijgen, dat ze mss eens weten hoe dit voelt.
Ik vind het niet eens zo rare vraag, als je je als groep sterk wil maken is het handig om je stemgedrag op elkaar af te stemmen.quote:Op woensdag 5 april 2023 12:25 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Snap dat ook niet zo, enige min punt is wat mij betreft haar gedrag met drank op, maar het is niet zo alsof zij daar de enige in is (kotsen, vreemdgaan, ruziemaken, slopen en weet ik wat nog meer van anderen gezien hebben).
Geen eigen mening omdat ze vroeg op wie ze moest stemmen vind ik ook zo'n dom argument. Alsof bijvoorbeeld JW niet tegen zijn eigen plan om op Babs te stemmen inging om met de meute mee te gaan op Imi. Die snappen beiden heus wel dat een enkele stem op een persoon geen invloed zal hebben.
Och zijn inmiddels wel wat gewend, de harige sperti spaghetti van Martin ging erin als koekquote:Op woensdag 5 april 2023 12:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat je van sommige mensen niet moet willen dat ze in de keuken staan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Mooi dan wacht ik nog ff en blijf ik op de andere streamquote:
quote:Op woensdag 5 april 2023 12:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mooi dan wacht ik nog ff en blijf ik op de andere stream
Daar zeg je wat , vorige week was er wel iemand bij de pitchesquote:Op woensdag 5 april 2023 12:41 schreef freaky40 het volgende:
Is er nou altijd iemand aanwezig van de Febo tijdens de managersverkiezing?
quote:Op woensdag 5 april 2023 12:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Daar zeg je wat , vorige week was er wel iemand bij de pitches
door de pooort: GAME VERquote:Op woensdag 5 april 2023 12:03 schreef Puzzie het volgende:
Nou dan gaat Ice toch lekker de andere kant op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |