abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 februari 2003 @ 22:11:48 #151
46751 Elephant
Tha Music Man!
pi_8445661
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 17:21 schreef schatje het volgende:

[..]

Hij moet idd wat losser komen op het podium, af en toe te houterig, en zaterdag was er idd wat verbetering.

Houterig??? Zie je nu wel dat ik gelijk had dat hij een plank vol met houtwormen was....
If you don't like my opinion: up yours!
pi_8445724
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 22:11 schreef Elephant het volgende:

[..]

Houterig??? Zie je nu wel dat ik gelijk had dat hij een plank vol met houtwormen was....

Nee, je hebt niet gelijk.
  woensdag 12 februari 2003 @ 23:03:42 #153
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_8447048
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 15:00 schreef CJ het volgende:

[..]

In het bejaardentehuis waar ze altijd Yanni-muziek draaien.

"The greatest distance in the universe is that between two minds"
pi_8450478
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 16:26 schreef CJ het volgende:

[..]

en die hem voor zijn leeftijd al heel goed vond zingen.

voor zijn leeftijd ja..
hij is pas 15..
De rest van de mensen zijn veel beter..
behalve die Joel.. die was nog veel erger.. ik heb me kapot gelachen om zijn poging tot rappen...
  donderdag 13 februari 2003 @ 10:06:35 #155
37680 Lady_J
Carpe Noctum!
pi_8451362
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 16:48 schreef Taurus het volgende:

[..]

Oke, stel; het is geen mening, Jim heeft 'n saaie stem.

Ik ben geen debiel hoor Ik hou van goeie muziek, en ik vind Jim wel lekker klinken.. Hoe kunnen normale mensen 'n saaie stem nou goed vinden klinken? Conclusie: De stem is saai voor jou

Ik ben het helemaal met je eens!!
In Vino Veritas
pi_8465892
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 08:53 schreef MegA het volgende:

[..]

voor zijn leeftijd ja..
hij is pas 15..
De rest van de mensen zijn veel beter..

Je interpreteert mijn woorden verkeerd, namelijk zoals het in jouw straatje past...

Moet ik het nog duidelijker zeggen? Ze vond Jim gewoon goed! Qua techniek en qua stem.

Sex is like Nokia: Connecting People
pi_8466300
En ik wil Jim met een strik erom voor valentijnsdag
pi_8466695
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 21:33 schreef Tania18 het volgende:
gaat ie dan ook uit idols?

donderdag 13 februari 2003 @ 21:52:52 #159
16701 scanman01
Today's a good day
pi_8466794
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 21:33 schreef Tania18 het volgende:
Je mag hem meteen hebben!
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_8466808
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 21:52 schreef scanman01 het volgende:

[..]

dat bedoel ik
pi_8466856
Ziet ie er nou nooog in?
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_8466877
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 21:55 schreef sweek het volgende:
Ziet ie er nou nooog in?
tis dat alleen op zaterdag uitzending is
pi_8466979
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 21:55 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

tis dat alleen op zaterdag uitzending is

Anders zou ik er helemaaaaal gek van worden.

Ik vraag me trouwens af hoe lang een hype als Jim kan blijven duren, indien hij gewoon niet de stem heeft die er bij hoort...
Er zou of zal vast wel met computers gecorrigeerd kunnen worden, maar echt kleurrijk kan je zo'n stem toch niet krijgen lijkt me... en het zal op den duur, hoe cute hij dan ook wel niet is, gaan vervelen...

Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_8467095
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 21:52 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Jammer dat ie nog zo jong is
pi_8469108
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 21:16 schreef CJ het volgende:

[..]

Je interpreteert mijn woorden verkeerd, namelijk zoals het in jouw straatje past...

Moet ik het nog duidelijker zeggen? Ze vond Jim gewoon goed! Qua techniek en qua stem.

En dan? Dan zie je je gelijk bevestigd? Doe niet zo naief. Voor elke zangpedagoog die Jim positief beoordeelt, zet ik er eentje tegenover die hem negatief beoordeelt. Alleen al aan discussies als deze is objectief vast te stellen dat Jim's stemgeluid bepaald niet onverdeeld positief wordt ontvangen. Ook niet in de media overigens, als je bijvoorbeeld hebt meegekregen wat Albert Verlinde in RTL Boulevard over hem te zeggen had (kwam er op neer dat het hij het wel enigszins verdacht vindt dat iemand met het stemgeluid van Jim er nog steeds in zit).

Jims beperkingen vallen gewoon op. Waar er concensus lijkt te bestaan over Hinds kwaliteiten, bestaat die bepaald niet in het geval van Jim. Waarvan akte.

Natuurlijk hebben de standpunten van beide 'kampen' evenveel bestaansrecht, maar het wordt allemaal wel erg beperkt als de negatieve standpunten consequent met een beantwoord worden, en de positieve met een . Er zijn een paar deelnemers aan deze discussie die het merendeel van de tijd geen verdere toevoegende bijdrage leveren (even afgezien van het feit dat een toevoegende bijdrage natuurlijk dubbelop is).

Hoe het ook zij, op 6 april zal BMG zijn eerste single de markt op schoppen!

When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_8471592
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 23:18 schreef Argento het volgende:

[..]

En dan? Dan zie je je gelijk bevestigd? Doe niet zo naief. Voor elke zangpedagoog die Jim positief beoordeelt, zet ik er eentje tegenover die hem negatief beoordeelt.

Kom maar op. Noem ze maar. Welke zangdeskundige zet je tegenover Dees?

Just kidding. Daar hoef je niet serieus op in te gaan, want dat mondt toch alleen maar weer uit op een welles nietes spelletje.

Maar je zegt hier dus wat ik al een paar bladzijden terug had gezegd. Namelijk dat de een dit vindt, en de ander dat. Daar zal je nooit, maar dan ook nooit overeenstemming over vinden. Ik blijf Jim gewoon goed vinden, en heb genoeg kennis van muziek om tot dat oordeel te komen.

Sex is like Nokia: Connecting People
pi_8473950
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 01:42 schreef CJ het volgende:

[..]

Kom maar op. Noem ze maar. Welke zangdeskundige zet je tegenover Dees?

Just kidding. Daar hoef je niet serieus op in te gaan, want dat mondt toch alleen maar weer uit op een welles nietes spelletje.

Maar je zegt hier dus wat ik al een paar bladzijden terug had gezegd. Namelijk dat de een dit vindt, en de ander dat. Daar zal je nooit, maar dan ook nooit overeenstemming over vinden. Ik blijf Jim gewoon goed vinden, en heb genoeg kennis van muziek om tot dat oordeel te komen.

Het enige wat objectief is vast te stellen is dat Jims īcapaciteitenī veel te veel discussie opwerpen om op de lange termijn te kunnen overleven. Over echte idolen (dus de idolen die een hele poos mee kunnen. Ik neem aan dat BMG daarop mikt) bestaat in grote lijnen wel concensus. Zo is iedereen het er wel over eens dat Jamai aardig zingt (ik vind dat wel meevallen, maar de overgrote meerderheid vindt dat nu eenmaal) en dat Hind uitstekend zingt (daar ben ik het dan wel mee eens). Bij Jim bestaat die concensus domweg niet en laat dit topic en al zijn voorgangers van gelijke strekking daar akte van zijn.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_8477239
toch vind ik dat er wel een beetje rekening mee gehouden mag worden dat die jongen pas 15 jaar oud is. Zijn zang is nog niet dat je zegt optimaal....Hij moet misschien gewoon nog een beetje groeien.
En om heel eerlijk te zijn...ik vond hem zaterdag GOED!!
pi_8478913
pi_8479067
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 14:32 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
Nog een keer dan....
Aaah lief stelletje
pi_8479115
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 14:40 schreef Tania18 het volgende:

[..]

Nog een keer dan....
Aaah lief stelletje

Echt wel.
pi_8479307
Leuke hoofdjes samen. Ze lijkt een beetje op Anna Kournikova.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  vrijdag 14 februari 2003 @ 14:56:16 #173
13973 ranja
image means nothing
pi_8479416
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 13:18 schreef DarkMaxie het volgende:
toch vind ik dat er wel een beetje rekening mee gehouden mag worden dat die jongen pas 15 jaar oud is. Zijn zang is nog niet dat je zegt optimaal....Hij moet misschien gewoon nog een beetje groeien.
Tuurlijk niet. Asl je daar aan gaat beginnen... het gaat om het nu, niet om hoe hij zingt als-ie 18 is. Dan had-ie maar over 3 jaar mee moeten doen. Of dan gewoon weer opnieuw meedoen, niemand kent hem dan toch meer
Wegwezen dus. Alleen jammer dat David en Jamai er nog inzitten, die zijn nog slechter.
pi_8479659
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 14:56 schreef ranja het volgende:

[..]

Tuurlijk niet. Asl je daar aan gaat beginnen... het gaat om het nu, niet om hoe hij zingt als-ie 18 is. Dan had-ie maar over 3 jaar mee moeten doen. Of dan gewoon weer opnieuw meedoen, niemand kent hem dan toch meer
Wegwezen dus. Alleen jammer dat David en Jamai er nog inzitten, die zijn nog slechter.

Niks wegwezen dus Laat 'm maar lekker zitten, ik geniet van 'm..
pi_8479728
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 15:07 schreef Taurus het volgende:

[..]

Niks wegwezen dus Laat 'm maar lekker zitten, ik geniet van 'm..

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')