Die thee is prima, drink ik altijd bij m'n ouders.quote:
Een zwarte bh is spannender.quote:Op woensdag 5 april 2023 12:07 schreef Loveable het volgende:
Een witte bh met gebakken ei en gegrilde beenham
Bh=Boterham, vraag maar aan @praadjequote:
Kreeg eisalade dit keer, met brandnetel en weegbree als kruidenquote:Op woensdag 5 april 2023 09:47 schreef Magica het volgende:
Vanavond salade met biefstuk en peer. Ik ga nu naar mijn pa, krijg ik meestal brood met tonijnsalade
Ik wist het, maar als ik witte bh zie staan denk ik als man niet aan een boterham, en dan staat er nog met ei ook nog. Sorry, maar ik zag een beeld voor me en dacht gelijk: een witte bh vind ik een beetje klinisch. Het duurde een paar seconden voor het kwartje viel.quote:Op woensdag 5 april 2023 12:59 schreef Loveable het volgende:
[..]
Bh=Boterham, vraag maar aan @:Praadje
Beeldenker dusquote:Op woensdag 5 april 2023 15:28 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Ik wist het, maar als ik witte bh zie staan denk ik als man niet aan een boterham, en dan staat er nog met ei ook nog. Sorry, maar ik zag een beeld voor me en dacht gelijk: een witte bh vind ik een beetje klinisch. Het duurde een paar seconden voor het kwartje viel.
Inb4: ik ben geen seksist.
Sláinte, en fijne mini-vakantiequote:Op woensdag 5 april 2023 16:36 schreef Karzai het volgende:
haal zo een rames maaltijd en een flesje whisky, ik heb even een korte paasvakantie
Ok, gelukkig maar, begon al een beetje aan mezelf te twijfelen. Ik ben een hele gewone hetero. Het is wel raar dat ik direct aan een kledingstuk denk.quote:Op woensdag 5 april 2023 15:33 schreef Loveable het volgende:
[..]
Beeldenker dus
Moest ook aan een bh denken toen Praadje het wel eens bericht hier postte
Eet smakelijk! Ik ga zelf ook aan de carbonara, maar dan zelfgemaaktquote:Op woensdag 5 april 2023 16:40 schreef golfer het volgende:
Vanavond: k.&k.'s van de Appie, pasta's carbonara.
deze [ afbeelding ]
en deze [ afbeelding ]
Dat is altijd lekkerder dan die k&k, maar even vandaag geen zin/tijd ervoor.quote:Op woensdag 5 april 2023 17:47 schreef ok01 het volgende:
Eet smakelijk! Ik ga zelf ook aan de carbonara, maar dan zelfgemaakt
Grappig door de Soprano's heb Gnocci ontdektquote:Op woensdag 5 april 2023 15:05 schreef Seeburg54 het volgende:
Onlangs de serie Sopranos gekeken, daar hebben ze het steeds over kip parmezaan. Daar heb ik nu zin in, ga ik misschien met pasen maken.
Snap ik, vind zelf de k&k van de ap ook best primaquote:Op woensdag 5 april 2023 17:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is altijd lekkerder dan die k&k, maar even vandaag geen zin/tijd ervoor.
Nooit aan jezelf twijfelen hoor.. Is wel meer meer dingen zoquote:Op woensdag 5 april 2023 17:46 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Ok, gelukkig maar, begon al een beetje aan mezelf te twijfelen. Ik ben een hele gewone hetero. Het is wel raar dat ik direct aan een kledingstuk denk.
Fijne korte vakantie. Dit ziet er heerlijk uit!quote:
Kan mij die 2e herinneren van jaren geleden. Vond em erg flauw, hoop dat ze em hebben gewijzigd sindsdien.quote:Op woensdag 5 april 2023 16:40 schreef golfer het volgende:
Vanavond: k.&k.'s van de Appie, pasta's carbonara.
deze [ afbeelding ]
en deze [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |