vooral omdat ze pas na 45 minuten scoren en zo kinderlijk lagen te janken tegen een amateurclubquote:
Er staan er al heel watquote:Op dinsdag 4 april 2023 21:19 schreef TweedeKlum het volgende:
Het wachten is op de debiel die het veld opkomt.
quote:Op dinsdag 4 april 2023 21:19 schreef TweedeKlum het volgende:
Misschien zijn ze een keer origineel en pakken ze niet de keeper maar een veldspelerquote:Op dinsdag 4 april 2023 21:19 schreef TweedeKlum het volgende:
Wat is er raar aan op de manier hoe dat hier gaat?quote:Op dinsdag 4 april 2023 21:19 schreef Zorro het volgende:
[..]
Blijf ik toch raar vinden
Met die band en alles moet homo zijn gewoon worden geaccepteerd en zo alles. En als je dan iemand homo noemt is het ineens een belediging. Raar.
Fokquote:Op dinsdag 4 april 2023 21:20 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Je kan ook een andere hobby zoeken he
Is het erg dat ik het allemaal als een pot nat zie?quote:
Ik was van t weekend bij Fc Utrecht, daar hadden ze ook al zo'n debiel staanquote:Op dinsdag 4 april 2023 21:21 schreef Caland het volgende:
De megafoonmongool van Spakenburg heeft een paar goede punten genomen in de rust
Dan loop je alleen met je eigen domheid te koop.quote:Op dinsdag 4 april 2023 21:21 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Is het erg dat ik het allemaal als een pot nat zie?
Bij NEC gelukkig nietquote:Op dinsdag 4 april 2023 21:21 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik was van t weekend bij Fc Utrecht, daar hadden ze ook al zo'n debiel staan
En straks thuis moeders de vrouw nog een paar goede tikken verkopen.quote:Op dinsdag 4 april 2023 21:21 schreef Caland het volgende:
De megafoonmongool van Spakenburg heeft een paar goede punten genomen in de rust
Oh was @Paul er?quote:Op dinsdag 4 april 2023 21:21 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik was van t weekend bij Fc Utrecht, daar hadden ze ook al zo'n debiel staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |