Mensen die janken om een korte drinkpauze moeten een erg ongelukkig leven hebbenquote:Op dinsdag 4 april 2023 21:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
moet toch kunnen
even dadeltje en slokje water
ik ben tegen racisme
de fifa zit ook vol met politiek en religiequote:Op dinsdag 4 april 2023 21:06 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Ja prima, dan spelen ze de finale niet dat vind ik prima hoor.
Lees mijn post goed, ik zeg als de KNVB aan de zondag vasthoudt en Spakenburg dat niet wilt dan heeft Spakenburg pech.quote:Op dinsdag 4 april 2023 21:07 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dus niet op zondag spelen is ok, maar ff pauzeren voor ramadan niet?
Ja ik snap dat probleem ook nietquote:Op dinsdag 4 april 2023 21:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Mensen die janken om een korte drinkpauze moeten een erg ongelukkig leven hebben
Ditquote:Op dinsdag 4 april 2023 21:07 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Omdat ik van voetbal houdt.quote:Op dinsdag 4 april 2023 21:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
de fifa zit ook vol met politiek en religie
waarom kijk je eigenlijk
nam tong80 maar eens een drinkpauzequote:Op dinsdag 4 april 2023 21:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Mensen die janken om een korte drinkpauze moeten een erg ongelukkig leven hebben
Nee want alleen religie is heilig dan mag alles volgens sommige hierquote:Op dinsdag 4 april 2023 21:08 schreef Poepz0r het volgende:
Mogen ze ook even pauze en een sigaret opsteken?
Ja, het is maar waar je je druk om maakt, op deze manier kunnen ze gewoon meespelen. Boeiend.quote:Op dinsdag 4 april 2023 21:06 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
En ongezond dat je dat niet doet vantevoren, zelf-aangebrachte schade dus.
oh sorryquote:Op dinsdag 4 april 2023 21:09 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Omdat ik van voetbal houdt.
De FIFA is overigens een niet-Nederlandse organisatie dus dat heeft niks met in Nederland te maken wat ik aan het begin van deze discussie zei
Dat zegt ie niet.quote:Op dinsdag 4 april 2023 21:07 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Je doet net alsof ze ritueel een geit staan te slachten midden op het veld man, laat die gasten toch lekker een slokje water nemen johquote:Op dinsdag 4 april 2023 21:09 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Nee want alleen religie is heilig dan mag alles volgens sommige hier
Tja, mij maakt het geen flikker uit dat ze ff 10 seconden stil staan... Spel van psv was toch al niet om aan te zien, die pauze was eigenlijk een verademing.quote:Op dinsdag 4 april 2023 21:10 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat zegt ie niet.
Niet op zondag spelen is prima. Maar wel gevolgen: Finale reglementair verloren.
Zo ook ramadan is prima. Maar gevolgen: Honger rijdens de wedstrijd.
Ja en als je je nooit druk maakt dan rollen we zo de islamitische samenleving in.quote:Op dinsdag 4 april 2023 21:09 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ja, het is maar waar je je druk om maakt, op deze manier kunnen ze gewoon meespelen. Boeiend.
KNVB wel, maar jij zei de FIFA en de KNVB is nog steeds een zelfstandige bond.quote:Op dinsdag 4 april 2023 21:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oh sorry
de knvb heeft inderdaad niks met de fifa te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |