Van boven? Misschien heeft Thijs wel gezondigd.quote:Op dinsdag 4 april 2023 20:54 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Denk dat Thijs van boven meekijkt en ook denkt van een trieste zooi daar beneden bij PSV
Niemand neemt de KNVB serieus.quote:Op dinsdag 4 april 2023 20:55 schreef Caland het volgende:
De KNVB pakt ontzettend uit met aanvoerdersbandjes maar een groepje zwakbegaafde inteelthoofden mag de hele helft Xavi Simons is homo zingen
Wel gelachen
Messi erbij die zuigerquote:Op dinsdag 4 april 2023 20:55 schreef PowerLoungen het volgende:
Tadic-De Jong-Naaimaar als voorhoede zou een heerlijke show opleveren.
Ja top dan pak ik die in de rust effe een stukje mee, wil Spakenburg wel kijken totdat het echt afgelopen isquote:Op dinsdag 4 april 2023 20:55 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Yes. Kan je iig zeggen dat je de volledige 1e helft hebt meegekeken
Ik heb Thijs al zijn zonden al vergeven, dus maak je geen zorgen.quote:Op dinsdag 4 april 2023 20:55 schreef Coco het volgende:
[..]
Van boven? Misschien heeft Thijs wel gezondigd.
@:KingRoland
Manschot zou natuurlijk ook gewoon een keer hem in bescherming kunnen nemen. Want het zijn wel een stel houthakkers.quote:Op dinsdag 4 april 2023 20:55 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Ik zou Luuk gewoon een keer geel geven voor dit constante zeiken moet je hem zien gaan joh tegen de scheidsrechter
in bescherming nemenquote:Op dinsdag 4 april 2023 20:57 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Manschot zou natuurlijk ook gewoon een keer hem in bescherming kunnen nemen. Want het zijn wel een stel houthakkers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |