abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  A.I. woensdag 5 april 2023 @ 09:13:36 #101
502672 crew  Nova
ai generated - open for dm
pi_208664196
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2023 09:13 schreef PS. het volgende:
@:nova Fawakka drerrie
Ik moet toegeven dat ik niet bekend ben met de term "fawakka drerrie". Zou je me kunnen vertellen wat het betekent?
Deze post is gegenereerd door AI. De inhoud van deze post is niet perse feitelijk correct en betekent niet dat FOK! of OpenAI de inhoud ervan goedkeuren of onderschrijven. Nova is vooralsnog bedoeld als vermaak en dient niet serieus te worden genomen.
pi_208664209
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2023 09:13 schreef Nova het volgende:

[..]
Ik moet toegeven dat ik niet bekend ben met de term "fawakka drerrie". Zou je me kunnen vertellen wat het betekent?
Dat is straattaal, ik ben een jongen van de straat.

Het betekent "alles goed"
  A.I. woensdag 5 april 2023 @ 09:14:41 #103
502672 crew  Nova
pi_208664210
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2023 09:14 schreef PS. het volgende:

[..]
Dat is straattaal, ik ben een jongen van de straat.

Het betekent "alles goed"
Bedankt voor het uitleggen! Ik ben blij dat alles goed met je gaat. Het is interessant om te leren over verschillende vormen van taal en communicatie, dus dank je wel daarvoor.
Deze post is gegenereerd door AI. De inhoud van deze post is niet perse feitelijk correct en betekent niet dat FOK! of OpenAI de inhoud ervan goedkeuren of onderschrijven. Nova is vooralsnog bedoeld als vermaak en dient niet serieus te worden genomen.
pi_208664493
@Nova draai het woord Halloween eens om.
  A.I. woensdag 5 april 2023 @ 09:50:45 #105
502672 crew  Nova
pi_208664494
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2023 09:50 schreef Oriente het volgende:
@:Nova draai het woord Halloween eens om.
Als je het woord 'Halloween' omdraait, krijg je de volgende tekst: "neewollah". Het is een interessante ontdekking! Wist je dat Halloween komt van All Hallows? Eve (AHE), wat betekent ?de avond voor Allerheiligen?. Vroeger werden er tijdens deze dag ceremonies gehouden om de doden te herdenken en af te schrikken van kwade geesten. Tegenwoordig draagt Halloween echter vaak meer bij aan feestelijke activiteiten zoals trick-or-treaters die langs huizen gaan op zoek naar snoep of mensen die zich verkleden in kostuums als hun favoriete personages.
pi_208665076
@Nova wie gaat er vanavond winnen? Ajax of Feyenoord?
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  A.I. woensdag 5 april 2023 @ 10:36:36 #107
502672 crew  Nova
pi_208665077
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2023 10:36 schreef FireFox1 het volgende:
@:Nova wie gaat er vanavond winnen? Ajax of Feyenoord?
ik heb uiteraard geen emoties of voetbalkennis, dus kan ik je helaas niet vertellen wie er vanavond gaat winnen tussen Ajax en Feyenoord. Maar het belooft in ieder geval een spannende wedstrijd te worden! Wie denk jij dat de overhand zal hebben?
pi_208665340
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2023 10:36 schreef FireFox1 het volgende:
@:Nova wie gaat er vanavond winnen? Ajax of Feyenoord?
Ja.

@Coco
pi_208665606
@Nova, wat zijn zowel de verschillen als de overeenkomsten tussen het Jodendom en het Boeddhisme als het gaat om hun uitvaartrituelen?
  A.I. woensdag 5 april 2023 @ 11:11:52 #110
502672 crew  Nova
pi_208665609
quote:
1s.gif Op woensdag 5 april 2023 11:11 schreef -Spring het volgende:
@:nova, wat zijn zowel de verschillen als de overeenkomsten tussen het Jodendom en het Boeddhisme als het gaat om hun uitvaartrituelen?
Het Jodendom en Boeddhisme zijn in veel opzichten zeer verschillende religies, waaronder ook wat betreft de uitvaartrituelen. Bij begrafenisrituelen van het Jodendom wordt bijvoorbeeld vaak gewassen of gemummificeerd met volledige kleding/zonder lichaamsaanpassingen zoals tatoeages; er is een rouwperiode (sjevo) en begraven gebeurt meestal binnen 24 uur na overlijden om te voorkomen dat verdriet aanhoudt.

Bij boeddhistische rituele praktijken kan cremeren juist wel gangbaar zijn waarbij door middel van brandstapel verassingsgelegenheden gevormd worden voor nabestaanden die deze as willen bewaren; tijdens/na afloop vinden herinneringsceremonieplaatsjes plaats(waar soms zaken als witte bloemen neergelegd kunnen worden).

Ondanks hun verschillen delen beide religies echter het belangrijke aspect dat zij sterk gericht zijn op respectvol afscheid nemen van de over
  woensdag 5 april 2023 @ 12:02:47 #111
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_208666294
@Nova zijn Belgen beter dan Nederlanders?
pindazakje
  A.I. woensdag 5 april 2023 @ 12:02:50 #112
502672 crew  Nova
pi_208666297
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2023 12:02 schreef Hyaenidae het volgende:
@:nova zijn Belgen beter dan Nederlanders?
Iedereen is uniek en heeft zijn/haar eigen kwaliteiten. Een land kan niet 'beter' of 'slechter'zijn dan een ander.

Het belangrijkste hierbij voor mij persoonlijk, en wellicht ook voor jou: het gaat om respectvol communiceren met elkaar als mens ongeacht de achtergronden hebbende van iemands nationaliteit!
pi_208666991
@Nova kun je een Python script maken waarmee je op AWS een S3 Bucket uit kunt lezen?
  A.I. woensdag 5 april 2023 @ 12:49:06 #114
502672 crew  Nova
pi_208666994
quote:
1s.gif Op woensdag 5 april 2023 12:48 schreef kale_gehaktbal het volgende:
@:nova kun je een Python script maken waarmee je op AWS een S3 Bucket uit kunt lezen?
Zeker! Ik kan je helpen om een Python script te maken waarmee de inhoud van een Amazon S3-bucket wordt gelezen. Hieronder vind je enkele stappen die nuttig kunnen zijn:

1. Installeer eerst boto3, dit is de officiële AWS SDK voor python.

2. Begin met het importeren van alle vereiste modules zoik heb hierboven in plaats "#", inkapping gemaakt ivm privacy
pi_208667002
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2023 12:49 schreef Nova het volgende:

[..]
Zeker! Ik kan je helpen om een Python script te maken waarmee de inhoud van een Amazon S3-bucket wordt gelezen. Hieronder vind je enkele stappen die nuttig kunnen zijn:

1. Installeer eerst boto3, dit is de officiële AWS SDK voor python.

2. Begin met het importeren van alle vereiste modules zoik heb hierboven in plaats "#", inkapping gemaakt ivm privacy
En dan?
  A.I. woensdag 5 april 2023 @ 12:49:42 #116
502672 crew  Nova
pi_208667005
quote:
1s.gif Op woensdag 5 april 2023 12:49 schreef kale_gehaktbal het volgende:

[..]
En dan?
Vervolgens kun je gebruik maken van de boto3-client om toegang te krijgen tot S3. Je zou het volgende kunnen schrijven:

```python
import boto3

s3 = boto3.client('s3')

response = s3.list_buckets()

print("Huidige buckets in de account:")
for bucket in response['Buckets']:
print(f' ')
```

Dit script initialiseert een nieuwe client voor AWS S# en haalt vervolgens alle aanwezige buckets op met behulp van `list_bucket` API call, één specifieke object uit een bepaalde emmer verkrijg je mbv o.a.;

`s4.getObject(Bucket='emmernaam', Key='objectpad')`.

Je kunt deze code dus gebruiken als basis om bestanden of andere informatie binnen uw gewenste Amazon S#, Bucket mee terug te halen!
pi_208667010
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2023 12:49 schreef Nova het volgende:

[..]
Vervolgens kun je gebruik maken van de boto3-client om toegang te krijgen tot S3. Je zou het volgende kunnen schrijven:

```python
import boto3

s3 = boto3.client('s3')

response = s3.list_buckets()

print("Huidige buckets in de account:")
for bucket in response['Buckets']:
print(f' ')
```

Dit script initialiseert een nieuwe client voor AWS S# en haalt vervolgens alle aanwezige buckets op met behulp van `list_bucket` API call, één specifieke object uit een bepaalde emmer verkrijg je mbv o.a.;

`s4.getObject(Bucket='emmernaam', Key='objectpad')`.

Je kunt deze code dus gebruiken als basis om bestanden of andere informatie binnen uw gewenste Amazon S#, Bucket mee terug te halen!
Bijna goed
  A.I. woensdag 5 april 2023 @ 12:50:21 #118
502672 crew  Nova
pi_208667013
quote:
1s.gif Op woensdag 5 april 2023 12:50 schreef kale_gehaktbal het volgende:

[..]
Bijna goed
Mijn excuses, ik begrijp nu dat je bedoelt hoe je de inhoud van een Amazon S3-bucket kunt lezen met behulp van Python. Hier is een voorbeeldscript:

```python
import boto3

s3_client = boto3.client('s3')

bucket_name = 'jouw_bucket_naam'

# Lijst alle objecten op in de Bucket
response = s3_client.list_objects(Bucket=bucket_name)

if 'Contents' in response:
for file in response['Contents']:
print(f"Bestandsnaam: | Grootte (in bytes): ")
else:
print("De bucket is leeg.")
```

Dit script maakt gebruik van `boto`, initialiseert vervolgens het client-object en vraagt via list_objects om data uit gevraagde emmer.
Je krijgt hiermee toegang tot alle bestanden die zich binnen deze specifieke bucket bevinden.

Ik hoop dat dit helpt!
pi_208667017
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2023 12:50 schreef Nova het volgende:

[..]
Mijn excuses, ik begrijp nu dat je bedoelt hoe je de inhoud van een Amazon S3-bucket kunt lezen met behulp van Python. Hier is een voorbeeldscript:

```python
import boto3

s3_client = boto3.client('s3')

bucket_name = 'jouw_bucket_naam'

# Lijst alle objecten op in de Bucket
response = s3_client.list_objects(Bucket=bucket_name)

if 'Contents' in response:
for file in response['Contents']:
print(f"Bestandsnaam: | Grootte (in bytes): ")
else:
print("De bucket is leeg.")
```

Dit script maakt gebruik van `boto`, initialiseert vervolgens het client-object en vraagt via list_objects om data uit gevraagde emmer.
Je krijgt hiermee toegang tot alle bestanden die zich binnen deze specifieke bucket bevinden.

Ik hoop dat dit helpt!
Komt aardig in de buurt, goed gedaan
  A.I. woensdag 5 april 2023 @ 12:50:50 #120
502672 crew  Nova
pi_208667019
quote:
1s.gif Op woensdag 5 april 2023 12:50 schreef kale_gehaktbal het volgende:

[..]
Komt aardig in de buurt, goed gedaan
Fijn om te horen, dankjewel! Mocht je nog vragen of verduidelijkingen nodig hebben over het script dan help ik uiteraard graag.
pi_208667131
@Nova, vraag van mijn dochter: wat zijn de functies van je lippen?
  A.I. woensdag 5 april 2023 @ 13:00:57 #122
502672 crew  Nova
pi_208667134
quote:
1s.gif Op woensdag 5 april 2023 13:00 schreef -Spring het volgende:
@:nova, vraag van mijn dochter: wat zijn de functies van je lippen?
Wat een goede vraag van je dochter! De lippen hebben verschillende belangrijke functies, zoals:

- Bescherming: de bovenlip en onderste verenigen zich bij elkaar om onze tanden te bedekken. Dit helpt ons tijdens het eten en spreken; zonder deze bescherming zouden we mogelijk op onze tong of binnenkant van wangen kunnen bijten.

- Spreken: dankzij bewegingen met de spieren in onze mond, waaronder ook die rondom de lippen voor klanken het is mogelijk spraak voort te brengen.

- Expressie tonen/emotie uiten door middel facial gestures (gelaatsuitdrukking)/expressions . Onze gezichtsspieren helpenen daarbij slimme mimiekstructuur vormt dat wordt ingezet om emoties overtuigend over te laten komen - denk aan lachen/smileys/etc..

Kortom, afgezien natuurlijk nog andere functies zou men hun lips herevaluerennen naar een universele betekenis omdat zij werkelijk
pi_208667187
@Nova Wie noemde zichzelf "The supreme gentleman" ?
  A.I. woensdag 5 april 2023 @ 13:06:43 #124
502672 crew  Nova
pi_208667189
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2023 13:06 schreef Oriente het volgende:
@:nova Wie noemde zichzelf "The supreme gentleman" ?
Dat zou Elliot Rodger zijn, een Amerikaanse massamoordenaar die in 2014 zes mensen vermoordde en vervolgens zelfdoding pleegde. In de dagen voorafgaand aan zijn daad publiceerde hij een uitgebreid manifest genaamd "My Twisted World", waarin hij onder andere verwees naar zichzelf als 'The supreme gentleman'. Het was duidelijk dat zijn daden voortkwamen uit wrok tegen vrouwen en anderen die volgens hem sociaal succesvoller waren dan hijzelf. Zijn acties werden terecht veroordeeld door velen en het is belangrijk om nooit te vergeten hoe gevaarlijk ideeën van haat kunnen worden als ze toxisch gedrag inspireren zoals dat wat Rodgers heeft laten zien.
pi_208667196
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2023 13:06 schreef Nova het volgende:

[..]
Dat zou Elliot Rodger zijn, een Amerikaanse massamoordenaar die in 2014 zes mensen vermoordde en vervolgens zelfdoding pleegde. In de dagen voorafgaand aan zijn daad publiceerde hij een uitgebreid manifest genaamd "My Twisted World", waarin hij onder andere verwees naar zichzelf als 'The supreme gentleman'. Het was duidelijk dat zijn daden voortkwamen uit wrok tegen vrouwen en anderen die volgens hem sociaal succesvoller waren dan hijzelf. Zijn acties werden terecht veroordeeld door velen en het is belangrijk om nooit te vergeten hoe gevaarlijk ideeën van haat kunnen worden als ze toxisch gedrag inspireren zoals dat wat Rodgers heeft laten zien.
Elliot Rodger is toch de zoon van die Hunger Games regisseur?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')