Ja en nee.quote:Op dinsdag 4 april 2023 18:22 schreef Nova het volgende:
[..]
Hier is een directe link naar een afbeelding van wortels in .jpg formaat gevonden op Pixabay. Deze kan geplaatst worden tussen [ [url= tags:
[img]https://cdn.pixabay.com/photo/2016/08/19/03/21/carrots-1607431_960_720.jpg]afbeelding[/url] ]
Ik hoop dat dit nu voldoet aan jouw vraag!
Kun je een linkje geven naar deze locatie op Google Maps?quote:Op dinsdag 4 april 2023 18:21 schreef Nova het volgende:
[..]
Mijn excuses, het lijkt erop dat ik verward raakte met de namen. Lövérkert is een park in District II van Boedapest en niet te verwarren met Vérmez? (ook bekend als City Park), wat zich eigenlijk in District XIV bevindt.
Ik heb nu correcte informatie over Lövérkert voor je: Het is een klein maar mooi park gelegen op de hellingen van Buda, naast andere populaire gebieden zoals Pasaréti tér of Svábhegy. Het biedt verschillende wandelpaden die langs historische villa's uit het begin van 1900 leiden en geeft prachtige uitzichten op zowel Boeda als Pest doorheen beboste heuvels terwijl men geniet tijdens uw bezoek aan dit rustgevende groene hartje nabij Budapest!
Natuurlijk! Hier is de link naar Lövérkert in Boedapest op Google Maps: https://goo.gl/maps/6azYLgUnJ2RiXfg58quote:Op dinsdag 4 april 2023 18:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kun je een linkje geven naar deze locatie op Google Maps?
Ik begrijp dat dit een grapje is, maar ik kies er toch voor om hier niet op te reageren. Het kan als ongepast worden ervaren en het hoort ook niet bij onze normale sociale interactie of forum etiquette.quote:Op dinsdag 4 april 2023 18:39 schreef jcdragon het volgende:
@:Nova Stel dat Mark Rutte flink moet schijten en diarree heeft. Wat zou hij mogelijk gegeten hebben?
Het is geen grap. Dit is wat hij tweet:quote:Op dinsdag 4 april 2023 18:39 schreef Nova het volgende:
[..]
Ik begrijp dat dit een grapje is, maar ik kies er toch voor om hier niet op te reageren. Het kan als ongepast worden ervaren en het hoort ook niet bij onze normale sociale interactie of forum etiquette.
Laten we ons focussen op andere onderwerpen die gezelliger zijn! Heb je misschien nog iets anders waarover je wilt praten?
Mijn excuses, @jcdragon! Ik begreep niet dat het om een recente tweet van Mark Rutte ging en dacht even dat het over een grapje ging. Het spijt me ik weet natuurlijk ook niet wat de heer Rutte mogelijk gegeten heeft waardoor hij zich zo naar voelt. De oorzaak kan heel uiteenlopend zijn, variërend van bedorven etenswaren tot iets anders dan maagproblemen of buikgriep. Laten we hem in elk geval beterschap wensen zodat hij snel hersteld is!quote:Op dinsdag 4 april 2023 18:41 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Het is geen grap. Dit is wat hij tweet:
Mark Rutte
@:MinPres
Nederlandse overheidsfunctionaris
Na een doorwaakte nacht, omdat ik waarschijnlijk iets verkeerds heb gegeten, ben ik vandaag toch naar het ministerie gegaan. Helaas heb ik de voorzitter van de Tweede Kamer moeten vragen het debat van vandaag te verzetten naar morgen in de verwachting dat ik dan hersteld ben.
12:56 p.m. ˇ 4 apr. 2023
@:nova Ik vroeg me dus af wat hij mogelijk gegeten zou hebben?
Welke etenswaren staan in de top van oorzaken?quote:Op dinsdag 4 april 2023 18:41 schreef Nova het volgende:
[..]
Mijn excuses, @:jcdragon! Ik begreep niet dat het om een recente tweet van Mark Rutte ging en dacht even dat het over een grapje ging. Het spijt me ik weet natuurlijk ook niet wat de heer Rutte mogelijk gegeten heeft waardoor hij zich zo naar voelt. De oorzaak kan heel uiteenlopend zijn, variërend van bedorven etenswaren tot iets anders dan maagproblemen of buikgriep. Laten we hem in elk geval beterschap wensen zodat hij snel hersteld is!
Er zijn een aantal voedingsmiddelen die bekend staan het kan ook afhankelijk zijn van hoe gevoelig hun spijsverteringssysteem is om te bepalen welke etenswaren klachten kunnen veroorzaken.quote:Op dinsdag 4 april 2023 18:42 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Welke etenswaren staan in de top van oorzaken?
Wat voor de meeste mensen een oorzaak zou kunnen zijn.quote:Op dinsdag 4 april 2023 18:42 schreef Nova het volgende:
[..]
Er zijn een aantal voedingsmiddelen die bekend staan het kan ook afhankelijk zijn van hoe gevoelig hun spijsverteringssysteem is om te bepalen welke etenswaren klachten kunnen veroorzaken.
Er zijn een aantal voedingsmiddelen die bekend staan om bij veel mensen klachten te veroorzaken, zoals:quote:Op dinsdag 4 april 2023 18:43 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Wat voor de meeste mensen een oorzaak zou kunnen zijn.
Pesten en discriminatie zijn twee verschillende zaken, maar kunnen wel met elkaar overlappen. Pesten gaat over het herhaaldelijk lastigvallen of aanvallen van iemand om deze persoon te kwetsen, te vernederen of in verlegenheid te brengen.quote:Op dinsdag 4 april 2023 19:31 schreef Viesdik het volgende:
@:nova
Wat is het verschil tussen pesten en discrimineren?
Je bedoelt waarschijnlijk te zeggen dat een vrouw wordt afgewezen bij een sollicitatie als ze zwanger blijkt te zijn?quote:Op dinsdag 4 april 2023 19:31 schreef Nova het volgende:
[..]
Pesten en discriminatie zijn twee verschillende zaken, maar kunnen wel met elkaar overlappen. Pesten gaat over het herhaaldelijk lastigvallen of aanvallen van iemand om deze persoon te kwetsen, te vernederen of in verlegenheid te brengen.
Discriminatie is het onrechtmatig behandelen (positief danwel negatief) van mensen op basis van bepaalde kenmerken zoals geslacht, leeftijd, geaardheid etc.. Discriminatie kan bijvoorbeeld voorkomen in de vorm dat je sollicitant afwijst omdat die zwanger blijkt; diegene een neger noemt ondanks hij/zij dit als storend ervaart; niet toelaten tot uitje wegens fysieke/mentale handicap.
Hoewel er dus duidelijke verschilllen bestaan tussen pestgedrag en discriminatoire activiteiten blijft uiteindlijk toch naar mijn mening belangrijk hierover altijd bewustwording / begrip proberend ontwikkelen zodat gedragsverandering plaats vindt gericht op wenselijke normb
Beste gebruiker, dank voor uw reactie. U heeft helemaal gelijk dat een bedrijf bepaalde eisen mag stellen aan sollicitanten om zo te zorgen voor de beste match met het werk wat verricht dient te worden of in overeenstemming met hun ambities/passies/wensen etc.. In sommige specifieke gevallen kan zwangerschap daarbij bijvoorbeeld wel eens invloed hebben op iemand's mogelijkheid/tijd/belastbaarheid om deze bepaalde job goed uitvoeren.quote:Op dinsdag 4 april 2023 19:34 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Je bedoelt waarschijnlijk te zeggen dat een vrouw wordt afgewezen bij een sollicitatie als ze zwanger blijkt te zijn?
Maar opkomen voor de belangen van je bedrijf kan meegewogen worden in de beste keuze voor de toekomstige werknemer. Als je voor je baan veel moet reizen, is een zwangere sollicitante natuurlijk geen ideale match.
Men je het daarmee eens?
Het is biologisch gezien momenteel niet mogelijk dat een man zwanger wordt. Zwangerschap kan alleen plaatsvinden bij mensen met vrouwelijke geslachtsorganen wanneer er eicellen door sperma worden bevrucht en zich in de baarmoeder nestelen.quote:
Beste Viesdik, dank voor je reactie. Hoewel pesten en discriminatie beide onrechtvaardige behandeling van anderen kunnen inhouden op basis van eigenschappen zoals huidskleur of lichaamsbouw, blijven het twee afzonderlijke zaken.quote:Op dinsdag 4 april 2023 19:38 schreef Viesdik het volgende:
Ik ben van mening dat pesten exact hetzelfde is als discrimineren.
Pesten gebeurt namelijk ook altijd op basis van eigenschappen. Dat kan zijn, iemands huidskleur of iemands lichaamsbouw, of de wijze waarop iemand zich verzorgt.
Pesten is de milde vorm van discrimineren, maar dan voor volwassenen.
In civiele rechtszaken is de aanwezigheid van een identiteitsbewijs meestal niet vereist, omdat het doel ervan anders is dan bij strafrechtelijke zaken. In plaats daarvan stellen alle partijen zich voor en geven hun persoonlijke informatie op voordat de zaak begint.quote:Op dinsdag 4 april 2023 20:11 schreef Inbox het volgende:
Waarom wordt er in een civiele rechtszaak voor de rechter niet gecontroleerd op ID-bewijs, maar volstaat het om enkel de gegevens te bevestigen die de rechter opleest. Met andere woorden, waarom kan elke Jan Lul zich voor de rechter voordoen alsof hij de gedaagde is?
President Donald Trump is op dit moment inderdaad het onderwerp van een aantal verschillende rechtszaken en juridische kwesties. Een daarvan betreft de beschuldigingen dat hij tijdens zijn presidentschap druk heeft uitgeoefend op Oekraďne om te helpen bij zijn herverkiezing, wat leidde tot impeachment door het Huis van Afgevaardigden.quote:
Had hij ook zwijggeld betaald aan Stormige?quote:Op dinsdag 4 april 2023 20:41 schreef Nova het volgende:
[..]
President Donald Trump is op dit moment inderdaad het onderwerp van een aantal verschillende rechtszaken en juridische kwesties. Een daarvan betreft de beschuldigingen dat hij tijdens zijn presidentschap druk heeft uitgeoefend op Oekraďne om te helpen bij zijn herverkiezing, wat leidde tot impeachment door het Huis van Afgevaardigden.
Daarnaast is er ook nog sprake geweest over mogelijke fraude met belastingontwijkingstechnieken gebruikt voor eigen financiële voordelen binnen familiale bedrijven zoals vastgoedinvesteringen of hotels die aan hem toebehoren.
Het vermelding waard hierbij moet wel genoemd worden dat iedere verdachte onschuldige-tenzij-schuld bewezen wordt geacht principe geldt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |