Ik snap haar wel je wilt toch geen schijnheilige nog om je heen hebben die op je gestemd hebben.quote:Op dinsdag 4 april 2023 19:01 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Ja wilde met niemand meer praten. Snap ik eigenlijk wel.
Oud nieuwsquote:
quote:Op dinsdag 4 april 2023 17:31 schreef Deisyy het volgende:
Jeff zijn voorkeur gaat uit naar Wendy, omdat ze al veel doet, niet achterover zit.
Dat is waar , ik weet ook niet wanneer het is gebeurdquote:Op dinsdag 4 april 2023 19:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
klopt maar ligt wel weer in de FEBO lijn
waarbij bepaalde dingen in de doofpot worden gestopt
aah hij had het er net weer over met Icequote:
Rupie wil Wenquote:Op dinsdag 4 april 2023 19:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
aah hij had het er net weer over met Ice
hij had het al eerder gezegd
vroeg of Ice en Tiano dat ook deden
vraag me af wat Rupie doet
vrijdag?quote:Op dinsdag 4 april 2023 19:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is waar , ik weet ook niet wanneer het is gebeurd
Vaagquote:Op dinsdag 4 april 2023 19:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
vrijdag?
de dag dat ze dachten een kamerwissel te doen
Rupie wilde ook voor Wendy gaan, Kenzy niet en Isaac en Marciano hadden zich vanmiddag er nog niet over uit gelaten.quote:Op dinsdag 4 april 2023 19:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
aah hij had het er net weer over met Ice
hij had het al eerder gezegd
vroeg of Ice en Tiano dat ook deden
vraag me af wat Rupie doet
aah net zei Ice zij ookquote:Op dinsdag 4 april 2023 19:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Rupie wilde ook voor Wendy gaan, Kenzy niet en Isaac en Marciano hadden zich vanmiddag er nog niet over uit gelaten.
Ice wil ook op Wen maar hij doet alsof hij Kenzy haar probleem met wendy begrijptquote:Op dinsdag 4 april 2023 19:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Rupie wilde ook voor Wendy gaan, Kenzy niet en Isaac en Marciano hadden zich vanmiddag er nog niet over uit gelaten.
Ice had het over chatarquote:Op dinsdag 4 april 2023 19:24 schreef Deisyy het volgende:
Ik zie frikandel, waar is de smac gebleven?
Turkse worst?quote:Op dinsdag 4 april 2023 19:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ice had het over chatar
en als je goed kijkt
zie je blokjes en plakjes
Gelukkig hoef ik het niet op te eten.. man man man wat een vieze zooi hebben ze toch elke keerquote:
Luxequote:Op dinsdag 4 april 2023 19:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ice had het over chatar
en als je goed kijkt
ja geen ideequote:
Ik ken het maar ik koop de salami achtige versiequote:Op dinsdag 4 april 2023 19:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja geen idee
maar hij zei
Chataarrrrrrrr
Het ziet er uit of het al een keer gegeten is..quote:Op dinsdag 4 april 2023 19:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ice had het over chatar
en als je goed kijkt
Ik weet niks van haren trekken, heb dat gemistquote:Op dinsdag 4 april 2023 19:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
haren trekken is toch net zo goed niet ok
zeker iemand die eistte dat Kim W toen geel kreeg
Oooh omg is dat hetquote:Op dinsdag 4 april 2023 19:28 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik weet niks van haren trekken, heb dat gemist
Weet wel dat Esther Mirthe bij haar arm slaapkamer 1 uit trok om te zeggen dat ze met niemand mocht delen dat ze met Mirthe zou ruilen
Heb daarna het gesprek gezien waarin Mirthe vertelde dat Esther haar zo meetrok en Eunice helemaal verontwaardigd was dat niemand je zo maar aan mag raken
Ik vond dat best wel overtrokken toen
Dus óf Mirthe liegt nu óf er is nóg een incident geweest
het lijkt op hondenvoerquote:Op dinsdag 4 april 2023 19:27 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het ziet er uit of het al een keer gegeten is..
Ahh weer een hoop drama om niets dus..quote:Op dinsdag 4 april 2023 19:28 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik weet niks van haren trekken, heb dat gemist
Weet wel dat Esther Mirthe bij haar arm slaapkamer 1 uit trok om te zeggen dat ze met niemand mocht delen dat ze met Mirthe zou ruilen
Heb daarna het gesprek gezien waarin Mirthe vertelde dat Esther haar zo meetrok en Eunice helemaal verontwaardigd was dat niemand je zo maar aan mag raken
Ik vond dat best wel overtrokken toen
Dus óf Mirthe liegt nu óf er is nóg een incident geweest
Ja ,dat vind ik toch wel kwalijkquote:Op dinsdag 4 april 2023 19:29 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ahh weer een hoop drama om niets dus..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |