Ja wilde met niemand meer praten. Snap ik eigenlijk wel.quote:Op dinsdag 4 april 2023 18:57 schreef engine het volgende:
[..]
En zo is Esther tot de laatste minuut een rare gebleven. Klinkt ook wel sneu moet ik zeggen.
Ik vind dat tiano zich heel snel aangesproken voeltquote:Op dinsdag 4 april 2023 18:54 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Kijken of hij er hetzelfde in staat als hij voor wat betreft prioriteiten als zij manager mocht zijn. Zonder haar het idee te geven dat ze manager wordt, dus krijg je een vaag gesprek
Snap ik. Misschien wel het beste voor haarquote:Op dinsdag 4 april 2023 18:59 schreef Seattle het volgende:
[..]
Gelukkig is ze weer bij haar hondjes (en daar bedoel ik helemaal niks mee)
Nietquote:Op dinsdag 4 april 2023 19:01 schreef Seattle het volgende:
Maar al met al was het een geslaagde dag.
Ja daar is ook wel weer wat voor te zeggenquote:Op dinsdag 4 april 2023 19:01 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Ja wilde met niemand meer praten. Snap ik eigenlijk wel.
Correctquote:Op dinsdag 4 april 2023 19:07 schreef Seattle het volgende:
[..]
Maar niet voor het hele Nederlandse volk
waarom heeft de FEBO daar niks mee gedaan??quote:Op dinsdag 4 april 2023 19:13 schreef Puzzie het volgende:
Eunice vindt het sneu, maar was het echt zat toen Esther aan Mirthes haar trok
Niemand heeft een traan gelaten bij Esthers vertrek , Eunice vindt dat wel sneu
[ afbeelding ]
Wat hadden ze moeten doen dan?quote:Op dinsdag 4 april 2023 19:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
waarom heeft de FEBO daar niks mee gedaan??
haren trekken is toch net zo goed niet okquote:
Oh dat ja!! Ik heb het niet op stream meegekregen ,ik vond het ook apartquote:Op dinsdag 4 april 2023 19:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
haren trekken is toch net zo goed niet ok
zeker iemand die eistte dat Kim W toen geel kreeg
dat was volgens mij ook niet te zienquote:Op dinsdag 4 april 2023 19:16 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oh dat ja!! Ik heb het niet op stream meegekregen ,ik vond het ook apart
Iedereen heeft dat gemist volgens mijquote:Op dinsdag 4 april 2023 19:17 schreef lojanda het volgende:
Wat was dat dan met het haar trekken? Ik heb dat gemist.
eunice heeft Esther er wel op aangesproken begreep ik ,maar het is een vaag verhaal waar ik niets van mee heb gekregen , misschien komt dat nog een keer in een uitzending oidquote:Op dinsdag 4 april 2023 19:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat was volgens mij ook niet te zien
en is iets wat Mirthe vandaag pas vertelde
voor die tijd had ze het over aan haar arm trekken/knijpen
het zou me niks verbazen dat we er niks van horen of zienquote:Op dinsdag 4 april 2023 19:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
eunice heeft Esther er wel op aangesproken begreep ik ,maar het is een vaag verhaal waar ik niets van mee heb gekregen , misschien komt dat nog een keer in een uitzending oid
Dat zou ook wel raar zijn eigenlijk , aangezien dat wel is gebeurdquote:Op dinsdag 4 april 2023 19:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
het zou me niks verbazen dat we er niks van horen of zien
klopt maar ligt wel weer in de FEBO lijnquote:Op dinsdag 4 april 2023 19:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat zou ook wel raar zijn eigenlijk , aangezien dat wel is gebeurd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |