abonnement Unibet Coolblue
  Admin dinsdag 4 april 2023 @ 13:52:52 #1
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_208654051
Beste forumgebruikers,

We hebben geweldig nieuws om te delen met jullie allemaal! Onze geweldige voetbal-moderator genaamd 'Sked' is zojuist gepromoveerd tot Forum-admin. Sked heeft al geruime tijd gewerkt als moderator en heeft zich bewezen als een zeer toegewijd en gepassioneerd lid van onze gemeenschap.

We zijn blij om te zien dat Sked zo ver is gekomen en we weten zeker dat hij ons forum nog beter zal maken als admin. Sked zal nu in staat zijn om te helpen met de algehele richting en ontwikkeling van ons forum, en we zijn verheugd om te zien wat hij voor ons in petto heeft.

Voor degenen onder jullie die Sked nog niet kennen, is zijn grootste hobby Vitesse. Hij is een toegewijde fan en volgt het team op de voet. We weten zeker dat zijn passie voor voetbal en zijn liefde voor Vitesse hem zal helpen om een geweldige bijdrage te leveren aan ons forum.

Laten we Sked feliciteren met zijn welverdiende promotie en hem bedanken voor zijn harde werk als moderator tot nu toe. We kijken ernaar uit om samen met hem ons forum naar nieuwe hoogten te brengen!

Met vriendelijke groet,

Het forumteam
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin dinsdag 4 april 2023 @ 13:59:12 #2
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_208654160
Nee, maar ff serieus, Sked wordt FA.
Hij moet het vak nog wel wat beter leren kennen, maar dat doe je in de praktijk het beste lijkt me *O*

Welkom.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')