Jappie wil nu Exitspellen spelen en die winnen zodat 'ie mensen kan wegspelen maar met alleen Sasje's stem komt Jap niet verquote:Op dinsdag 4 april 2023 10:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Die is bang dat Wanda terug naar Ivor gaat..
Mogelijk zaten ze al langer in een impasse en was de loods een oplossing om er een eind aan te maken ,.quote:Op dinsdag 4 april 2023 10:50 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Denk dat Ivoer klaar is met Wanda..
Eens, maar dan nog, je weet nooit wat voor opdracht het wordt..quote:Op dinsdag 4 april 2023 10:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
GJ kreeg een bijna onmogelijke opdracht.
Iedereen liegt daar behalve Jeffreyquote:Op dinsdag 4 april 2023 10:49 schreef greysbones het volgende:
Jappie heeft zich nooit terug getrokken
Leugenaar
Yep, Jeff heeft zijn principes (als hij die al had) opzij gezet en blijft, niet voor het geld uiteraard, maar voor de titelquote:Op dinsdag 4 april 2023 10:54 schreef freaky40 het volgende:
Zo, alles weer back to normal zie ik. Mooi, en doorrrr.
Jappie denkt doordat de febo wel zijn brommert dag heeft goedgekeurd ze nu ook al het andere goedkeurtquote:Op dinsdag 4 april 2023 10:47 schreef greysbones het volgende:
Jappie wil iedereen weg spelen
Hij denkt dat de FEBO even meewerkt
Ennnn terecht!quote:Op dinsdag 4 april 2023 10:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Yep, Jeff heeft zijn principes (als hij die al had) opzij gezet en blijft, niet voor het geld uiteraard, maar voor de titel
Zou kunnen ja, maar ik heb Wanda er nooit over gehoord, wel na de nachtelijke escapades met Jasper...dan had ze spijt dat ze haar relatie van 9 jaar op het spel zette...quote:Op dinsdag 4 april 2023 10:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Mogelijk zaten ze al langer in een impasse en was de loods een oplossing om er een eind aan te maken ,.
quote:Op dinsdag 4 april 2023 10:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jappie denkt doordat de febo wel zijn brommert dag heeft goedgekeurd ze nu ook al het andere goedkeurt
Ik denk dat Jappie van een koude kermis thuis komtquote:Op dinsdag 4 april 2023 10:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jappie denkt doordat de febo wel zijn brommert dag heeft goedgekeurd ze nu ook al het andere goedkeurt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |