Zucht.. Dat doet ie al de hele week. Ook als je zag hoe fel hij tijdens die ruzies werd als Kim ook maar de indruk gaf fysiek te worden. Maar kennelijk is zwart/wit alleen de maat.quote:Op dinsdag 4 april 2023 10:38 schreef mootie het volgende:
Hij geeft nu toe dat Kim hem fysiek heeft aangepakt.
Dit dus, ik vraag me oprecht af hoe het werkt in zijn hoofd!quote:Op dinsdag 4 april 2023 10:38 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat dus.
laatste rant liep hij te schelden en te tieren, iedereen zit dan muisstil en doet niets. Hij loopt naar buiten, daar staat Kim en die vraagt of hij klaar is.
"nee, nog niet klaar, is toch lachen joh dit "
en weer naar binnen en verder schelden en tieren.
Daar had hij anders moeite genoeg mee, hoe vaak heeft hij Martin niet uitgescholden..quote:Op dinsdag 4 april 2023 10:40 schreef Harry het volgende:
Jeffrey: als Martin haantjesgedrag vertoont, dan kan ik daar over heen gaan.
Dat verheldert veel......
Rupiequote:Op dinsdag 4 april 2023 10:42 schreef woxxel het volgende:
ik vond het ook wel leuk dat rupie zei dat er 1 krat bier minder is besteld , sja, ze hadden niet meer op jeff gerekend.
jeff was heel even stil op dat moment
Ik begrijp gewoon niet waarom hij nu opeens het heilig boontje gaat uithangen.quote:Op dinsdag 4 april 2023 10:41 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zucht.. Dat doet ie al de hele week. Ook als je zag hoe fel hij tijdens die ruzies werd als Kim ook maar de indruk gaf fysiek te worden. Maar kennelijk is zwart/wit alleen de maat.
Dat is dus gewoon onzin, die zijn (zoals ik net al zei) dagen van stream gehouden na die ruzie, je doet dus aannames. Wij weten dat gewoon niet. Gooi je pijlen naar de febo die Kim dus de hand boven het hoofd gehouden heeft door ze van stream te houden en geen gele kaart te geven.quote:Op dinsdag 4 april 2023 10:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik begrijp gewoon niet waarom hij nu opeens het heilig boontje gaat uithangen.
Kim had hij binnen de kortste keren vergeven.
Maar verder laat de hele groep zich al maanden intimideren door Jeff en ice.quote:Op dinsdag 4 april 2023 10:43 schreef Harry het volgende:
Sasha zegt dat wanneer Marciano Erik intimideert, je erover moet praten.
Erik: hij houdt vanzelf op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |