Natuurlijk, dit is overduidelijk.quote:Op maandag 3 april 2023 22:53 schreef freaky40 het volgende:
Betwijfel het of niemand het nog door heeft van Jeff. Hij is weer helemaal in zijn knollentuin, loopt weer te geinen en grijnzen. Dat moet toch opvallen.
Beroepsdeformatie.quote:Op maandag 3 april 2023 22:54 schreef Deisyy het volgende:
Is Isaac de persoonlijk begeleider van Jeff nu, hij staat te op hem wachten tot hij zijn tanden heeft gepoetst.
Of ze denken, hij is blij dat 'hij morgen gaat', dat het een soort van opluchting is of zo.quote:
quote:Op maandag 3 april 2023 22:55 schreef Flow3r het volgende:
JW zegt helemaal niks en duikt meteen zijn bed in![]()
[ afbeelding ]
Dit is natuurlijk een soort van bescherm wonen project.quote:
Ham & eggsquote:Op maandag 3 april 2023 22:55 schreef Flow3r het volgende:
JW zegt helemaal niks en duikt meteen zijn bed in![]()
[ afbeelding ]
Het is een leuk mens voor in het spel. Net zoals Ruppie. Ze brengen een beetje humor.quote:
Nou had Eunice het eerder vandaag over haar Spaanse waterhond en zocht ik zo'n beestje eens op.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op maandag 3 april 2023 23:06 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nou had Eunice het eerder vandaag over haar Spaanse waterhond en zocht ik zo'n beestje eens op.
Nu zie ik die cap en vraag ik me af ... wat ligt er onder dat dekbed ?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |