quote:Op dinsdag 4 april 2023 00:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Voor wie het gemist heeft, hij blijft echt .....![]()
[ afbeelding ]
Jeff blijft voor Kim - 3 april 2023.Heb je dit gesprek ook, het is een mooi gesprek tussen de 2 mannen. (stream 1)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.if it's meant to be, it will be
Ja, mooi oprecht gesprek, ga het zo uploaden ....quote:Op dinsdag 4 april 2023 00:57 schreef Harry het volgende:
Marciano maakt duidelijk dat het gedrag van Jeffrey in Loods niet zijn ding is.
Marciano: loop mij niet voor de voeten, dan doe ik dat bij jou ook niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ondanks bovenstaand bericht, Jef schreeuwt altijd dat hij een man van zijn woord is. Dus moet hij lekker gaan. Wie neemt hem nou nog serieus. Persoonlijk zou ik hem dan gewoon uitlachen midden in zijn gezicht op een moment dat hij er ooit uit zichzelf uit gaat of uitgestemd wordt of gaat kniezen dat hij Kim zo mist. Wat een kneus zeg, schijt zeven kleuren dat Kim hem niet meer wil.quote:Op maandag 3 april 2023 22:55 schreef Kakadylo het volgende:
In dat begin van die conversatie met Isaac kreeg je het idee dat Jeff (in)direct contact heeft gehad met Kim. En dat mag je dus niet uitsluiten wetende dat ze hem er per se in willen houden. Of laatst ook de motor van Jappie waarover ie moest zwijgen. Eerder al Martin en zijn hele gedoe met Mexx waar je heel veel vraagtekens bij kunt plaatsen. Hij leek erg opgelucht om te weten dat het goed zat qua relatie daar waar ie logischerwijs twijfel zal hebben omdat ie natuurlijk totaal in het ongewisse is.
Volgens mij wel hoor.quote:Op dinsdag 4 april 2023 01:12 schreef Shrien het volgende:
Late night bullshitting with Jeff. Heerlijk dat Marciano nog van niets weet (toch?)
Jeff neemt Marciano gewoon in de zeik. Jeff geniet hiervan. Sadistische trekjes.quote:Op dinsdag 4 april 2023 01:15 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Vond het een mooi gsprek van beide kanten, ik denk dat ze wel weer door één deur kunnen samen ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Als je het negatief bekijkt wel, je kan er ook anders naar kijken op een positieve manier. 2 mannen die uitspreken wat er mis is gegaan en wat ze niet leuk vinden aan het gedrag van de ander, maar ook respect hebben voor elkaar. Ik zie dat als iets positiefs. Zouden meer mensen moeten doen, niet alleen het negatieve benoemen, maar ook het positieve, dan was er heel wat minder ellende op de wereld.quote:Op dinsdag 4 april 2023 01:20 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Jeff neemt Marciano gewoon in de zeik. Jeff geniet hiervan. Sadistische trekjes.
Zo mee eens.quote:Op dinsdag 4 april 2023 01:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Als je het negatief bekijkt wel, je kan er ook anders naar kijken op een positieve manier. 2 mannen die uitspreken wat er mis is gegaan en wat ze niet leuk vinden aan het gedrag van de ander, maar ook respect hebben voor elkaar. Ik zie dat als iets positiefs. Zouden meer mensen moeten doen, niet alleen het negatieve benoemen, maar ook het positieve, dan was er heel wat minder ellende op de wereld.
Dit is een spelletje van Jeff, hij wil dat mensen voor hem kruipen. Heeft niets met het grote spel te maken. Hij wist allang dat hij niet zou gaan, maar wilde Marciano ( en de groep) laten geloven van wel. Het merendeel wil hem weg, maar zijn bang voor hem. Als hij morgen aangeeft niet weg te gaan, moet je op Isaac letten. Hij gaat dan kijken hoe de mensen hun gezichten staan. Dit brief hij door aan Jeff en het nieuwe slachtoffer is gevonden. En als er een negatief is, is Jeff het wel. Hij wordt nu ineens als een lieve en zielige jongen bevonden door velequote:Op dinsdag 4 april 2023 01:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Als je het negatief bekijkt wel, je kan er ook anders naar kijken op een positieve manier. 2 mannen die uitspreken wat er mis is gegaan en wat ze niet leuk vinden aan het gedrag van de ander, maar ook respect hebben voor elkaar. Ik zie dat als iets positiefs. Zouden meer mensen moeten doen, niet alleen het negatieve benoemen, maar ook het positieve, dan was er heel wat minder ellende op de wereld.
Daar hoop ik op, eindelijk weer eens iemand die de boel op scherp zet, de enige bewoner die TV maakt ....quote:Op dinsdag 4 april 2023 01:57 schreef Daana316 het volgende:
Maar ik ben zijn uitbarstingen tegen de groep en Kim niet vergeten hoor. Geloof mij, hij is nu even stil
en rustig, maar vanaf morgenmiddag is het weer gewoon de oude scheldende Jeffrey.
Slaap lekker GK_Tegengasquote:Op dinsdag 4 april 2023 02:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Moet er vandoor, geweldig dat Jeff blijft en morgen hele dag vrij dus uurfilmpjes, welterusten ...
Bedoelquote:Op dinsdag 4 april 2023 02:37 schreef Kers_zonder_taart het volgende:
[..]
Slaap lekker GK_Tegengasen bedankt voor alle filmpjes!
Grappig dat jij weet hoe Jeff denkt en wat hij wil. Het is een spel om heel veel geld en reken er maar op dat de Febo er veel aan gelegen is dat Jeff blijft. Of wij het nu leuk vinden of niet, Jeff staat hoog in de polls als favo en alles voor de kijkcijfers. Time for bed, slaap lekkerquote:Op dinsdag 4 april 2023 01:57 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Dit is een spelletje van Jeff, hij wil dat mensen voor hem kruipen. Heeft niets met het grote spel te maken. Hij wist allang dat hij niet zou gaan, maar wilde Marciano ( en de groep) laten geloven van wel. Het merendeel wil hem weg, maar zijn bang voor hem. Als hij morgen aangeeft niet weg te gaan, moet je op Isaac letten. Hij gaat dan kijken hoe de mensen hun gezichten staan. Dit brief hij door aan Jeff en het nieuwe slachtoffer is gevonden. En als er een negatief is, is Jeff het wel. Hij wordt nu ineens als een lieve en zielige jongen bevonden door vele
Maar ik ben zijn uitbarstingen tegen de groep en Kim niet vergeten hoor. Geloof mij, hij is nu even stil en rustig, maar vanaf morgenmiddag is het weer gewoon de oude scheldende Jeffrey.
Ik hoop juist dat Babette op de stip komt en zij Esther naar huis stuurt.quote:Op dinsdag 4 april 2023 02:45 schreef Majoraan het volgende:
Ik hoop volgende eliminatie 3 mensen op de stip. Babette , Marciano en Esther. En dat Esther dan wint.
Hier sluit ik me volledig bij aan, wat Jeff betreft. Welterustenquote:Op dinsdag 4 april 2023 03:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Grappig dat jij weet hoe Jeff denkt en wat hij wil. Het is een spel om heel veel geld en reken er maar op dat de Febo er veel aan gelegen is dat Jeff blijft. Of wij het nu leuk vinden of niet, Jeff staat hoog in de polls als favo en alles voor de kijkcijfers. Time for bed, slaap lekker
Helemaal mee eens. Niks zieligs aan. Alles draait altijd alleen maar om Jeffrey. Nu ook weer een hele act over principes. Vandaag weer een nieuwe act en mensen trappen er nog in ook.quote:Op dinsdag 4 april 2023 01:57 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Dit is een spelletje van Jeff, hij wil dat mensen voor hem kruipen. Heeft niets met het grote spel te maken. Hij wist allang dat hij niet zou gaan, maar wilde Marciano ( en de groep) laten geloven van wel. Het merendeel wil hem weg, maar zijn bang voor hem. Als hij morgen aangeeft niet weg te gaan, moet je op Isaac letten. Hij gaat dan kijken hoe de mensen hun gezichten staan. Dit brief hij door aan Jeff en het nieuwe slachtoffer is gevonden. En als er een negatief is, is Jeff het wel. Hij wordt nu ineens als een lieve en zielige jongen bevonden door vele
Maar ik ben zijn uitbarstingen tegen de groep en Kim niet vergeten hoor. Geloof mij, hij is nu even stil en rustig, maar vanaf morgenmiddag is het weer gewoon de oude scheldende Jeffrey.
Strijder loopt zich al dagen aan te stellen want hij is tegen geweld.quote:Op dinsdag 4 april 2023 05:00 schreef Setje72 het volgende:
Morning😁Ik zie het nog gebeuren dat de hele act doorgaat..hij zijn koffer krijgt en 1 minuut voordat zijn laatste uur voorbij is hij gewoon zegt...ik ben een strijder NOOIT dat ik opgeef
Ik dacht geen eliminatie als zou Jeff vertrekken. Nu blijft hij dus dan toch een eli,denk ik (vandaag)quote:Op dinsdag 4 april 2023 07:19 schreef Seattle het volgende:
Ha, ik wist het. Jeff blijft.
Eliminatie komt definitief niet meer deze maand? Dat is wel erg jammer
eliminatie kan vandaag nog komen , nadat zegt dat hij blijftquote:Op dinsdag 4 april 2023 07:19 schreef Seattle het volgende:
Ha, ik wist het. Jeff blijft.
Eliminatie komt definitief niet meer deze maand? Dat is wel erg jammer
Één grote poppenkastquote:Op dinsdag 4 april 2023 07:47 schreef cinsan het volgende:
[..]
eliminatie kan vandaag nog komen , nadat zegt dat hij blijft
Jeff heeft een ding weer bewezen deze week. Het is geen man van zijn woord zoals hij loopt te verkondigen.quote:
Ah dat zou wel echt tof zijn. Dan kan hij alsnog genomineerd worden.quote:Op dinsdag 4 april 2023 07:47 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik dacht geen eliminatie als zou Jeff vertrekken. Nu blijft hij dus dan toch een eli,denk ik (vandaag)
Misschien is dat wel de deal, geen vrijwillig vertrek door 'geweld' maar weg door een eliminatie, om zo de naam van het programma te sparenquote:Op dinsdag 4 april 2023 08:07 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ah dat zou wel echt tof zijn. Dan kan hij alsnog genomineerd worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |