abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208649190
Marciano durft niet te veel van zijn gevoelens bloot te geven, bang dat het ooit een keer tegen hem gebruikt zal worden. Dus stelt zich niet kwetsbaar op. Hij vindt Jeff ook een fijn persoon als hij zichzelf is, heeft de pijn van Jeff gezien, maar hij vindt het schreeuwerige van Jeff niet leuk, maar zegt ook dat het mssn het leeftijdsverschil is. Jeff zegt dat hij mssn ook wel zo zou kunnen zijn als hij 43 is
if it's meant to be, it will be
pi_208649194
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2023 00:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Voor wie het gemist heeft, hij blijft echt ..... :Y

[ afbeelding ]
Jeff blijft voor Kim - 3 april 2023.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je dit gesprek ook, het is een mooi gesprek tussen de 2 mannen. (stream 1)
  dinsdag 4 april 2023 @ 00:58:46 #253
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_208649195
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 april 2023 00:57 schreef Harry het volgende:
Marciano maakt duidelijk dat het gedrag van Jeffrey in Loods niet zijn ding is.
Marciano: loop mij niet voor de voeten, dan doe ik dat bij jou ook niet.
Ja, mooi oprecht gesprek, ga het zo uploaden .... ;)
.
  dinsdag 4 april 2023 @ 00:59:01 #254
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_208649196
Marciano zegt, dat hij verwacht dat Jeffrey nu gaat blijven.
Jeffrey: ik zit echt met dat incident.....
Marciano: ik heb nog steeds geen antwoord.
Jeffrey: je weet dat ik zo graag wil blijven, maar ook wil gaan. Ik wil wel met het uur meer blijven.
Marciano: van mij zal het nooit meer gebeuren.
Jeffrey: thanks voor je woorden, en ik accepteer het hoor.
Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_208649213
De mannen sluiten het gesprek af en gaan samen nog een peukje roken :7
  dinsdag 4 april 2023 @ 01:03:46 #256
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_208649217
Marciano: hebben de jongens jou niets gegeven? Volgens mij hebben ze nieuwe..... (tabak).
  dinsdag 4 april 2023 @ 01:05:31 #257
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_208649222
Ahhh....Mirthe is nog bezig met de DJ Booth.
pi_208649223
Mirthe is nog aan het draaien.
Allemaal cabaretteketet!
  dinsdag 4 april 2023 @ 01:06:14 #259
167977 DGK_Tegengas
pi_208649225
Ze praten het eindelijk uit, deel 1 .... ;)

Jeff en Marciano deel 1 - 4 april 2023.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
pi_208649233
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2023 22:55 schreef Kakadylo het volgende:
In dat begin van die conversatie met Isaac kreeg je het idee dat Jeff (in)direct contact heeft gehad met Kim. En dat mag je dus niet uitsluiten wetende dat ze hem er per se in willen houden. Of laatst ook de motor van Jappie waarover ie moest zwijgen. Eerder al Martin en zijn hele gedoe met Mexx waar je heel veel vraagtekens bij kunt plaatsen. Hij leek erg opgelucht om te weten dat het goed zat qua relatie daar waar ie logischerwijs twijfel zal hebben omdat ie natuurlijk totaal in het ongewisse is.
Ondanks bovenstaand bericht, Jef schreeuwt altijd dat hij een man van zijn woord is. Dus moet hij lekker gaan. Wie neemt hem nou nog serieus. Persoonlijk zou ik hem dan gewoon uitlachen midden in zijn gezicht op een moment dat hij er ooit uit zichzelf uit gaat of uitgestemd wordt of gaat kniezen dat hij Kim zo mist. Wat een kneus zeg, schijt zeven kleuren dat Kim hem niet meer wil.

[ Bericht 2% gewijzigd door Daana316 op 04-04-2023 01:10:16 (Correctie ) ]
  dinsdag 4 april 2023 @ 01:08:58 #261
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_208649234
Jeffrey kom na het roken, in de keuken, toch weer terug op het incident. Dat het een heel lastig iets is voor hem.
Jeffrey: ga ik daarmee leven?

Hij wil Marciano er van doordringen dat zijn fysieke gedrag niet juist is.

Marciano: als mijn gevoel zegt dat ik moet gaan, dan gaat niemand mij tegenhouden. Gaan kun je altijd nog....
Marciano: het is spijtig dat ik deel uit maak van jouw beslissing. Dat is de prijs die ik moet betalen.
Marciano: denk er goed over na. Jouw beslissing is nooit fout. Je kan ervan terugkomen he? Daar moet je het niet van af laten hangen.
  dinsdag 4 april 2023 @ 01:12:56 #262
144937 Shrien
OHMAHGADS
pi_208649246
Late night bullshitting with Jeff. Heerlijk dat Marciano nog van niets weet (toch?)
pi_208649247
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2023 01:12 schreef Shrien het volgende:
Late night bullshitting with Jeff. Heerlijk dat Marciano nog van niets weet (toch?)
Volgens mij wel hoor.
Allemaal cabaretteketet!
  dinsdag 4 april 2023 @ 01:15:00 #264
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_208649253
Jeffrey zegt, dat hij nog in conflict is met zichzelf, en nog geen keuze heeft gemaakt.
  dinsdag 4 april 2023 @ 01:15:29 #265
167977 DGK_Tegengas
pi_208649255
Vond het een mooi gsprek van beide kanten, ik denk dat ze wel weer door één deur kunnen samen ... ;)
.
  dinsdag 4 april 2023 @ 01:17:30 #266
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_208649261
Jeffrey zegt nogmaals, dat hij dit (geduwd worden) als mens echt niet leuk vindt.....
Jeffrey: kom, we gaan pitten.

Marciano weet nog niet wat Jeffrey heeft besloten.

Marciano gaat naar bed. Jeffrey gaat roken.
pi_208649266
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2023 01:15 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Vond het een mooi gsprek van beide kanten, ik denk dat ze wel weer door één deur kunnen samen ... ;)
Jeff neemt Marciano gewoon in de zeik. Jeff geniet hiervan. Sadistische trekjes.
pi_208649268
Iemand een tweede kans geven is mooi, van beide kanten. En marciano heeft gehandeld uit emotie, door Jeff te duwen, maar mssn heeft Jeff die woorden ook uitgesproken uit emotie. ik vind het mooi dat de mannen het op een nette rustige manier hebben uitgesproken en siert Marciano dat hij zijn excuses heeft aangeboden.

En dat Jeff zich niet aan zijn man en man een woord een woord houdt, het is een spel, maar gaat ook nog eens om heel veel geld.
  dinsdag 4 april 2023 @ 01:23:49 #269
167977 DGK_Tegengas
pi_208649272
Laatste deel volgt zo ..... ;)

Jeff en Marciano deel 2 - 4 april 2023.
SPOILER
.
pi_208649273
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2023 01:20 schreef Daana316 het volgende:

[..]
Jeff neemt Marciano gewoon in de zeik. Jeff geniet hiervan. Sadistische trekjes.
Als je het negatief bekijkt wel, je kan er ook anders naar kijken op een positieve manier. 2 mannen die uitspreken wat er mis is gegaan en wat ze niet leuk vinden aan het gedrag van de ander, maar ook respect hebben voor elkaar. Ik zie dat als iets positiefs. Zouden meer mensen moeten doen, niet alleen het negatieve benoemen, maar ook het positieve, dan was er heel wat minder ellende op de wereld.
  dinsdag 4 april 2023 @ 01:35:02 #271
167977 DGK_Tegengas
pi_208649291
En deel drie ...... ;)

Jeff en Marciano deel 3 - 4 april 2023.
SPOILER
.
pi_208649310
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2023 01:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:

[..]
Als je het negatief bekijkt wel, je kan er ook anders naar kijken op een positieve manier. 2 mannen die uitspreken wat er mis is gegaan en wat ze niet leuk vinden aan het gedrag van de ander, maar ook respect hebben voor elkaar. Ik zie dat als iets positiefs. Zouden meer mensen moeten doen, niet alleen het negatieve benoemen, maar ook het positieve, dan was er heel wat minder ellende op de wereld.
Zo mee eens.

En dat Jeffrey dan nog even andere dingen zegt op het laatst, is voor de programmamakers opdat de programmamakers kunnen plakken en knippen voor de tv uitzendingen. Sommige bewoners hebben echt wel goed door inmiddels hoe het werkt voor een tv uitzending en worden ook vast achter geïnstrueerd hoe een programma in elkaar steekt. Lijkt mij als deelnemer wel leuk en grappig om samen te werken met de programmamakers opdat de tv uitzendingen er tof gaan uitzien. Dit alles heeft niets met het spel te maken. Dat zie ik apart.
pi_208649321
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2023 01:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:

[..]
Dit is een spelletje van Jeff, hij wil dat mensen voor hem kruipen. Heeft niets met het grote spel te maken. Hij wist allang dat hij niet zou gaan, maar wilde Marciano ( en de groep) laten geloven van wel. Het merendeel wil hem weg, maar zijn bang voor hem. Als hij morgen aangeeft niet weg te gaan, moet je op Isaac letten. Hij gaat dan kijken hoe de mensen hun gezichten staan. Dit brief hij door aan Jeff en het nieuwe slachtoffer is gevonden. En als er een negatief is, is Jeff het wel. Hij wordt nu ineens als een lieve en zielige jongen bevonden door vele
Maar ik ben zijn uitbarstingen tegen de groep en Kim niet vergeten hoor. Geloof mij, hij is nu even stil en rustig, maar vanaf morgenmiddag is het weer gewoon de oude scheldende Jeffrey.

[ Bericht 10% gewijzigd door Daana316 op 04-04-2023 02:01:15 (Correctie ) ]
  dinsdag 4 april 2023 @ 02:05:50 #274
167977 DGK_Tegengas
pi_208649331
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 april 2023 01:57 schreef Daana316 het volgende:

Maar ik ben zijn uitbarstingen tegen de groep en Kim niet vergeten hoor. Geloof mij, hij is nu even stil
en rustig, maar vanaf morgenmiddag is het weer gewoon de oude scheldende Jeffrey.
Daar hoop ik op, eindelijk weer eens iemand die de boel op scherp zet, de enige bewoner die TV maakt .... *O*

De rest is opvulling en zo saai, snel oprotten met die gasten ... >:)
.
  dinsdag 4 april 2023 @ 02:12:28 #275
167977 DGK_Tegengas
pi_208649339
Paar uurfilmpjes kunnen doen vandaag .... ;)
SPOILER
.
  dinsdag 4 april 2023 @ 02:23:42 #276
167977 DGK_Tegengas
pi_208649356
Moet er vandoor, geweldig dat Jeff blijft en morgen hele dag vrij dus uurfilmpjes, welterusten ... :W
.
pi_208649364
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2023 02:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Moet er vandoor, geweldig dat Jeff blijft en morgen hele dag vrij dus uurfilmpjes, welterusten ... :W
Slaap lekker GK_Tegengas :W en bedankt voor alle filmpjes!
pi_208649366
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 april 2023 02:37 schreef Kers_zonder_taart het volgende:

[..]
Slaap lekker GK_Tegengas :W en bedankt voor alle filmpjes!
Bedoel ;) natuurlijk DGK_Tegengas
pi_208649372
Ik hoop volgende eliminatie 3 mensen op de stip. Babette , Marciano en Esther. En dat Esther dan wint. :P
pi_208649379
quote:

[..]
Dit is een spelletje van Jeff, hij wil dat mensen voor hem kruipen. Heeft niets met het grote spel te maken. Hij wist allang dat hij niet zou gaan, maar wilde Marciano ( en de groep) laten geloven van wel. Het merendeel wil hem weg, maar zijn bang voor hem. Als hij morgen aangeeft niet weg te gaan, moet je op Isaac letten. Hij gaat dan kijken hoe de mensen hun gezichten staan. Dit brief hij door aan Jeff en het nieuwe slachtoffer is gevonden. En als er een negatief is, is Jeff het wel. Hij wordt nu ineens als een lieve en zielige jongen bevonden door vele
Maar ik ben zijn uitbarstingen tegen de groep en Kim niet vergeten hoor. Geloof mij, hij is nu even stil en rustig, maar vanaf morgenmiddag is het weer gewoon de oude scheldende Jeffrey.
Grappig dat jij weet hoe Jeff denkt en wat hij wil. Het is een spel om heel veel geld en reken er maar op dat de Febo er veel aan gelegen is dat Jeff blijft. Of wij het nu leuk vinden of niet, Jeff staat hoog in de polls als favo en alles voor de kijkcijfers. Time for bed, slaap lekker :z
pi_208649383
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2023 02:45 schreef Majoraan het volgende:
Ik hoop volgende eliminatie 3 mensen op de stip. Babette , Marciano en Esther. En dat Esther dan wint. :P
Ik hoop juist dat Babette op de stip komt en zij Esther naar huis stuurt. _O_
pi_208649388
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2023 03:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:

[..]
Grappig dat jij weet hoe Jeff denkt en wat hij wil. Het is een spel om heel veel geld en reken er maar op dat de Febo er veel aan gelegen is dat Jeff blijft. Of wij het nu leuk vinden of niet, Jeff staat hoog in de polls als favo en alles voor de kijkcijfers. Time for bed, slaap lekker :z
Hier sluit ik me volledig bij aan, wat Jeff betreft. Welterusten :W

[ Bericht 1% gewijzigd door Kers_zonder_taart op 04-04-2023 03:13:14 (Het kwam verkeerd over ) ]
pi_208649428
quote:

[..]
Helemaal mee eens. Niks zieligs aan. Alles draait altijd alleen maar om Jeffrey. Nu ook weer een hele act over principes. Vandaag weer een nieuwe act en mensen trappen er nog in ook.

Van mij mogen ze hem als groep negeren tot hij alsnog zelf opstapt.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_208649429
En Isaac erbij. Twee pestkoppen :r
pi_208649430
Goedemorgen :)
pi_208649442
Morning😁Ik zie het nog gebeuren dat de hele act doorgaat..hij zijn koffer krijgt en 1 minuut voordat zijn laatste uur voorbij is hij gewoon zegt...ik ben een strijder NOOIT dat ik opgeef :s)
  dinsdag 4 april 2023 @ 05:20:18 #287
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_208649459
Sjeffie heef zijn dagje onvoorwaardelijke aandacht weer gehad, en dat is niet de eerste keer geweest die dwangmatige vertrekdreigementen van hem.. Sjeffie weet weer waar zijn "vrienden" zitten, misschien heeft 'ie wat voordeel kunnen beuren Achter met zijn Exitchantage dat zullen we nooit weten. Ik hoop dat de rest het nu wel zat is en hem weer 3 minuten onder water gunt ;)
pi_208649517
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2023 05:00 schreef Setje72 het volgende:
Morning😁Ik zie het nog gebeuren dat de hele act doorgaat..hij zijn koffer krijgt en 1 minuut voordat zijn laatste uur voorbij is hij gewoon zegt...ik ben een strijder NOOIT dat ik opgeef :s)
Strijder loopt zich al dagen aan te stellen want hij is tegen geweld.
  dinsdag 4 april 2023 @ 06:50:39 #289
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_208649673
Ik ben er wel dubbel in :X
We zien zoveel dingen niet die worden weggedraaid
De rants van Jeffrey, het schelden van Wanda etc, komen vol in beeld
Toen Mexx, Kim D, Marciano , Kim W uit hun plaat gingen werd het weggedraaid en alle scheldpartijen en gesprekken daarna ook
We konden op de achtergrond geschreeuw horen maar moesten kijken naar een zwijgende Erik

Sommige bewoners worden beschermd, anderen komen vol in beeld als ze uit hun plaat gaan
pi_208649777
Ha, ik wist het. Jeff blijft.

Eliminatie komt definitief niet meer deze maand? Dat is wel erg jammer
Doe nor maal
pi_208649887
Ik ben benieuwd hoe Kenzy en Mirthe gaan reageren.
pi_208649900
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2023 07:19 schreef Seattle het volgende:

Ik dacht geen eliminatie als zou Jeff vertrekken. Nu blijft hij dus dan toch een eli,denk ik (vandaag)
pi_208649901
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2023 07:19 schreef Seattle het volgende:

eliminatie kan vandaag nog komen , nadat zegt dat hij blijft
pi_208649918
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2023 07:47 schreef cinsan het volgende:

[..]
eliminatie kan vandaag nog komen , nadat zegt dat hij blijft
Één grote poppenkast :O
  Moderator dinsdag 4 april 2023 @ 08:00:20 #295
388664 crew  Dotteke
pi_208649964
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 april 2023 07:50 schreef engine het volgende:

[..]
Één grote poppenkast :O
Jeff heeft een ding weer bewezen deze week. Het is geen man van zijn woord zoals hij loopt te verkondigen.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_208649981
Goedemorgen c_/

Potverdorie blijft die lelijke draadnagel toch....

[ Bericht 0% gewijzigd door Frummelie op 04-04-2023 08:08:38 ]
Gewoon omdat het kan!
pi_208650003
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 april 2023 07:47 schreef pingu66 het volgende:

[..]
Ik dacht geen eliminatie als zou Jeff vertrekken. Nu blijft hij dus dan toch een eli,denk ik (vandaag)
Ah dat zou wel echt tof zijn. Dan kan hij alsnog genomineerd worden.
Doe nor maal
pi_208650018
Erg benieuwd naar de koppen van de mensen daar. Het is wel weer een stunt van Jeff, eerlijk is eerlijk
Doe nor maal
pi_208650023
Neej gekheid, ik zou het jammer vinden als hij zou gaan... geen JVJL zonder Jeff... >:)
Gewoon omdat het kan!
  Moderator dinsdag 4 april 2023 @ 08:10:49 #300
388664 crew  Dotteke
pi_208650029
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2023 08:07 schreef Seattle het volgende:

[..]
Ah dat zou wel echt tof zijn. Dan kan hij alsnog genomineerd worden.
Misschien is dat wel de deal, geen vrijwillig vertrek door 'geweld' maar weg door een eliminatie, om zo de naam van het programma te sparen
Bewoner EJVJL verlaat het programma door de een deelnemer van EJVJL probeerde in zijn boosheid een andere deelnemer van de trap te duwen. Ik zie de kranten koppen al voor mij
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')