Haha eens met het imperium maar hij moet hem duidelijk niet. Qua spel dus idd eens, maar op persoonlijk vlak kwam het hem wel prima uitquote:Op maandag 3 april 2023 22:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat Marciano opgelucht is dat hij blijft, ook vanwege Isaac en het imperium.
Ice is ook echt een man van zijn woordquote:Op maandag 3 april 2023 22:39 schreef cinsan het volgende:
ice wilde esther toch niet op de stip zetten
-niet op de users-quote:Op maandag 3 april 2023 22:37 schreef mangalie het volgende:
[..]
Gewoon een slapjanus met zijn principes...Een man een man een woord een woord zei hij van de week.
Triest ...
Nee hoor ben niet zuur, ben blij dat Jeff blijft slapjanussen maken leuke tv en hij heeft vaak leuke humor. Maar het blijft een weardo..quote:
En wederom over biljartenquote:Op maandag 3 april 2023 22:46 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Saaaaamen in een lege loods!
Eunicequote:Op maandag 3 april 2023 22:46 schreef Flow3r het volgende:
Als Esther op de stip komt en wint, wie stuurt zij dan weg ?
Ik denk dat ie vol op Eunice gaat, maar dat zou zomaar anders kunnen zijnquote:Op maandag 3 april 2023 22:46 schreef Flow3r het volgende:
Isaacquote:Op maandag 3 april 2023 22:46 schreef Flow3r het volgende:
Babettequote:Op maandag 3 april 2023 22:46 schreef Flow3r het volgende:
Eunicequote:Op maandag 3 april 2023 22:46 schreef Flow3r het volgende:
Dan mag ze een ander bed zoeken van JWquote:Op maandag 3 april 2023 22:47 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik zie haar er voor aan, die is zo rancuneus...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |