Zeker weten dat Esher dat wél hoortquote:Op maandag 3 april 2023 22:27 schreef Puzzie het volgende:
JW hoort de seks geluiden van Rupie en Imi nooit
Ging per ongelukquote:Op maandag 3 april 2023 22:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb het ook nooit gedaan maar ik dacht dat het met iets te maken had
O jee hopelijk als Esther al in bed ligt 🤣quote:Op maandag 3 april 2023 22:26 schreef Flow3r het volgende:
JW heeft wel oordopjes voor Eunice
Eunice :ik loop zo wel even mee naar je kamer![]()
Dat betwijfel ik. Blijft een feit dat er in korte tijd veel vertrokken zijn. Denk even pas op de plaats en misschien eind van de maand pas.quote:Op maandag 3 april 2023 22:22 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Omdat er kennelijk toch een eliminatie komt nu hij blijft
NU, stream 2quote:Op maandag 3 april 2023 22:27 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
is dat gesprek nu of net geweest? ik haal net aan,..
hooop dat er filmpjes zijn @:DGK_tegengas of @:Spapaars
Ik ben voorquote:Op maandag 3 april 2023 22:30 schreef greysbones het volgende:
Esther er op
dan moet rupie kiezen tussen babs en Es
en zet hij Es op de stip![]()
![]()
gelijk doen zou ik zeggenquote:Op maandag 3 april 2023 22:25 schreef Deisyy het volgende:
JW: Het moet niet veel gekker worden, dan vraag ik mijn 24 uur aan.
Van mij mag die klit ook wel weg, wat 'n naar raar wiefquote:Op maandag 3 april 2023 22:30 schreef greysbones het volgende:
Esther er op
dan moet rupie kiezen tussen babs en Es
en zet hij Es op de stip![]()
![]()
tot over een paar wekenquote:Op maandag 3 april 2023 22:31 schreef greysbones het volgende:
9 tegen 9
janet stemt niet mee op babs
die stemt verloren
dit wordt hem
Zal wel komen omdat het 2 mannen zijn, daar hebben sommige mensen nog steeds een beetje moeite mee.quote:
Babs en Esther?quote:Op maandag 3 april 2023 22:31 schreef greysbones het volgende:
9 tegen 9
janet stemt niet mee op babs
die stemt verloren
dit wordt hem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |