Als het programma op werkelijk alle vlakken tegenvalt dan moet je het dus hebben van poppetjes die opzien barenquote:Op maandag 3 april 2023 21:35 schreef woxxel het volgende:
[..]
Dus t programma draait echt om deze ene blaaskaak.
Dit kan toch geen programma van een jaar zijn.
En dan in juli pas gassen?
Zou wel een zet zijn, iemand manager maken, terwijl die geen manager wilde worden.quote:Op maandag 3 april 2023 21:38 schreef Harry het volgende:
Wendy: ik ga tanden poetsen en naar bed, want ik word manager.
Veel woorden, weinig daden.quote:Op maandag 3 april 2023 21:42 schreef Harry het volgende:
Jeffrey: ik heb gewoon zin om buiten te knallen. Maar dat kan ook over 5 maanden.
En dat moet dan gepaard gaan met Psychologische spelletjes. Iemand(Jeff) die Fysiek geweld afkeurt.quote:Op maandag 3 april 2023 21:40 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als het programma op werkelijk alle vlakken tegenvalt dan moet je het dus hebben van poppetjes die opzien baren
Die hebben elkaar weer gevonden, na het vertrek van de damesquote:
Natuurrrrrrrlijk kan dat....... als hij eruit is ...... ooitquote:Op maandag 3 april 2023 21:14 schreef utopia2.0 het volgende:
Kan dat Jeff gezeik niet in een apart topic.
Hij heeft het mog niet tegen iedereen gezegd.quote:Op maandag 3 april 2023 21:45 schreef HopScotch het volgende:
Hij heeft dus al gezegd dat-ie blijft maar blijft nu die twijfelact opvoeren? Boring wel. En sowieso een slappe zak als hij blijft met zijn zogenaamde principes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |