Dacht dat het ontopic wasquote:Op maandag 3 april 2023 21:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Laten we het lekker bij de streams houden.
Ik snap het uitstekend. Maar wat Deisyy al aangaf, laten we het maar over de streams gaan hebbenquote:
Als het over "jeffreys-fans' gaat is dat niet ontopicquote:
Mm okayquote:Op maandag 3 april 2023 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als het over "jeffreys-fans' gaat is dat niet ontopic
Uiteindelijk zullen Marciano en Jeff een gesprek aangaan en is alles weer koek en ei.quote:Op maandag 3 april 2023 21:33 schreef Harry het volgende:
Zou het zo gegaan zijn?
- Jeff wilde heel graag naar Kim, gebruikte een incident om dit aan te kondigen, maar kreeg deze dag bepaalde antwoorden die hem in de Loods gaan houden.
- Jeff dacht vandaag over het vinden van nieuw werk. Hij weet niet wat hij wil. Alles bij elkaar blijft hij in de Loods.
Het lijkt me dat Achter flink aan het pushen is geweest, en alles uit de kast heeft gehaald.
De relatie van Jeffrey met Marciano is blijvend beschadigd. Beiden kunnen elkaar niet meer luchten!!!
Kenzy gaat hardlopenquote:Op maandag 3 april 2023 21:35 schreef utopia2.0 het volgende:
Kenzy heeft toestemming gekregen om muziek op te nemen voor hardlopen.
Dus t programma draait echt om deze ene blaaskaak.quote:Op maandag 3 april 2023 21:29 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Waar hadden we dan naar moeten kijken, naar een stelletje politiek correcte nitwits als Bern, Sasha en Kenzy. En een agressief fysieke Marciano...nee dank je, wereld op zijn kop. Naar droogkloot Erik en beroepsstalker Esther?
Ik ben benieuwd hoe vaak en hoe lang ze dat gaat volhoudenquote:Op maandag 3 april 2023 21:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Muziek mag ook alleen bij het hardlopen
Ik ookquote:Op maandag 3 april 2023 21:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe vaak en hoe lang ze dat gaat volhouden
quote:Op maandag 3 april 2023 21:38 schreef Harry het volgende:
Wendy: ik ga tanden poetsen en naar bed, want ik word manager.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |