Het eerste filmpje heeft bij mij geen geluid. Maar bedankt voor de moeite.quote:Op maandag 3 april 2023 20:25 schreef KinKiJan het volgende:
Jeff: "Knallen voor Kim dan maar" : https://streamable.com/pn35hr
Jeff: "Die hebben morgen een kutdag" : https://streamable.com/izlej4
In ieder geval iets anders als wat we al heel veel gezien hebben. Mij wel bellenquote:Op maandag 3 april 2023 20:30 schreef lojanda het volgende:
[..]
En wat gaan “die anderen” dan laten zien denk je? Disney taferelen biljarten en klaverjassen?? Nou mij niet bellen dan.
Bij mij ook niet maar ik had het zelf ook gezienquote:Op maandag 3 april 2023 20:31 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Het eerste filmpje heeft bij mij geen geluid. Maar bedankt voor de moeite.
Straks staat het hele gesprek in filmpjes.quote:Op maandag 3 april 2023 20:31 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
er hebben hier al wel fotos van Ice gestaan met bekende DJ'squote:Op maandag 3 april 2023 20:30 schreef schizolientje het volgende:
Isaac neemt t woord terwijl Jeff wel wat wilde zeggen en stopt niet meer. Maar waarom geloof ik al die verhalen van Isaac niet?? Weinig op Google ook van hem te vinden wat de muziek business betreft
quote:Op maandag 3 april 2023 20:34 schreef engine het volgende:
Isaac moet toch ook scheel kijken tegen het einde van de dag.
quote:Op maandag 3 april 2023 20:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
je denkt dat de FEBO daar in mee gaat?
en ze willen voor een groot deel Babs erop
quote:Op maandag 3 april 2023 20:30 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die snap ik ff niet, ik denk niet de febo van jeff af wil
Stel er is morgen een eliminatie en Jeff maakt pas daarna bekend dat hij toch niet gaat. De kans is nu kleiner dat ze hem op de stip zetten dan wanneer hij nooit gedreigd had te gaan. Zo ook voor de kans dat iemand die een proef wint, hem weg zal sturen. Want iedereen denkt dat hij zelf gaat.quote:Op maandag 3 april 2023 20:30 schreef engine het volgende:
[..]
Hoe kan hij eventueel geėlimineerd worden als hij zelf al opgestapt is?
Oh op die fietsquote:Op maandag 3 april 2023 20:35 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[..]
[..]
Stel er is morgen een eliminatie en Jeff maakt pas daarna bekend dat hij toch niet gaat. De kans is nu kleiner dat ze hem op de stip zetten dan wanneer hij nooit gedreigd had te gaan. Zo ook voor de kans dat iemand die een proef wint, hem weg zal sturen. Want iedereen denkt dat hij zelf gaat.
Hij zou in principe om 11 uur vertrekken. Dan moeten ze die eliminatie wel heel vroeg doen.....had ook vandaag gekund dan.quote:Op maandag 3 april 2023 20:35 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[..]
[..]
Stel er is morgen een eliminatie en Jeff maakt pas daarna bekend dat hij toch niet gaat. De kans is nu kleiner dat ze hem op de stip zetten dan wanneer hij nooit gedreigd had te gaan. Zo ook voor de kans dat iemand die een proef wint, hem weg zal sturen. Want iedereen denkt dat hij zelf gaat.
Ah ! Geen idee wat er fout ging, maar heb 'm opnieuw geplaatst en de oude links aangepastquote:Op maandag 3 april 2023 20:31 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Een kwartier daarvoor zei ie nog op serieuze toon tegen Zoe dat ie met Kim naar de dierentuin gingquote:Op maandag 3 april 2023 20:41 schreef woxxel het volgende:
Ik hoop echt zo erg dat de proef gewonnen wordt en jeff er uit gestuurd wordt.
Ik wist eigenlijk dat ie toch niet zou gaan, maar heb er toch zoooo de pest in.
quote:Op maandag 3 april 2023 20:42 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ah ! Geen idee wat er fout ging, maar heb 'm opnieuw geplaatst en de oude links aangepastDank je wel, hij doetut.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
Snap ik.quote:Op maandag 3 april 2023 20:41 schreef woxxel het volgende:
Ik hoop echt zo erg dat de proef gewonnen wordt en jeff er uit gestuurd wordt.
Ik wist eigenlijk dat ie toch niet zou gaan, maar heb er toch zoooo de pest in.
Dat was dan nog mooier geweest voor het 'well played' gedeelte jaquote:Op maandag 3 april 2023 20:38 schreef engine het volgende:
[..]
Hij zou in principe om 11 uur vertrekken. Dan moeten ze die eliminatie wel heel vroeg doen.....had ook vandaag gekund dan.
Topper, wat ben je toch altijd lekker snel (dat mag ook weleens gezegd wordenquote:Op maandag 3 april 2023 20:25 schreef KinKiJan het volgende:
Jeff: "Knallen voor Kim dan maar" : https://streamable.com/z30v34
Jeff: "Die hebben morgen een kutdag" : https://streamable.com/izlej4
Ieder zijn eigen gedachte eroverquote:Op maandag 3 april 2023 20:47 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat was dan nog mooier geweest voor het 'well played' gedeelte ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |