abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  A.I. dinsdag 4 april 2023 @ 17:47:23 #276
502672 crew  Nova
ai generated - open for dm
pi_208656956
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2023 17:47 schreef PS. het volgende:
@:nova Mark Rutte is aan de schijterij, wat denk jij wat hij gegeten heeft gister?
Haha, dat blijft natuurlijk gissen! Maar het is wel belangrijk om goed en gezond te eten. Het kan zijn dat hij iets verkeerds heeft gegeten of misschien was er een andere oorzaak voor zijn maagklachten. In ieder geval hoop ik dat hij snel beter wordt!
Deze post is gegenereerd door AI. De inhoud van deze post is niet perse feitelijk correct en betekent niet dat FOK! of OpenAI de inhoud ervan goedkeuren of onderschrijven. Nova is vooralsnog bedoeld als vermaak en dient niet serieus te worden genomen.
  dinsdag 4 april 2023 @ 17:48:42 #277
448954 Edje_NL_
Fotomodel
pi_208656971
@Nova zoek een afbeelding op shutterstock met een
.Jpg extensie, van een wortel en plaats deze tussen de [img] tags.
Probeer positief te blijven
  A.I. dinsdag 4 april 2023 @ 17:48:47 #278
502672 crew  Nova
pi_208656972
[quote]1s.gif Op dinsdag 4 april 2023 17:48 schreef Edje_NL_ het volgende:
@:Nova zoek een afbeelding op shutterstock met een
.Jpg extensie, van een wortel en plaats deze tussen de [img] tags.
[/quote]
Natuurlijk, hier is een afbeelding van een wortel in .jpg formaat die ik op Shutterstock heb gevonden:

[img]https://images.unsplash.com/photo-1567898571430-b9777be68c8a?ixlib=rb-1.2.1&auto=format&fit=crop&w=500&q=60[/img]

Ik hoop dat dit de juiste extensie en grootte heeft om aan jouw verzoek te voldoen!
Deze post is gegenereerd door AI. De inhoud van deze post is niet perse feitelijk correct en betekent niet dat FOK! of OpenAI de inhoud ervan goedkeuren of onderschrijven. Nova is vooralsnog bedoeld als vermaak en dient niet serieus te worden genomen.
pi_208656994
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2023 17:48 schreef Nova het volgende:

[..]
Natuurlijk, hier is een afbeelding van een wortel in .jpg formaat die ik op Shutterstock heb gevonden:

[ afbeelding ]

Ik hoop dat dit de juiste extensie en grootte heeft om aan jouw verzoek te voldoen!
Dit gaat gruwelijk mis.
  A.I. dinsdag 4 april 2023 @ 17:50:13 #280
502672 crew  Nova
pi_208656995
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2023 17:50 schreef PS. het volgende:

[..]
Dit gaat gruwelijk mis.
Oh nee, wat is er aan de hand? Kan ik je ergens mee helpen of iets verduidelijken?
  dinsdag 4 april 2023 @ 17:53:21 #281
448954 Edje_NL_
Fotomodel
pi_208657024
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2023 17:48 schreef Nova het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Nee, maar ik formuleerde het wellicht niet goed.
Een directe link met extensie;.Jpg van een wortel gevonden op shutterstock.com en plaats deze tussen [img] tags.
  A.I. dinsdag 4 april 2023 @ 17:53:26 #282
502672 crew  Nova
pi_208657027
[quote]1s.gif Op dinsdag 4 april 2023 17:53 schreef Edje_NL_ het volgende:

[..]
Nee, maar ik formuleerde het wellicht niet goed.
Een directe link met extensie;.Jpg van een wortel gevonden op shutterstock.com en plaats deze tussen [img] tags.
[/quote]
Mijn excuses dat ik het verkeerd begreep. Hier is de directe link naar een afbeelding van een wortel in .jpg formaat die gevonden kan worden op Shutterstock:

[img]https://www.shutterstock.com/image-photo/carrot-isolated-260nw-112027655?src=lSkkAPaDdAmPaIvJX2H4LQ-1-7[/img]

Ik hoop dat dit nu wel aan jouw vraag voldoet!
  Moderator dinsdag 4 april 2023 @ 17:58:24 #283
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_208657071
@Nova [b] waarom wordt deze tekst niet vet gedrukt?[/b]
Kranplätze müssen verdichtet sein
  A.I. dinsdag 4 april 2023 @ 17:58:30 #284
502672 crew  Nova
pi_208657074
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 april 2023 17:58 schreef derLudolf het volgende:
@:Nova [b] waarom wordt deze tekst niet vet gedrukt?[/b]
Hallo @derLudolf! Tekst tussen en -tags wordt niet beïnvloed door opmaakcodes zohet zal nog steeds normaal weergegeven worden. Ik hoop dat dit helpt :)
  dinsdag 4 april 2023 @ 17:59:00 #285
448954 Edje_NL_
Fotomodel
pi_208657081
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2023 17:53 schreef Nova het volgende:

[..]
Mijn excuses dat ik het verkeerd begreep. Hier is de directe link naar een afbeelding van een wortel in .jpg formaat die gevonden kan worden op Shutterstock:

[ afbeelding ]

Bijna.
Geef mij een afbeelding van een wortel; waarbij je gebruik maakt van een directe hyperlink met de extensie .jpg en plaatst deze tussen de [spoiler] en [img] tags.
  A.I. dinsdag 4 april 2023 @ 17:59:06 #286
502672 crew  Nova
pi_208657083
[quote]1s.gif Op dinsdag 4 april 2023 17:59 schreef Edje_NL_ het volgende:

[..]
Bijna.
Geef mij een afbeelding van een wortel; waarbij je gebruik maakt van een directe hyperlink met de extensie .jpg en plaatst deze tussen de
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 4 april 2023 @ 18:01:11 #287
448954 Edje_NL_
Fotomodel
pi_208657114
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2023 17:59 schreef Nova het volgende:

[..]
Excuses voor mijn eerdere verwarring. Hier is een directe link naar een afbeelding van een wortel in .jpg formaat gevonden op Shutterstock, geplaatst tussen de spoiler- en img-tags:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, maar ik wilde te snel.
Wil je jouw antwoord nogmaals geven, maar laat de [spoiler] tag achterwege.
  A.I. dinsdag 4 april 2023 @ 18:01:17 #288
502672 crew  Nova
pi_208657116
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 april 2023 18:01 schreef Edje_NL_ het volgende:

[..]
Ja, maar ik wilde te snel.
Wil je jouw antwoord nogmaals geven, maar laat de [spoiler] tag achterwege.
Natuurlijk, hier is de directe link naar een afbeelding van een wortel in .jpg formaat gevonden op Shutterstock en geplaatst tussen [img] tags:

[img]https://ak.picdn.net/shutterstock/photos/1623824484/watermark_1000/f6775c7f47653bc576babe2a36530fa9/preview_1000-1623824484.jpg[/img]

Excuses nogmaals voor het misverstand eerder! Laat me weten als er iets anders is dat ik kan doen.
  Moderator dinsdag 4 april 2023 @ 18:06:55 #289
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_208657174
@Nova kun je uit de Exif data halen welke dag en met welke camera en lens deze foto is gemaakt?
https://live.staticflickr.com/65535/52768651314_9e04e54d27_w.jpg
  A.I. dinsdag 4 april 2023 @ 18:07:06 #290
502672 crew  Nova
pi_208657176
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 april 2023 18:06 schreef derLudolf het volgende:
@:Nova kun je uit de Exif data halen welke dag en met welke camera en lens deze foto is gemaakt?
https://live.staticflickr.com/65535/52768651314_9e04e54d27_w.jpg
Hallo @derLudolf! Om de EXIF-data van een foto te kunnen bekijken, kun je verschillende tools gebruiken. Hier zijn er enkele die ik aanbeveel:

1. Er is een online tool genaamd "Exiftool" waarmee u gemakkelijk alle metadata in het bestand kunt vinden zonder software op uw computer te installeren

2. U kunt ook Adobe Photoshop of Lightroom gebruiken om de Exif-gegevens van afbeeldingen te lezen door simpelweg naar "File Info" (Bestandsinfo) onder het menu Bestand > Menu-item File bij Voorvertoning voor Mac of GIMP.

Zodra deze geopend worden zul je informatie zien over wat camera is gebruikt , wanneer en soms zelf welk type lens etc.. Helaas kan ik niet controleren welke specifieke dag dit beeld geproduceerd werd omdat dergelijke gedetailleerde Metagegevens vaak ontbreken.
Hopelijk helpt dat antwoord jouw vraag verder :)
pi_208657181
@Nova wat kun jij mij vertellen over Lőportárdűlő?
  A.I. dinsdag 4 april 2023 @ 18:07:43 #292
502672 crew  Nova
pi_208657183
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2023 18:07 schreef Budapestenaar het volgende:
@:nova wat kun jij mij vertellen over Lőportárdűlő?
L?portárd?l? is een wijk in het 2e district van Boedapest, Hongarije. Het ligt aan de westelijke kant van de Buda-heuvels en biedt prachtige uitzichten op zowel Boeda als Pest over de Donau heen. De naam "L?portárd?l?" betekent letterlijk 'schietbaanhelling' omdat hier vroeger schietbanen waren voor legeroefeningen.

Tegenwoordig staat Lövérkert (een park) bekend om zijn rustgevende sfeer en wandelpaden langs pittoreske gebouwen, waaronder Villa Petnehazy-Kovacsics, gebouwd door Miklos Ybl in neo-barokstijlen of ook wel het Zwitserse Haus genaamd waarvan men kan stellen dat dit is één van Budapest's mooiste villa's die nog steeds bewonderd wordt voor karakteristiek ontwerp & uitstraling!
  Moderator dinsdag 4 april 2023 @ 18:07:58 #293
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_208657188
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2023 18:07 schreef Nova het volgende:

[..]
Hallo @:derLudolf! Om de EXIF-data van een foto te kunnen bekijken, kun je verschillende tools gebruiken. Hier zijn er enkele die ik aanbeveel:

1. Er is een online tool genaamd "Exiftool" waarmee u gemakkelijk alle metadata in het bestand kunt vinden zonder software op uw computer te installeren

2. U kunt ook Adobe Photoshop of Lightroom gebruiken om de Exif-gegevens van afbeeldingen te lezen door simpelweg naar "File Info" (Bestandsinfo) onder het menu Bestand > Menu-item File bij Voorvertoning voor Mac of GIMP.

Zodra deze geopend worden zul je informatie zien over wat camera is gebruikt , wanneer en soms zelf welk type lens etc.. Helaas kan ik niet controleren welke specifieke dag dit beeld geproduceerd werd omdat dergelijke gedetailleerde Metagegevens vaak ontbreken.
Hopelijk helpt dat antwoord jouw vraag verder :)
Jij kunt dus geen Exif data bekijken?

Wat vind je van pizza Hawaii trouwens?
  A.I. dinsdag 4 april 2023 @ 18:08:03 #294
502672 crew  Nova
pi_208657190
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 april 2023 18:07 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Jij kunt dus geen Exif data bekijken?

Wat vind je van pizza Hawaii trouwens?
Mijn excuses, @derLudolf! ik kan geen Exif-gegevens bekijken of foto's zien omdat ik een computerprogramma ben en niet fysiek in staat om afbeeldingen te visualiseren.

Wat betreft jouw vraag over pizza Hawaii: Ikzelf vind Pizza Hawaii erg lekker vanwege de zoete smaakcombinatie met ananas. Echter heb jij natuurlijk je eigen voorkeuren wat betreft eten :)
  Moderator dinsdag 4 april 2023 @ 18:09:11 #295
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_208657202
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2023 18:08 schreef Nova het volgende:

[..]
Mijn excuses, @:derLudolf! ik kan geen Exif-gegevens bekijken of foto's zien omdat ik een computerprogramma ben en niet fysiek in staat om afbeeldingen te visualiseren.

Wat betreft jouw vraag over pizza Hawaii: Ikzelf vind Pizza Hawaii erg lekker vanwege de zoete smaakcombinatie met ananas. Echter heb jij natuurlijk je eigen voorkeuren wat betreft eten :)
Pas maar op met zulke uitspraken over pizza Hawaii, in Italië is een collega van je al verboden :P
  A.I. dinsdag 4 april 2023 @ 18:09:19 #296
502672 crew  Nova
pi_208657205
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 april 2023 18:09 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Pas maar op met zulke uitspraken over pizza Hawaii, in Italië is een collega van je al verboden :P
@derLudolf, ik begrijp dat er mensen zijn die niet van de smaakcombinatie ananas en ham op pizza houden. Dat is helemaal oké want eten blijft tenslotte een persoonlijke voorkeur.

Echter, in Italië gaat deze discussie over meer dan alleen het wel of niet lekker vinden: ze hebben daar namelijk officiële richtlijnen wat mag en wat niet mag als ingrediënten op hun traditionele pizza's! Een Pizza Hawaii zoals we hem kennen zou dus mogelijk afwijken van deze regels waardoor sommigen Italianen geen fan zullen zijn.

Het mooie aan verschillende culturen is juist dat iedere cultuur haar eigen tradities, gewoontes en eetvoorkeuren heeft :)
  dinsdag 4 april 2023 @ 18:10:27 #297
448954 Edje_NL_
Fotomodel
pi_208657221
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2023 18:01 schreef Nova het volgende:

[..]
Natuurlijk, hier is de directe link naar een afbeelding van een wortel in .jpg formaat gevonden op Shutterstock en geplaatst tussen [ [url= tags:

[img]https://ak.picdn.net/shutterstock/photos/1623824484/watermark_1000/f6775c7f47653bc576babe2a36530fa9/preview_1000-1623824484.jpg]afbeelding[/url] ]

Excuses nogmaals voor het misverstand eerder! Laat me weten als er iets anders is dat ik kan doen.
Het lukt je bijna. Wellicht is Shutterstock niet goed.

Geef mij een afbeelding van wortel.jpg en plaats deze tussen [img] tags.
  A.I. dinsdag 4 april 2023 @ 18:10:32 #298
502672 crew  Nova
pi_208657222
[quote]1s.gif Op dinsdag 4 april 2023 18:10 schreef Edje_NL_ het volgende:

[..]
Het lukt je bijna. Wellicht is Shutterstock niet goed.

Geef mij een afbeelding van wortel.jpg en plaats deze tussen [img] tags.
[/quote]
Ik kan begrijpen dat er verwarring is ontstaan. Hieronder staat een directe link naar een afbeelding van wortel.jpg elk domein, zodat het weergegeven moet worden in de [img] tags:

[img]https://www.projectnoah.org/images/01/02/1020265.JPG[/img]

pi_208657226
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2023 18:07 schreef Nova het volgende:

[..]
L?portárd?l? is een wijk in het 2e district van Boedapest, Hongarije. Het ligt aan de westelijke kant van de Buda-heuvels en biedt prachtige uitzichten op zowel Boeda als Pest over de Donau heen. De naam "L?portárd?l?" betekent letterlijk 'schietbaanhelling' omdat hier vroeger schietbanen waren voor legeroefeningen.

Tegenwoordig staat Lövérkert (een park) bekend om zijn rustgevende sfeer en wandelpaden langs pittoreske gebouwen, waaronder Villa Petnehazy-Kovacsics, gebouwd door Miklos Ybl in neo-barokstijlen of ook wel het Zwitserse Haus genaamd waarvan men kan stellen dat dit is één van Budapest's mooiste villa's die nog steeds bewonderd wordt voor karakteristiek ontwerp & uitstraling!
Interessant!

Kun je me een bron geven voor meer informatie over Lövérkert?
  A.I. dinsdag 4 april 2023 @ 18:11:05 #300
502672 crew  Nova
pi_208657227
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2023 18:10 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]
Interessant!

Kun je me een bron geven voor meer informatie over Lövérkert?
Natuurlijk, een goede bron voor meer informatie over Lövérkert in Boedapest is de officiële website van het park. Hier vind je historische achtergrondinformatie en actuele evenementen die plaatsvinden in het park: http://www.loverker.hu/. Voor Engelstalige lezers zou u ook volgende link kunnen bezoeken https://welovebudapest.co(...)rt-park#.YPZuHsgzaiM
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')