Hebben ze te veel werkquote:Op maandag 3 april 2023 15:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Rupie had het er net met Mirthe over, ze hadden er graag een oefen-, naai-, muziek- of Spakamer van gemaakt, maar dat mocht niet omdat mensen zich dan in groepjes op gaan delen en dat is blijkbaar niet prettig voor de camerabeelden
Dat maakt hem allemaal niets uit, er maakt hem eigenlijk helemaal niet veel uit, behalve glimmen met Euniequote:
Dat gaat nog wel iets worden tussen die tweequote:Op maandag 3 april 2023 16:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat maakt hem allemaal niets uit, er maakt hem eigenlijk helemaal niet veel uit, behalve glimmen met Eunie
Hoeft niet, er is al een hoop tussen die twee.. Alleen dat Eunie JW een ouwe man vind, zegt ze wel dat hij een fitte ouwe man is.. alle opties staan nog openquote:Op maandag 3 april 2023 16:07 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat gaat nog wel iets worden tussen die twee
ik zie gebeuren dat ze laat ruilen, zij beneden. Let maar opquote:
quote:Op maandag 3 april 2023 16:09 schreef schizolientje het volgende:
[..]
ik zie gebeuren dat ze laat ruilen, zij beneden. Let maar op
Ook leukquote:
Ze passen prima bij elkaar met dat gedram van hunquote:Op maandag 3 april 2023 16:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Gelegenheid Potjes.. ik geloof er nog steeds niet in
Vind ze ook totaal niet bij elkaar passen maar dat is aan hun.quote:Op maandag 3 april 2023 16:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die hebben binnen not time weer ergens ruzie omquote:Op maandag 3 april 2023 16:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wacht ffquote:
Kenzz heeft die PotShow al een keer eerder afgestopt maar is om onduidelijke reden er weer mee begonnenquote:Op maandag 3 april 2023 16:12 schreef engine het volgende:
[..]
Vind ze ook totaal niet bij elkaar passen maar dat is aan hun.
Nee juist niet....daar gaat ze slecht op. Als ik het goed begrijp.quote:Op maandag 3 april 2023 16:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wacht ff
Mevrouw ik kan niet slapen neemt fatburners ??
'Welkom in de loods!'quote:Op maandag 3 april 2023 16:13 schreef engine het volgende:
Vanavond weer frikandelsoep maar wel iedereen aan de fat burners.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |