Ik heb sinds 4 maanden een vriendin. Het is in één klap gebeurd op excursie, ik kende haar voor de excursie helemaal niet. Maar het probleem is dat ik iemand anders leuk vond. Geen probleem dacht ik, die ander verdwijnt vanzelf wel uit mijn gedachten. Ik ben dus na een tijdje verliefd op die ander geworden.
Ik zit as we speak met haar op MSN te chatten en de hints zijn echt overduidelijk, zij vindt mij ook leuk.. Maar zij heeft ook een vriend!
Afgelopen weekeinde op een feest kwam ze de hele tijd naar me toe, zelfs toen ze met haar vriend aan het dansen was. Hij bleef daar verbaasd staan terwijl zij bij mij kwam zitten.
Ze was erg dronken, ze herinnert zich niet meer wat ze allemaal heeft gedaan. Op mn schoot zitten en aan me zitten.. Ze was de hele tijd bij me..
Ze kwam me omhelzen en noemde me "schatje" en ik was "de liefste jongen die ze kende". Ik probeerde de situatie nog een beetje te redden (haar vriend stond achter haar) door te zeggen dat haar vriend ook heel erg aardig was Ik ging na een tijdje dus ook zo terugdoen. Haar omhelzen en knuffelen
Voor zaterdag spraken we niet erg veel, maar toen ze aankwam bij dit feest tilde ik haar op en schreeuwde ik haar naam uit. Ik kon het me niet meer herinneren
Nu (drie uur na beginnen van deze post) is ze offline.. Het gesprek was echt heel anders dan de gesprekken die ik heb met mijn vriendin. Met dit meisje waren de gesprekken veel opener en veel spontaner.
Ook vanmiddag op school ging het zo. Ik kan met haar gewoon veel beter overweg dan met mijn vriendin... Ze gaf ook weer hints en noemde me "moppie" en "schatje". En nee, ze is geen BrEeZaHcHiCk !
Ik weet dus niet wat ik moet doen, ik heb het er zaterdag tijdens het feest wel over gehad met mijn beste vriend. Straks ga ik hem ook weer bellen voor advies.
Mijn vriendin wil ik geen pijn doen, ik geef om haar, maar ik ben verliefd op iemand anders..
Wat moet ik doen??
*En ja, dit is een kloon
quote:En ohja, m'n vriendin haar ouders zijn heel erg gelovig, dus dat is er nog niet van gekomen
Op maandag 10 februari 2003 21:34 schreef Daborgk het volgende:
gewoon allebei pompen ?
Maar doe wat je goed dunkt, maar laat niet beide in het duister tasten...
quote:ehm, moeilijke keuze zeg
Op maandag 10 februari 2003 21:36 schreef Sinaasappelsientje het volgende:[..]
En ohja, m'n vriendin haar ouders zijn heel erg gelovig, dus dat is er nog niet van gekomen
. Ze mag hier absoluut niet slapen en als ik daar slaap, mag ik zeker niet naast haar liggen. Ik slaap dan in een andere kamer op een luchtbed
.
snap het probleem niet
2 opites. hard of zacht dumpe.
jij kiest maar
quote:Daar moet het ook elke keer gebeuren
Op maandag 10 februari 2003 21:37 schreef Daborgk het volgende:
whats the problem? spreek je toch een keer op een feest af.... of bij een vriend van je.... wc?
snap het probleem niet
wta je dan doet: je vraag het aan je beste vriend.. of jullie met ze 3en keer bij hem mogen chillen.
En dan meot die vriend plots naar ze oma ofzo (weetikveel) en dan pomp je haar daar
quote:dan zou ik er maar met een HELE grote boog omheenlopen...
Op maandag 10 februari 2003 21:36 schreef Sinaasappelsientje het volgende:[..]
En ohja, m'n vriendin haar ouders zijn heel erg gelovig, dus dat is er nog niet van gekomen
. Ze mag hier absoluut niet slapen en als ik daar slaap, mag ik zeker niet naast haar liggen. Ik slaap dan in een andere kamer op een luchtbed
.
Je moet niet bij iemand blijven omdat het anders zielig is, want zoiets is nog veel kwetsender. Als je diep in je hart liever ergens anders bent dan bij je vriendin loopt het toch wel stuk en negen van de tien keer komt het allemaal nog uit ook. Dan heb je helemaal de poppen aan het dansen.
Als je liever bij je vriendin blijft is het aan jou om die ander uit je hoofd te zetten en te accepteren dat het met die ander dus nooit iets zal worden.
quote:ROFL! gg baby! ;D
Op maandag 10 februari 2003 21:34 schreef Daborgk het volgende:
gewoon allebei pompen ?
quote:Ik hoopte dat het over zou gaan en dat de relatie met mijn vriendin zou groeien. Maar het is juist andersom gegaan... Aan de andere kant heb ik nu al 4 maanden wat met mijn vriendin en daar is ook een soort band gegroeid, ook al ben ik niet verliefd op haar.
Op maandag 10 februari 2003 21:41 schreef Angeles het volgende:
Heb je nog wel gevoelens voor je vriendin of blijf je bij haar uit medelijden? Als ik je verhaal zo lees, krijg ik de indruk dat je die ander liever ziet, in alle opzichten.Je moet niet bij iemand blijven omdat het anders zielig is, want zoiets is nog veel kwetsender. Als je diep in je hart liever ergens anders bent dan bij je vriendin loopt het toch wel stuk en negen van de tien keer komt het allemaal nog uit ook. Dan heb je helemaal de poppen aan het dansen.
Als je liever bij je vriendin blijft is het aan jou om die ander uit je hoofd te zetten en te accepteren dat het met die ander dus nooit iets zal worden.
quote:ben je nou verslaaft aan haar ligaam?
Op maandag 10 februari 2003 21:49 schreef Sinaasappelsientje het volgende:[..]
Ik hoopte dat het over zou gaan en dat de relatie met mijn vriendin zou groeien. Maar het is juist andersom gegaan... Aan de andere kant heb ik nu al 4 maanden wat met mijn vriendin en daar is ook een soort band gegroeid, ook al ben ik niet verliefd op haar.
Die band met haar is dus hetgene wat me tegenhoudt
quote:Maar je vriendin is dus duidelijk niet de eerste keuze als het om relaties gaat?
Op maandag 10 februari 2003 21:49 schreef Sinaasappelsientje het volgende:Ik hoopte dat het over zou gaan en dat de relatie met mijn vriendin zou groeien. Maar het is juist andersom gegaan... Aan de andere kant heb ik nu al 4 maanden wat met mijn vriendin en daar is ook een soort band gegroeid, ook al ben ik niet verliefd op haar.
Die band met haar is dus hetgene wat me tegenhoudt
Wat zou je doen als je nu op een knop mocht drukken en er zou gebeuren wat jij wilde zonder dat het nare consequenties had? Zou je dan kiezen voor de huidige situatie of voor een relatie met dat andere meisje en dat je met je huidige vriendin gewoon vrienden zou blijven?
quote:Doppen bedoel je!!!???
gewoon allebei pompen ?
[Dit bericht is gewijzigd door miss_bleu op 10-02-2003 21:58]
Maar om het ontopic te houden.
Doe wat je gevoel het beste vind. Weet zeker dat het geen bevlieging is van je. Het is bekend dat rond bepaalde jaargetijde men geloof ik wat eerder en sneller verliefd worden.
Weet je het niet compleet zeker wacht dan nog even, maar hou je huidige vriendin niet aan het lijntje. Niet echt eerlijk tegenover haar.
Zou ik voor het meisje gaan waar ik nu verliefd op ben...
quote:Jij snapt het!
Op maandag 10 februari 2003 21:58 schreef Sinaasappelsientje het volgende:
Als ik nu een keuze mocht maken, die geen gevolgen zou hebben...Zou ik voor het meisje gaan waar ik nu verliefd op ben...
quote:Helaas heeft het altijd gevolgen. Hou daar rekening mee.
Als ik nu een keuze mocht maken, die geen gevolgen zou hebben...Zou ik voor het meisje gaan waar ik nu verliefd op ben...
quote:doe dat dan. kies voor haar. maar hou er geen twee aan lijn.
quote:your so right as allways.
Op maandag 10 februari 2003 22:00 schreef miss_bleu het volgende:[..]
Helaas heeft het altijd gevolgen. Hou daar rekening mee.
En als je nou echt alleen maar puur om de Sex het doet klopt er ook iets niet
quote:Jij ook een loempia?
quote:Hou het eens ontopic
Op maandag 10 februari 2003 22:02 schreef frank_woei het volgende:[..]
Jij ook een loempia?
quote:Het is ook niet puur om de sex, ik ga gewoon veel beter om met haar dan met mijn vriendin. Ik kan er helemaal mezelf zijn
quote:Dan zie ik je probleem niet echt.
Op maandag 10 februari 2003 22:03 schreef Sinaasappelsientje het volgende:[..]
Het is ook niet puur om de sex, ik ga gewoon veel beter om met haar dan met mijn vriendin. Ik kan er helemaal mezelf zijn
quote:ja das wel
Op maandag 10 februari 2003 22:03 schreef Sinaasappelsientje het volgende:[..]
Het is ook niet puur om de sex, ik ga gewoon veel beter om met haar dan met mijn vriendin. Ik kan er helemaal mezelf zijn
heel veel sterkte en suc6 met je keuze
quote:Jij snapt me helemaal
Op maandag 10 februari 2003 22:05 schreef Angeles het volgende:
Het klinkt mij in de oren alsof je veel liever een relatie met dat andere meisje zou hebben. Je vindt je huidige vriendin aardig en zou haar vriendschap missen, maar ga je nu met de juiste intenties met haar om?
Ik zou liever mijn vriendin als een vriendin hebben. En het meisje waar ik verliefd op ben als mijn vriendin. Zo heb ik met allebei een relatie op vriendschappelijk gebied. Maar dat intieme, dat heb ik dan met het meisje waar ik verliefd op ben..
Alleen zo zal het waarschijnlijk niet gaan als ik het uitmaak
quote:Je huidige vriendin als alleen een vriendin willen zal heel moeilijk worden denk ik. Vooral omdat jij zometeen haar hart breekt en er vlak daarna met een ander vandoor gaat. Ik denk dat je dat op je buik kan schrijven om eerlijk te zijn.
Op maandag 10 februari 2003 22:07 schreef Sinaasappelsientje het volgende:[..]
Jij snapt me helemaal
Ik zou liever mijn vriendin als een vriendin hebben. En het meisje waar ik verliefd op ben als mijn vriendin. Zo heb ik met allebei een relatie op vriendschappelijk gebied. Maar dat intieme, dat heb ik dan met het meisje waar ik verliefd op ben..
Alleen zo zal het waarschijnlijk niet gaan als ik het uitmaak
quote:Ja dat ben ik helemaal vergeten..
Op maandag 10 februari 2003 22:07 schreef Caludia het volgende:
Begin er niet aan!!!!
Probeer je verliefdheid te negeren hoe moeilijk het ook is als je tenminste met je vriendin verder wilt
Voor je je gekke dingen in je hoofd gaat halen wees eerst heeeeel zeker of zij ook verliefd op jou is of dat ze de aandacht alleen maar leuk vind (en ja ik spreek uit ervaring)heel veel sterkte en suc6 met je keuze
Als ik het aankaart bij haar en ze blijkt niet verliefd op mij te zijn, dan is dit misschien het einde voor mijn relatie met mijn vriendin. En dan eindig ik met niets, terwijl ik het beste met allebei voorheb.
quote:Ja maar als je nu al zo makkelijk op een ander verliefd kan worden. Weet je dan wel zeker dat je bij je huidige vriendin wil blijven? Dat betekend dat er toch iets niet goed zit in jullie relatie.
Op maandag 10 februari 2003 22:11 schreef Sinaasappelsientje het volgende:[..]
Ja dat ben ik helemaal vergeten..
Ik denk trouwens niet dat het zo is, ze doet zo aardig en zo een spelletje zou ze niet met me spelen, denk ik. Maar misschien denk ik dat omdat ik verliefd op haar ben. En liefde maakt tenslotte blindAls ik het aankaart bij haar en ze blijkt niet verliefd op mij te zijn, dan is dit misschien het einde voor mijn relatie met mijn vriendin. En dan eindig ik met niets, terwijl ik het beste met allebei voorheb.
quote:ff ontopic.
Op maandag 10 februari 2003 22:12 schreef miss_bleu het volgende:[..]
Ja maar als je nu al zo makkelijk op een ander verliefd kan worden. Weet je dan wel zeker dat je bij je huidige vriendin wil blijven? Dat betekend dat er toch iets niet goed zit in jullie relatie.
Ga lekker vrolijk met haar om, maar wees dan wel eerlijk en vertel haar hoe het zit..!!
quote:Dat is het niet, ik word namelijk helemaal niet snel verliefd.
Op maandag 10 februari 2003 22:12 schreef miss_bleu het volgende:[..]
Ja maar als je nu al zo makkelijk op een ander verliefd kan worden. Weet je dan wel zeker dat je bij je huidige vriendin wil blijven? Dat betekend dat er toch iets niet goed zit in jullie relatie.
In de relatie met mijn vriendin zit inderdaad iets niet goed, maar dat ligt misschien meer bij haar ouders die mij niet echt mogen.. Ik geloof namelijk niet in God. En dat vinden zij niet echt plezierig..
quote:dan zou ik maar eerst eens achter haar gevoelens komen als ik jou was
Op maandag 10 februari 2003 22:11 schreef Sinaasappelsientje het volgende:[..]
Ja dat ben ik helemaal vergeten..
Ik denk trouwens niet dat het zo is, ze doet zo aardig en zo een spelletje zou ze niet met me spelen, denk ik. Maar misschien denk ik dat omdat ik verliefd op haar ben. En liefde maakt tenslotte blindAls ik het aankaart bij haar en ze blijkt niet verliefd op mij te zijn, dan is dit misschien het einde voor mijn relatie met mijn vriendin. En dan eindig ik met niets, terwijl ik het beste met allebei voorheb.
Welterusten
quote:
Op maandag 10 februari 2003 21:35 schreef Plantenbak het volgende:
als ik het zo lees: maak het uit en neem die ander
quote:
Op maandag 10 februari 2003 21:57 schreef miss_bleu het volgende:
Doe wat je gevoel het beste vind. Weet zeker dat het geen bevlieging is van je.
quote:?
Het is bekend dat rond bepaalde jaargetijde men geloof ik wat eerder en sneller verliefd worden.
Na disse weer een frisse, geen hand vol maar een land vol!
Ga lekker neuken man...en ga niet zielig lopen posten hier. Altijd wanneer je iets doet wat een chick niet wil kwets je haar, daar ontkom je niet aan. Dus wees een kerel en doe je ding, tssss, beetje posten op Fok! helpt je echt niet ofzo.
quote:lente
Het is bekend dat rond bepaalde jaargetijde men geloof ik wat eerder en sneller verliefd worden.
quote:Mensen die heel gelovig zijn, geloven ook niet in sex voor het huwelijk. Dit zullen ze wel overdragen op hun dochter, jou vriendin dus, en die doet dat dus niet, en dat is t wat jou dwars zit of niet ?
Op maandag 10 februari 2003 22:15 schreef Sinaasappelsientje het volgende:[..]
Dat is het niet, ik word namelijk helemaal niet snel verliefd.
![]()
In de relatie met mijn vriendin zit inderdaad iets niet goed, maar dat ligt misschien meer bij haar ouders die mij niet echt mogen.. Ik geloof namelijk niet in God. En dat vinden zij niet echt plezierig..
Maar zonder gekheid, als je toch al weet dat je niet op je vriendin verliefd bent, dan maak het dan gewoon uit, want je vriendin leeft nu met een leugen, en je zou alleen maar met dr hebben voor de sex...
als die er dus al is
Bovendien: waarom zou je tussen beiden MOETEN kiezen?
Wie zegt dat?
Als je van je vriendin houdt en ook andersom, dan vormt een leuke relatie met iemand anders toch geen enkele bedreiging?
quote:
Op maandag 10 februari 2003 21:29 schreef Sinaasappelsientje het volgende:Afgelopen weekeinde op een feest kwam ze de hele tijd naar me toe, zelfs toen ze met haar vriend aan het dansen was. Hij bleef daar verbaasd staan terwijl zij bij mij kwam zitten.
Ze kwam me omhelzen en noemde me "schatje" en ik was "de liefste jongen die ze kende". Ik probeerde de situatie nog een beetje te redden (haar vriend stond achter haar)
quote:Ik ben het spoor bijster.
Op maandag 10 februari 2003 21:29 schreef Sinaasappelsientje het volgende:En nee, ze is geen BrEeZaHcHiCk
!
quote:Wat een onzin, je wordt verliefd als je de juiste persoon tegenkomt en dat heeft niks met het jaargetijde te maken.
Op zondag 16 februari 2003 00:50 schreef arjens het volgende:
lente
quote:Ja dat zou je zeggen he!
Op zondag 16 februari 2003 17:32 schreef Oxazepam het volgende:[..]
Wat een onzin, je wordt verliefd als je de juiste persoon tegenkomt en dat heeft niks met het jaargetijde te maken.
Maar het is toch echt zo dat heel veel dierllijk ingestelde mensen nog volledig slaaf zijn van hun opspelende hormoontjes!
Lente zit vol openlijk tentoongestelde ranzige bronstigheid, yegh!
quote:Agree
Op maandag 10 februari 2003 21:41 schreef Vuur het volgende:[..]
dan zou ik er maar met een HELE grote boog omheenlopen...
Maar daar kan het meisje in kwestie natuurlijk niets aan doen.
Nog iets. Ik kan ook totaal niet met mijn vriendin praten over Msn/icq. Maar in real life gaat het wel super. Bovendien kan het zijn dat jij bij dat gesprek met je huidige vriendin de hele tijd moest denken "hmm die ander is leuker...zie je wel.. nu zegt ze dit...dat zou die ander niet gezegd hebben..." get my point?
En mijn god sorry dat ik het zeg, maar ze heeft geen manieren. Aan jou gaan zitten waar haar vriend bij is. Stel dat ze dit bij andere kerels gaat doen als ze met jou heeft. Damn ik zou woest worden. En ja ik ben nogal agressief :p
En een maat bellen voor advies...lol Dacht dat alleen meiden dit deden
nofi
quote:en dan? hoe denk jij een relatie te krijgen etm zo'mn instelling>?
Op zaterdag 15 februari 2003 21:12 schreef superbossy het volgende:
En dat noem je een probleem, das luxe!Na disse weer een frisse, geen hand vol maar een land vol!
Ga lekker neuken man...en ga niet zielig lopen posten hier. Altijd wanneer je iets doet wat een chick niet wil kwets je haar, daar ontkom je niet aan. Dus wees een kerel en doe je ding, tssss, beetje posten op Fok! helpt je echt niet ofzo.
en danbedoel ik een ECHTE relatie,
geen one night stand/
quote:doe mij maar en loempia.
Op maandag 10 februari 2003 22:15 schreef frank_woei het volgende:[..]
ff ontopic.
Ik vind dat je zowiezo hem nou niet het gevoel moet geven dat zijn huidige relatie zo slecht is. Wie zijn wij om hem simpelweg zulk drastisch advies te geven?Als ik hem was zou ik het me maar eerst eens iets langer bekijken. Het zijn wel 4 maand namelijk.
Ga lekker vrolijk met haar om, maar wees dan wel eerlijk en vertel haar hoe het zit..!!
enne, ik vind ook dat je eerst effe goed moet kijken WAT je wilt want ik denk niet dat die andere meid het uitmaakt met haar vriend.
quote:Uhmm ja, ik had even over jou post heen gelezen
Op maandag 17 februari 2003 14:06 schreef Caludia het volgende:
Dat zei ik dus ook al!!
quote:tis je vergeven
Op maandag 17 februari 2003 14:28 schreef suxjahh het volgende:[..]
Uhmm ja, ik had even over jou post heen gelezen
sorry
Ik zeg: VARIEEEE!!!
quote:Ze hebben het niet overgedragen op haar dochter
Op zondag 16 februari 2003 01:02 schreef CoolGuy het volgende:[..]
Mensen die heel gelovig zijn, geloven ook niet in sex voor het huwelijk. Dit zullen ze wel overdragen op hun dochter, jou vriendin dus, en die doet dat dus niet, en dat is t wat jou dwars zit of niet ?
![]()
Maar zonder gekheid, als je toch al weet dat je niet op je vriendin verliefd bent, dan maak het dan gewoon uit, want je vriendin leeft nu met een leugen, en je zou alleen maar met dr hebben voor de sex...
als die er dus al is
Maar ik zal wel zien wat er vanavond gebeurt, ik geef dan een feestje waar ze allebei komen .
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |