20.15 naar bed dus hahaquote:Op woensdag 5 april 2023 16:46 schreef StevenHyde het volgende:
Heb mezelf beloofd/verplicht dat ik het tot 2 goals verschil blijf kijken. Als het meer is als tussenstand dan een vrijbrief om naar bed te gaan
Maargoed Ajax tegen Feyenoord altijd een wedstrijd op zich. Wat dat betreft nog wel vertrouwen. Maar als ik dan terugdenk aan die pot in Deventer, dan is al dat vertrouwen ook direct weer verdwenen.
Feyenoord gaat er vol op klappen, volle Kuip erachter, Johnny met het tactisch inzicht van een poffertje, dit gaat gewoon weer zo'n 6-2 wedstrijd worden.quote:Op woensdag 5 april 2023 16:46 schreef StevenHyde het volgende:
Heb mezelf beloofd/verplicht dat ik het tot 2 goals verschil blijf kijken. Als het meer is als tussenstand dan een vrijbrief om naar bed te gaan
Maargoed Ajax tegen Feyenoord altijd een wedstrijd op zich. Wat dat betreft nog wel vertrouwen. Maar als ik dan terugdenk aan die pot in Deventer, dan is al dat vertrouwen ook direct weer verdwenen.
Denk wel dat Feyenoord gaat winnen maar een grote overwinning verwacht ik ook weer niet, die keer onder Schreuder daar stonden de sterren ook niet zo gunstig en werd het ook slechts 1-1.quote:Op woensdag 5 april 2023 16:46 schreef StevenHyde het volgende:
eens. Het wordt lastig maar het kan alsnog onze kant opvallen. We zijn en blijven de angstgegner voor hun.quote:Op woensdag 5 april 2023 17:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denk wel dat Feyenoord gaat winnen maar een grote overwinning verwacht ik ook weer niet, die keer onder Schreuder daar stonden de sterren ook niet zo gunstig en werd het ook slechts 1-1.
Sowieso verwachten dat Feyenoord gaat winnen is al een vreemde gewaarwording voor me.
We moeten ook niet doen alsof Feyenoord 2 keer Ajax heeft weggetikt dit seizoen, lag gewoon heel dicht bij elkaar. Wel is het zo dat het Ajaxspel Feyenoord dit jaar wel lijkt te liggen.quote:Op woensdag 5 april 2023 17:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denk wel dat Feyenoord gaat winnen maar een grote overwinning verwacht ik ook weer niet, die keer onder Schreuder daar stonden de sterren ook niet zo gunstig en werd het ook slechts 1-1.
Sowieso verwachten dat Feyenoord gaat winnen is al een vreemde gewaarwording voor me.
Brobbey bankquote:Op woensdag 5 april 2023 19:15 schreef TornadoDK het volgende:
Zelfde opstelling als zondag dus... ik denk dat ik maar een keer oversla
Ik zie het.quote:Op woensdag 5 april 2023 20:19 schreef Heeinz het volgende:
Met Kudus en Berghuis die niks laten zien ben je aanvallend gewoon echt machteloos
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 april 2023 20:22 schreef Heeinz het volgende:
Durf het bijna niet te zeggenDie is echt slecht heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |