Maar ook al doet hij het goed dan krijg je een beetje hetzelfde als met Brobbey, al zit er meer tijd tussen, die zit al op een salarisniveau van de topspelers bij Ajax, dat lijkt hij me niet waard.quote:Op woensdag 5 april 2023 13:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Maar misschien doet hij het ook gewoon goed, toch? Of volg jij de Spaanse competitie intensief en weet jij meer?
Ik zie die vergelijking niet zo, hij heeft destijds toch gewoon 20 miljoen opgeleverd ofzo?quote:Op woensdag 5 april 2023 13:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar ook al doet hij het goed dan krijg je een beetje hetzelfde als met Brobbey, al zit er meer tijd tussen, die zit al op een salarisniveau van de topspelers bij Ajax, dat lijkt hij me niet waard.
15 zie ik, ik zat fout, kon me herinneren dat hij niet wilde verlengen dus dacht dat hij transfervrij was vertrokken.quote:Op woensdag 5 april 2023 13:27 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik zie die vergelijking niet zo, hij heeft destijds toch gewoon 20 miljoen opgeleverd ofzo?
Was wel wat gezeur over toen maar in die tijd was een transfersom van 17 miljoen (aldus transfermarkt) echt nog een heel hoog bedrag.quote:Op woensdag 5 april 2023 13:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
15 zie ik, ik zat fout, kon me herinneren dat hij niet wilde verlengen dus dacht dat hij transfervrij was vertrokken.
Maar zie Roma hem ook niet voor minder dan 15-20 laten vertrekken, hij heeft na dit seizoen nog 1 jaar.quote:Op woensdag 5 april 2023 13:31 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Was wel wat gezeur over toen maar in die tijd was een transfersom van 17 miljoen (aldus transfermarkt) echt nog een heel hoog bedrag.
Bron van dat ene jaar? Ik zie 2023 staan.quote:Op woensdag 5 april 2023 13:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar zie Roma hem ook niet voor minder dan 15-20 laten vertrekken, hij heeft na dit seizoen nog 1 jaar.
dat is de huur van Valencia, hij heeft nog tot 24 bij Romaquote:Op woensdag 5 april 2023 13:34 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Bron van dat ene jaar? Ik zie 2023 staan.
Ah dat gaat je wel minimaal 10 miljoen kosten dan ja. Wel een gok.quote:Op woensdag 5 april 2023 13:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is de huur van Valencia, hij heeft nog tot 24 bij Roma
In het team sinds:
1 sep. 2022
Contract tot en met:
30 jun. 2023
Gehuurd van:
AS Roma
Contract tot en met:
30 jun. 2024
Daarom en de prioriteit lijkt me toch wel achterin, als Timber vertrekt heb je daar helemaal niemand van niveau meer, Alvarez zal ook wel gaan dus daar moet ook een vervanger voor komen.quote:Op woensdag 5 april 2023 13:58 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ah dat gaat je wel minimaal 10 miljoen kosten dan ja. Wel een gok.
Ajax zit echt in een situatie dat ze wat troep moeten gaan afschrijven. Ook aankopen. Misschien ook eens stoppen met een paar oudere jongens zoals Tadic.quote:Op woensdag 5 april 2023 14:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daarom en de prioriteit lijkt me toch wel achterin, als Timber vertrekt heb je daar helemaal niemand van niveau meer, Alvarez zal ook wel gaan dus daar moet ook een vervanger voor komen.
Tadic is met zijn statistieken wel gewoon de meest belangrijke speler van dit seizoen voor Ajax.quote:Op woensdag 5 april 2023 14:08 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ajax zit echt in een situatie dat ze wat troep moeten gaan afschrijven. Ook aankopen. Misschien ook eens stoppen met een paar oudere jongens zoals Tadic.
Wordt 35 in november, op een gegeven moment krijg je wel een beetje een Ronaldo-scenario waarbij een speler individueel nog best goede statistieken haalt maar weinig arbeid voor het team meer levert.quote:Op woensdag 5 april 2023 14:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Tadic is met zijn statistieken wel gewoon de meest belangrijke speler van dit seizoen voor Ajax.
mwa tadic brengt toch wel andere waarde aan zo'n elftalquote:Op woensdag 5 april 2023 14:12 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Wordt 35 in november, op een gegeven moment krijg je wel een beetje een Ronaldo-scenario waarbij een speler individueel nog best goede statistieken haalt maar weinig arbeid voor het team meer levert.
Wie zou jij allemaal vervangen?quote:Op woensdag 5 april 2023 14:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
mwa tadic brengt toch wel andere waarde aan zo'n elftal
Back-up LCVquote:Op woensdag 5 april 2023 14:15 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Wie zou jij allemaal vervangen?
Ik verwacht wel dat Kudus, Alvarez en Timber vertrekken, met Timber vertrekt dan de laatste behoorlijke verdediger dus achterin moet je voor elke positie eigenlijk een nieuwe hebben.quote:Op woensdag 5 april 2023 14:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Back-up LCV
Back-up RCV
RV
Taylor en Klaassen
Ook zou ik er een rechteraanvaller bijhalen en een spits die niet blessuregevoelig is.
Een goede speler op 6/8 die rust geeft en diepgang brengt zou het team al enorm veel verder brengen. Nu gebruiken ze Taylor daarvoor en die jongen heeft geen idee waar hij de bal naar toe moet brengen. Het is geen toeval dat de laatste sucesvolle teams van het decennium een goede speler op 6/8 hadden. Alvarez heeft ook geen voetballende oplossing en heeft echt een voetballer nodig naast hem als je met hem op 6 gaat spelen.
Nee dat is niet de juiste trainer. Jij was toch psvee?quote:Op woensdag 5 april 2023 15:07 schreef GwaiLow het volgende:
Waarschijnlijk is deze discussie al gepasseerd, maar denken jullie dat Peter Bosz de juiste trainer voor Ajax is? Aanvallend is het natuurlijk wel heel erg leuk met hem als trainer, maar achterin blijkt het toch altijd gatenkaas te zijn. Hij bouwt weinig zekerheden in defensief. En elke tegenstander loopt er nu al zo makkelijk doorheen...
Ajax zal natuurlijk wel wat aankopen gaan doen, daarentegen denk ik dat we krachten als Kudus, Alvarez en wellicht Timber verliezen. Al hoewel, welke grote club zou Timber op dit moment willen aantrekken(?). In ieder geval raken we ook wel wat aardige spelers kwijt.
Zodra ze nog niet weg zijn reken ik ze gewoon nog bij de selectie. Ik zou het volgend seizoen gewoon met Hato op LCV proberen. Donny lijkt mij een uitstekende versterking. Huren met optie tot koop.quote:Op woensdag 5 april 2023 15:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik verwacht wel dat Kudus, Alvarez en Timber vertrekken, met Timber vertrekt dan de laatste behoorlijke verdediger dus achterin moet je voor elke positie eigenlijk een nieuwe hebben.
LCV, is toch een linksback?quote:Op woensdag 5 april 2023 15:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zodra ze nog niet weg zijn reken ik ze gewoon nog bij de selectie. Ik zou het volgend seizoen gewoon met Hato op LCV proberen. Donny lijkt mij een uitstekende versterking. Huren met optie tot koop.
Donny is toch wel een paar klasse beterquote:Op woensdag 5 april 2023 15:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
LCV, is toch een linksback?
Donny mwa best een aardige speler, iets beter dan Klaassen op die positie maar niet een versterking waar ik warm van wordt.
Hij is aan het revalideren van een zware blessure en sinds hij weg is bij Ajax sowieso weinig gespeeld, ik zou er niet aan beginnen.quote:Op woensdag 5 april 2023 15:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Donny is toch wel een paar klasse beter
Ik denk dat je dat onderschat hoor. Had toch wel enorm veel diepgang en kon technisch ook nog wat met een bal. Zonder zijn diepgang was er geen ruimte voor Tadic en Ziyech toch. In dit elftal zit helemaal geen diepgang.quote:Op woensdag 5 april 2023 15:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij is aan het revalideren van een zware blessure en sinds hij weg is bij Ajax sowieso weinig gespeeld, ik zou er niet aan beginnen.
Bij Ajax was hij wel goed maar toch ook niet zo bepalend toch?
In de kleine ruimte absoluut beter dan Klaassen, qua loopacties wel een beetje hetzelfde en die diepgang of het gebrek eraan komt eigenlijk door je buitenspelers, met Neres en Antony was dat veel beter, Berghuis noch Kudus hebben dat en Bergwijn lijkt het niet te willen, die zou veel meer vuile meters moeten maken.quote:Op woensdag 5 april 2023 15:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat onderschat hoor. Had toch wel enorm veel diepgang en kon technisch ook nog wat met een bal. Zonder zijn diepgang was er geen ruimte voor Tadic en Ziyech toch. In dit elftal zit helemaal geen diepgang.
Ik begrijp misschien helemaal niks van voetbal hoor, maar Antony wilt toch juist telkens de bal in de voet hebben en met hem werkte het juist omdat hij twee man de hele wedstrijd bezig ging houden waardoor er ruimtes ontstaan. Neres had dat alleen inderdaad en in de huidige selectie alleen Conceicao maar die is dan weer onwijs flegmatiek.quote:Op woensdag 5 april 2023 15:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
In de kleine ruimte absoluut beter dan Klaassen, qua loopacties wel een beetje hetzelfde en die diepgang of het gebrek eraan komt eigenlijk door je buitenspelers, met Neres en Antony was dat veel beter, Berghuis noch Kudus hebben dat en Bergwijn lijkt het niet te willen, die zou veel meer vuile meters moeten maken.
Antony deed beiden en dat is moeilijk(er) te verdedigen plus dat je ruimte maakt voor anderen, als je als back weet dat je buitenspeler altijd in de bal komt dan hoef je hem alleen maar voor je te houden.quote:Op woensdag 5 april 2023 16:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik begrijp misschien helemaal niks van voetbal hoor, maar Antony wilt toch juist telkens de bal in de voet hebben en met hem werkte het juist omdat hij twee man de hele wedstrijd bezig ging houden waardoor er ruimtes ontstaan. Neres had dat alleen inderdaad in de huidige selectie alleen Conceicao maar die is dan weer onwijs flegmatiek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |