Zulke dingen kan je alleen maar zeggen als je wint, had je nu (gedeeld) bovenaan gestaan vind ik het nog wat anders maar dan had hij het er waarschijnlijk niet over gehad.quote:
Laten we dat anders gewoon niet doen.quote:
Gaan er dik af, ik hoop het ookquote:Op dinsdag 4 april 2023 12:51 schreef Malavita het volgende:
[..]
ik verwacht er vrij wei ig van morgen
Okquote:
Ik beloof je dat het een succes wordtquote:Op dinsdag 4 april 2023 18:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Laten we dat anders gewoon niet doen.
Mislukt bij Bayer
Mislukt bij Lyon
Mislukt bij Dortmund
1 degelijk seizoen met flink veel geluk bij Ajax
Ik teken inmiddels al voor iedere trainer die een duidelijke visie heeft en dat ook daadwerkelijk kan vertalen naar het veld.quote:Op dinsdag 4 april 2023 18:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mislukt bij Bayer
Mislukt bij Lyon
Mislukt bij Dortmund
United wil 28 miljoen.quote:Op dinsdag 4 april 2023 22:12 schreef TheVulture het volgende:
Volgens Showtime is Ajax van plan om Donny terug te halen, zou wel passen in de lijn van Blind en Klaassen. Zou ik ook wel toejuichen, die jongen kan nog een paar jaar van prima waarde zijn
Mislukt bij Maccabi en dat is een prestatie want de beste club van het landquote:Op dinsdag 4 april 2023 18:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mislukt bij Bayer
Mislukt bij Lyon
Mislukt bij Dortmund
Da's wel veel te veel jaquote:
what else is new.quote:Op woensdag 5 april 2023 07:25 schreef manny het volgende:
Het land is wel druk met ons.
Terzake: Matchday. Op naar glorie!
Bananenschilindex: 8/10. Alsof we geblinddoekt in onze kart zitten.
En gewoon normaal kan uitleggen wat hij wil aan de buitenwacht. Zowel Schreuder als Heitinga zijn blijkbaar daartoe niet in staat.quote:Op dinsdag 4 april 2023 22:12 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik teken inmiddels al voor iedere trainer die een duidelijke visie heeft en dat ook daadwerkelijk kan vertalen naar het veld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |